Una baralla entre famílies acaba amb dos ferits i tres detinguts a Alacant

Esta nit, s'ha registrat en menys de 24 hores, una nova baralla a Alacant. Si l'altre dia un home va ser apunyalat en una baralla amb ganivets en el barri alacantí de Verge del Remei, ahir al migdia va haver una nova baralla en la qual han resultat ferides dos persones i altres tres han sigut detingudes. Segons fonts policials fets van ocórrer en el barri Miguel Hernández, on, jugant a una partida de cartes amb apostes, es van generar desavinences per qüestions econòmiques entre els participants. L'alarma es va produir poc després de les 14 hores, i de seguida patrulles de la Policia Nacional, Policia Local i Policia de la Generalitat van acudir fins al lloc, en el carrer Pavía.

  

 

 

La disputa va ser, segons sembla, entre germans de dos famílies diferents que participaven. Estaven jugant a cartes dos germans d'una família i dos germans de l'altra. La Policia investiga quin tipus d'apostes hi havia en eixe moment. Un dels jugadors es va enfadar per un tema de diners i van acabar a colps. Dos persones van resultar ferides i una tercera va haver de rebre assistència sanitària per una crisi d'ansietat. Els detinguts són dos joves de 18 anys, que han sigut acusats d'un delicte de lesions i el tercer, de 23 anys, d'un delicte de resistència a agents de l'autoritat al no voler identificar-se davant la Policia després d'estos haver-li-ho demanat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.