Rescaten a un operari amb el peu dret atrapat en la premsa d’un camió de residus en Llíria

Bombers operari atrapat pel peu en Llíria

Els bombers han rescatat el peu de l’home que estava fracturat | Josep Bort

 

Efectius de bombers han rescatat este dilluns a un operari de 45 anys, atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de residus urbans en Llíria (el Camp del Túria), segons ha informat el Consorci de Bombers.

 

Els fets han passat cap a les 12.00 hores, en el carrer del Pla de l’Arc de Llíria, a on un operari ha quedat atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de recollida de cartó.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions dels parcs de l’Eliana i Paterna que, després d’una hora de servici, finalment han conseguit rescatar a la víctima utilitzant un separador d’excarceració, segons les mateixes fonts.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Este equip mèdic ha atés al treballador, de 45 anys, que presentava una fractura oberta de cama per atrapament. El lesionat ha sigut traslladat a l’Hospital Intermutual de Levante.

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.