13.1 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Atropella una dona a Castelló, es dóna a la fuga i al detindre’l triplica la taxa d’alcohol

La Policia Local de Castelló ha remés un atestat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia per un accident de trànsit succeït el divendres a la nit en l’Avinguda d’Alcora a l’altura de la quadra Los Cubos, on es va vore implicat un únic turisme, el qual, després d’atropellar a una dona sobre un pas de vianants, va fugir. 

Els fets es van produir al voltant de les set de la vesprada segons informa ‘El Periódico Mediterráneo’ quan diversos veïns que es trobaven en l’Avinguda d’Alcora van observar com un turisme Peugeot 406 que circulava pel carril esquerre d’esta avinguda, atropellava lleument a una dona de 56 anys quan esta creuava la via per un pas de vianants.

Moments després de l'atropellament

Moments després de l’atropellament | Policia Local de Castelló

 

Els testimonis van vore com després de l’accident, el conductor del vehicle causant parava uns metres més endavant, baixava del mateix per a ajudar a la dona a pujar la vorera i després de deixar-la asseguda, es marxava del lloc dels fets de forma precipitada.

Davant la fugida del vehicle causant de l’atropellament, els testimonis van alertar ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 qui immediatament va comissionar a la patrulla d’Atestats i Recerca d’Accidents perquè desplaçara al lloc de l’atropellament per a esclarir les circumstàncies del mateix. Els agents de la patrulla d’Atestats, en arribar al lloc del sinistre, van sol·licitar en primer lloc la presència d’una ambulància perquè auxiliara a la dona atropellada, la qual presentava una contusió en un turmell.

Mentre arribaven les assistències sanitàries, els agents van esbrinar la matrícula del vehicle causant de l’atropellament gràcies als testimonis del sinistre. Estes dades van ser transmeses a la resta de patrulles que es trobaven de servei per la zona i una d’elles, destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., va localitzar als pocs minuts al turisme i al seu conductor en el carrer Figueroles. Els agents quan van trobar al conductor van observar clarament que este es trobava baix els efectes de l’alcohol pel que van sol·licitar la presència de la patrulla d’Atestats amb la finalitat de que el conductor anara sotmès a la prova d’alcoholèmia. 

 

En arribar la patrulla d’atestats al carrer Figueroles, el conductor del vehicle causant de l’atropellament, un home de 53 anys d’edat,  es va sotmetre a la prova d’alcoholèmia triplicant la taxa permesa pel que a la vista d’aquests fets, la Policia Local de Castelló ha instruït diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia contra el conductor implicat en l’atropellament per un presumpte delicte contra la Seguretat Vial en estar implicat en un atropellament, donar-se a la fugida del lloc dels fets i conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.