Rescaten a un operari amb el peu dret atrapat en la premsa d’un camió de residus en Llíria

Bombers operari atrapat pel peu en Llíria

Els bombers han rescatat el peu de l’home que estava fracturat | Josep Bort

 

Efectius de bombers han rescatat este dilluns a un operari de 45 anys, atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de residus urbans en Llíria (el Camp del Túria), segons ha informat el Consorci de Bombers.

 

Els fets han passat cap a les 12.00 hores, en el carrer del Pla de l’Arc de Llíria, a on un operari ha quedat atrapat pel peu dret en la premsa d’un camió de recollida de cartó.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat dotacions dels parcs de l’Eliana i Paterna que, després d’una hora de servici, finalment han conseguit rescatar a la víctima utilitzant un separador d’excarceració, segons les mateixes fonts.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc s’ha mobilitzat una unitat del SAMU. Este equip mèdic ha atés al treballador, de 45 anys, que presentava una fractura oberta de cama per atrapament. El lesionat ha sigut traslladat a l’Hospital Intermutual de Levante.

 

Últimes notícies

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.