5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Un xiquet ferit greu en un atropellament en València

 

Esta vesprada de dimecres, 25 de novembre, cap a les 15.05 hores, un autobús de l’Empresa Municipal de Transports de València (EMT), ha atropellat a un xiquet de 5 anys en el Passeig Marítim de València.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i un metge d’Atenció Primària ha assistit a la víctima, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, el xiquet de 5 anys ha sigut traslladat a l’hospital Clínic Universitari de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual del xiquet ferit

 

El conductor ha patit una crisi d’ansietat

Tal com pareix, el menor d’edat es trobava passejant-se amb el seu patinet acompanyat per la seua mare. La seua progenitora espentava al patinet i en un moment donat, i per causes que encara es desconeixen, el patinet ha envaït el carril bus.

 

El conductor de l’autobús ha hagut de frenar bruscament, encara que no ha pogut evitar que la part davantera del vehicle haja impactat contra el xiquet. El grup d’Atestats de la Policia Local ha pres mostres de la frenada i a hores d’ara es troba investigant els fets. El conductor de l’autobús ha hagut de ser atès també per una crisi d’ansietat.

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.