9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Rescaten a un operari amb el peu dret atrapat en la premsa d’un camió de residus en Llíria

Bombers operari atrapat pel peu en Llíria

Els bombers han rescatat el peu de l’home que estava fracturat | Josep Bort

 

Efectius de bombers han rescatat este dilluns a un operari de 45 anys, atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de residus urbans en Llíria (el Camp del Túria), segons ha informat el Consorci de Bombers.

 

Els fets han passat cap a les 12.00 hores, en el carrer del Pla de l’Arc de Llíria, a on un operari ha quedat atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de recollida de cartó.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions dels parcs de l’Eliana i Paterna que, després d’una hora de servici, finalment han conseguit rescatar a la víctima utilitzant un separador d’excarceració, segons les mateixes fonts.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Este equip mèdic ha atés al treballador, de 45 anys, que presentava una fractura oberta de cama per atrapament. El lesionat ha sigut traslladat a l’Hospital Intermutual de Levante.

 

Últimes notícies

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.