Atropella una dona a Castelló, es dóna a la fuga i al detindre’l triplica la taxa d’alcohol

La Policia Local de Castelló ha remés un atestat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia per un accident de trànsit succeït el divendres a la nit en l’Avinguda d’Alcora a l’altura de la quadra Los Cubos, on es va vore implicat un únic turisme, el qual, després d’atropellar a una dona sobre un pas de vianants, va fugir. 

Els fets es van produir al voltant de les set de la vesprada segons informa ‘El Periódico Mediterráneo’ quan diversos veïns que es trobaven en l’Avinguda d’Alcora van observar com un turisme Peugeot 406 que circulava pel carril esquerre d’esta avinguda, atropellava lleument a una dona de 56 anys quan esta creuava la via per un pas de vianants.

Moments després de l'atropellament

Moments després de l’atropellament | Policia Local de Castelló

 

Els testimonis van vore com després de l’accident, el conductor del vehicle causant parava uns metres més endavant, baixava del mateix per a ajudar a la dona a pujar la vorera i després de deixar-la asseguda, es marxava del lloc dels fets de forma precipitada.

Davant la fugida del vehicle causant de l’atropellament, els testimonis van alertar ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 qui immediatament va comissionar a la patrulla d’Atestats i Recerca d’Accidents perquè desplaçara al lloc de l’atropellament per a esclarir les circumstàncies del mateix. Els agents de la patrulla d’Atestats, en arribar al lloc del sinistre, van sol·licitar en primer lloc la presència d’una ambulància perquè auxiliara a la dona atropellada, la qual presentava una contusió en un turmell.

Mentre arribaven les assistències sanitàries, els agents van esbrinar la matrícula del vehicle causant de l’atropellament gràcies als testimonis del sinistre. Estes dades van ser transmeses a la resta de patrulles que es trobaven de servei per la zona i una d’elles, destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., va localitzar als pocs minuts al turisme i al seu conductor en el carrer Figueroles. Els agents quan van trobar al conductor van observar clarament que este es trobava baix els efectes de l’alcohol pel que van sol·licitar la presència de la patrulla d’Atestats amb la finalitat de que el conductor anara sotmès a la prova d’alcoholèmia. 

 

En arribar la patrulla d’atestats al carrer Figueroles, el conductor del vehicle causant de l’atropellament, un home de 53 anys d’edat,  es va sotmetre a la prova d’alcoholèmia triplicant la taxa permesa pel que a la vista d’aquests fets, la Policia Local de Castelló ha instruït diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia contra el conductor implicat en l’atropellament per un presumpte delicte contra la Seguretat Vial en estar implicat en un atropellament, donar-se a la fugida del lloc dels fets i conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.