Una baralla entre famílies acaba amb dos ferits i tres detinguts a Alacant

Esta nit, s'ha registrat en menys de 24 hores, una nova baralla a Alacant. Si l'altre dia un home va ser apunyalat en una baralla amb ganivets en el barri alacantí de Verge del Remei, ahir al migdia va haver una nova baralla en la qual han resultat ferides dos persones i altres tres han sigut detingudes. Segons fonts policials fets van ocórrer en el barri Miguel Hernández, on, jugant a una partida de cartes amb apostes, es van generar desavinences per qüestions econòmiques entre els participants. L'alarma es va produir poc després de les 14 hores, i de seguida patrulles de la Policia Nacional, Policia Local i Policia de la Generalitat van acudir fins al lloc, en el carrer Pavía.

  

 

 

La disputa va ser, segons sembla, entre germans de dos famílies diferents que participaven. Estaven jugant a cartes dos germans d'una família i dos germans de l'altra. La Policia investiga quin tipus d'apostes hi havia en eixe moment. Un dels jugadors es va enfadar per un tema de diners i van acabar a colps. Dos persones van resultar ferides i una tercera va haver de rebre assistència sanitària per una crisi d'ansietat. Els detinguts són dos joves de 18 anys, que han sigut acusats d'un delicte de lesions i el tercer, de 23 anys, d'un delicte de resistència a agents de l'autoritat al no voler identificar-se davant la Policia després d'estos haver-li-ho demanat.

Últimes notícies

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.