Atropella una dona a Castelló, es dóna a la fuga i al detindre’l triplica la taxa d’alcohol

La Policia Local de Castelló ha remés un atestat al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia per un accident de trànsit succeït el divendres a la nit en l’Avinguda d’Alcora a l’altura de la quadra Los Cubos, on es va vore implicat un únic turisme, el qual, després d’atropellar a una dona sobre un pas de vianants, va fugir. 

Els fets es van produir al voltant de les set de la vesprada segons informa ‘El Periódico Mediterráneo’ quan diversos veïns que es trobaven en l’Avinguda d’Alcora van observar com un turisme Peugeot 406 que circulava pel carril esquerre d’esta avinguda, atropellava lleument a una dona de 56 anys quan esta creuava la via per un pas de vianants.

Moments després de l'atropellament

Moments després de l’atropellament | Policia Local de Castelló

 

Els testimonis van vore com després de l’accident, el conductor del vehicle causant parava uns metres més endavant, baixava del mateix per a ajudar a la dona a pujar la vorera i després de deixar-la asseguda, es marxava del lloc dels fets de forma precipitada.

Davant la fugida del vehicle causant de l’atropellament, els testimonis van alertar ràpidament al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 qui immediatament va comissionar a la patrulla d’Atestats i Recerca d’Accidents perquè desplaçara al lloc de l’atropellament per a esclarir les circumstàncies del mateix. Els agents de la patrulla d’Atestats, en arribar al lloc del sinistre, van sol·licitar en primer lloc la presència d’una ambulància perquè auxiliara a la dona atropellada, la qual presentava una contusió en un turmell.

Mentre arribaven les assistències sanitàries, els agents van esbrinar la matrícula del vehicle causant de l’atropellament gràcies als testimonis del sinistre. Estes dades van ser transmeses a la resta de patrulles que es trobaven de servei per la zona i una d’elles, destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., va localitzar als pocs minuts al turisme i al seu conductor en el carrer Figueroles. Els agents quan van trobar al conductor van observar clarament que este es trobava baix els efectes de l’alcohol pel que van sol·licitar la presència de la patrulla d’Atestats amb la finalitat de que el conductor anara sotmès a la prova d’alcoholèmia. 

 

En arribar la patrulla d’atestats al carrer Figueroles, el conductor del vehicle causant de l’atropellament, un home de 53 anys d’edat,  es va sotmetre a la prova d’alcoholèmia triplicant la taxa permesa pel que a la vista d’aquests fets, la Policia Local de Castelló ha instruït diligències al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia contra el conductor implicat en l’atropellament per un presumpte delicte contra la Seguretat Vial en estar implicat en un atropellament, donar-se a la fugida del lloc dels fets i conduir baix els efectes de les begudes alcohòliques.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU