Una baralla entre famílies acaba amb dos ferits i tres detinguts a Alacant

Esta nit, s'ha registrat en menys de 24 hores, una nova baralla a Alacant. Si l'altre dia un home va ser apunyalat en una baralla amb ganivets en el barri alacantí de Verge del Remei, ahir al migdia va haver una nova baralla en la qual han resultat ferides dos persones i altres tres han sigut detingudes. Segons fonts policials fets van ocórrer en el barri Miguel Hernández, on, jugant a una partida de cartes amb apostes, es van generar desavinences per qüestions econòmiques entre els participants. L'alarma es va produir poc després de les 14 hores, i de seguida patrulles de la Policia Nacional, Policia Local i Policia de la Generalitat van acudir fins al lloc, en el carrer Pavía.

  

 

 

La disputa va ser, segons sembla, entre germans de dos famílies diferents que participaven. Estaven jugant a cartes dos germans d'una família i dos germans de l'altra. La Policia investiga quin tipus d'apostes hi havia en eixe moment. Un dels jugadors es va enfadar per un tema de diners i van acabar a colps. Dos persones van resultar ferides i una tercera va haver de rebre assistència sanitària per una crisi d'ansietat. Els detinguts són dos joves de 18 anys, que han sigut acusats d'un delicte de lesions i el tercer, de 23 anys, d'un delicte de resistència a agents de l'autoritat al no voler identificar-se davant la Policia després d'estos haver-li-ho demanat.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.