10.3 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Atropella una dona a Castelló, es dóna a la fuga i al detindre’l triplica la taxa d’alcohol

La Policia Local de Castelló ha remés un atestat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia per un accident de trànsit succeït el divendres a la nit en l’Avinguda d’Alcora a l’altura de la quadra Los Cubos, on es va vore implicat un únic turisme, el qual, després d’atropellar a una dona sobre un pas de vianants, va fugir. 

Els fets es van produir al voltant de les set de la vesprada segons informa ‘El Periódico Mediterráneo’ quan diversos veïns que es trobaven en l’Avinguda d’Alcora van observar com un turisme Peugeot 406 que circulava pel carril esquerre d’esta avinguda, atropellava lleument a una dona de 56 anys quan esta creuava la via per un pas de vianants.

Moments després de l'atropellament

Moments després de l’atropellament | Policia Local de Castelló

 

Els testimonis van vore com després de l’accident, el conductor del vehicle causant parava uns metres més endavant, baixava del mateix per a ajudar a la dona a pujar la vorera i després de deixar-la asseguda, es marxava del lloc dels fets de forma precipitada.

Davant la fugida del vehicle causant de l’atropellament, els testimonis van alertar ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 qui immediatament va comissionar a la patrulla d’Atestats i Recerca d’Accidents perquè desplaçara al lloc de l’atropellament per a esclarir les circumstàncies del mateix. Els agents de la patrulla d’Atestats, en arribar al lloc del sinistre, van sol·licitar en primer lloc la presència d’una ambulància perquè auxiliara a la dona atropellada, la qual presentava una contusió en un turmell.

Mentre arribaven les assistències sanitàries, els agents van esbrinar la matrícula del vehicle causant de l’atropellament gràcies als testimonis del sinistre. Estes dades van ser transmeses a la resta de patrulles que es trobaven de servei per la zona i una d’elles, destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., va localitzar als pocs minuts al turisme i al seu conductor en el carrer Figueroles. Els agents quan van trobar al conductor van observar clarament que este es trobava baix els efectes de l’alcohol pel que van sol·licitar la presència de la patrulla d’Atestats amb la finalitat de que el conductor anara sotmès a la prova d’alcoholèmia. 

 

En arribar la patrulla d’atestats al carrer Figueroles, el conductor del vehicle causant de l’atropellament, un home de 53 anys d’edat,  es va sotmetre a la prova d’alcoholèmia triplicant la taxa permesa pel que a la vista d’aquests fets, la Policia Local de Castelló ha instruït diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia contra el conductor implicat en l’atropellament per un presumpte delicte contra la Seguretat Vial en estar implicat en un atropellament, donar-se a la fugida del lloc dels fets i conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.