Rescaten a un operari amb el peu dret atrapat en la premsa d’un camió de residus en Llíria

Bombers operari atrapat pel peu en Llíria

Els bombers han rescatat el peu de l’home que estava fracturat | Josep Bort

 

Efectius de bombers han rescatat este dilluns a un operari de 45 anys, atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de residus urbans en Llíria (el Camp del Túria), segons ha informat el Consorci de Bombers.

 

Els fets han passat cap a les 12.00 hores, en el carrer del Pla de l’Arc de Llíria, a on un operari ha quedat atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de recollida de cartó.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions dels parcs de l’Eliana i Paterna que, després d’una hora de servici, finalment han conseguit rescatar a la víctima utilitzant un separador d’excarceració, segons les mateixes fonts.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Este equip mèdic ha atés al treballador, de 45 anys, que presentava una fractura oberta de cama per atrapament. El lesionat ha sigut traslladat a l’Hospital Intermutual de Levante.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.