Atropellen a un repartidor de menjar a Torrevieja i es donen a la fugida

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dilluns, cap a les 21.30 hores, es va produir un atropellament en l’avinguda Desiderio Rodríguez de la localitat de Torrevieja. Segons han afirmat diferents testimonis presencials, el vehicle va atropellar al jove que, en eixe moment, es trobava exercint la seua labor de repartidor. Després, el cotxe va pegar a fugir del lloc. […]

 

Este dilluns, cap a les 21.30 hores, es va produir un atropellament en l’avinguda Desiderio Rodríguez de la localitat de Torrevieja. Segons han afirmat diferents testimonis presencials, el vehicle va atropellar al jove que, en eixe moment, es trobava exercint la seua labor de repartidor. Després, el cotxe va pegar a fugir del lloc.

 

La víctima va caure de la moto que conduïa i va quedar inconscient en terra fins que va arribar l’ambulància. Els serveis d’emergència van aconseguir estabilitzar-lo i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja. A hores d’ara es desconeix la identitat del propietari del cotxe escapolit, no obstant això, fonts properes al lloc dels fets han explicat que dins del turisme hi havia almenys dues persones.

 

A més, diversos testimoniatges han facilitat als agents desplaçats la matrícula de l’acte. Fins al moment es desconeix la gravetat de les lesions que el jove va poder patir.

Últimes notícies

Fátima Báñez viatja en un dels trens accidentats a Toledo

L'exministra es desplaçava a Sevilla per a participar en el Dia de l'Empresa i la família intenta conéixer el seu estat

Presó per un robatori amb violència amb arma blanca en un comerç d’Alzira (València)

La Policia Nacional ha detingut a Alzira un home de 54 anys, per al qual s’ha decretat presó provisional, com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació, després d’intentar furtar els diners de la caixa registradora d’un comerç amenaçant un empleat amb un ganivet de grans dimensions.

Com fer habitatges més saludables davant inundacions i calor

L’arquitecta Ángela Ruiz proposa elevar les cases en zones inundables, millorar el drenatge i construir amb materials transpirables. També defensa dissenys adaptats al clima per reduir la calor i el consum energètic.

Felip VI expressa el seu suport després de l’accident ferroviari d’Urda

Felip VI ha lamentat l’accident de dos trens a Urda i ha expressat el condol i el seu suport. El rei ha retallat unes maniobres a Bétera per a seguir l’emergència.

Els reis, commoguts i preocupats per l’accident ferroviari d’Urda

Els reis han expressat la seua preocupació i tristesa pel xoc de dos trens a Urda, que ha deixat almenys 30 morts. També han enviat el condol a les famílies i el seu suport als equips d’emergència.

L’accident ferroviari suspén actes a València i Alacant

Diana Morant, Arcadi España i Luis Planas han anul·lat els actes previstos a València i Alacant després de l’accident de dos trens d’alta velocitat a Toledo.

Vito Quiles cancel·la l’acte de València després de l’accident de Toledo

Vito Quiles ha cancel·lat l’acte previst a València després de l’accident ferroviari d’Urda. Ha anunciat que comunicarà prompte una nova data.

La Malva-rosa tindrà 22 vivendes de protecció pública

València ha concedit la llicència per a construir 22 vivendes de protecció pública al PAI Fausto Elio, al barri de la Malva-rosa. El planejament reserva una part de l’edificabilitat protegida al lloguer.