Anuncios

Rescaten a un operari amb el peu dret atrapat en la premsa d’un camió de residus en Llíria

Bombers operari atrapat pel peu en Llíria

Els bombers han rescatat el peu de l’home que estava fracturat | Josep Bort

 

Efectius de bombers han rescatat este dilluns a un operari de 45 anys, atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de residus urbans en Llíria (el Camp del Túria), segons ha informat el Consorci de Bombers.

 

Anuncios

Els fets han passat cap a les 12.00 hores, en el carrer del Pla de l’Arc de Llíria, a on un operari ha quedat atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de recollida de cartó.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions dels parcs de l’Eliana i Paterna que, després d’una hora de servici, finalment han conseguit rescatar a la víctima utilitzant un separador d’excarceració, segons les mateixes fonts.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Este equip mèdic ha atés al treballador, de 45 anys, que presentava una fractura oberta de cama per atrapament. El lesionat ha sigut traslladat a l’Hospital Intermutual de Levante.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios