Una baralla entre famílies acaba amb dos ferits i tres detinguts a Alacant

Esta nit, s'ha registrat en menys de 24 hores, una nova baralla a Alacant. Si l'altre dia un home va ser apunyalat en una baralla amb ganivets en el barri alacantí de Verge del Remei, ahir al migdia va haver una nova baralla en la qual han resultat ferides dos persones i altres tres han sigut detingudes. Segons fonts policials fets van ocórrer en el barri Miguel Hernández, on, jugant a una partida de cartes amb apostes, es van generar desavinences per qüestions econòmiques entre els participants. L'alarma es va produir poc després de les 14 hores, i de seguida patrulles de la Policia Nacional, Policia Local i Policia de la Generalitat van acudir fins al lloc, en el carrer Pavía.

  

 

 

La disputa va ser, segons sembla, entre germans de dos famílies diferents que participaven. Estaven jugant a cartes dos germans d'una família i dos germans de l'altra. La Policia investiga quin tipus d'apostes hi havia en eixe moment. Un dels jugadors es va enfadar per un tema de diners i van acabar a colps. Dos persones van resultar ferides i una tercera va haver de rebre assistència sanitària per una crisi d'ansietat. Els detinguts són dos joves de 18 anys, que han sigut acusats d'un delicte de lesions i el tercer, de 23 anys, d'un delicte de resistència a agents de l'autoritat al no voler identificar-se davant la Policia després d'estos haver-li-ho demanat.

Últimes notícies

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.