Atropella una dona a Castelló, es dóna a la fuga i al detindre’l triplica la taxa d’alcohol

La Policia Local de Castelló ha remés un atestat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia per un accident de trànsit succeït el divendres a la nit en l’Avinguda d’Alcora a l’altura de la quadra Los Cubos, on es va vore implicat un únic turisme, el qual, després d’atropellar a una dona sobre un pas de vianants, va fugir. 

Els fets es van produir al voltant de les set de la vesprada segons informa ‘El Periódico Mediterráneo’ quan diversos veïns que es trobaven en l’Avinguda d’Alcora van observar com un turisme Peugeot 406 que circulava pel carril esquerre d’esta avinguda, atropellava lleument a una dona de 56 anys quan esta creuava la via per un pas de vianants.

Moments després de l'atropellament

Moments després de l’atropellament | Policia Local de Castelló

 

Els testimonis van vore com després de l’accident, el conductor del vehicle causant parava uns metres més endavant, baixava del mateix per a ajudar a la dona a pujar la vorera i després de deixar-la asseguda, es marxava del lloc dels fets de forma precipitada.

Davant la fugida del vehicle causant de l’atropellament, els testimonis van alertar ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 qui immediatament va comissionar a la patrulla d’Atestats i Recerca d’Accidents perquè desplaçara al lloc de l’atropellament per a esclarir les circumstàncies del mateix. Els agents de la patrulla d’Atestats, en arribar al lloc del sinistre, van sol·licitar en primer lloc la presència d’una ambulància perquè auxiliara a la dona atropellada, la qual presentava una contusió en un turmell.

Mentre arribaven les assistències sanitàries, els agents van esbrinar la matrícula del vehicle causant de l’atropellament gràcies als testimonis del sinistre. Estes dades van ser transmeses a la resta de patrulles que es trobaven de servei per la zona i una d’elles, destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., va localitzar als pocs minuts al turisme i al seu conductor en el carrer Figueroles. Els agents quan van trobar al conductor van observar clarament que este es trobava baix els efectes de l’alcohol pel que van sol·licitar la presència de la patrulla d’Atestats amb la finalitat de que el conductor anara sotmès a la prova d’alcoholèmia. 

 

En arribar la patrulla d’atestats al carrer Figueroles, el conductor del vehicle causant de l’atropellament, un home de 53 anys d’edat,  es va sotmetre a la prova d’alcoholèmia triplicant la taxa permesa pel que a la vista d’aquests fets, la Policia Local de Castelló ha instruït diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia contra el conductor implicat en l’atropellament per un presumpte delicte contra la Seguretat Vial en estar implicat en un atropellament, donar-se a la fugida del lloc dels fets i conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.