Atropellen a un repartidor de menjar a Torrevieja i es donen a la fugida

 

Este dilluns, cap a les 21.30 hores, es va produir un atropellament en l’avinguda Desiderio Rodríguez de la localitat de Torrevieja. Segons han afirmat diferents testimonis presencials, el vehicle va atropellar al jove que, en eixe moment, es trobava exercint la seua labor de repartidor. Després, el cotxe va pegar a fugir del lloc.

 

La víctima va caure de la moto que conduïa i va quedar inconscient en terra fins que va arribar l’ambulància. Els serveis d’emergència van aconseguir estabilitzar-lo i el van traslladar a l’Hospital Universitari de Torrevieja. A hores d’ara es desconeix la identitat del propietari del cotxe escapolit, no obstant això, fonts properes al lloc dels fets han explicat que dins del turisme hi havia almenys dues persones.

 

A més, diversos testimoniatges han facilitat als agents desplaçats la matrícula de l’acte. Fins al moment es desconeix la gravetat de les lesions que el jove va poder patir.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.