Una baralla entre famílies acaba amb dos ferits i tres detinguts a Alacant

Esta nit, s'ha registrat en menys de 24 hores, una nova baralla a Alacant. Si l'altre dia un home va ser apunyalat en una baralla amb ganivets en el barri alacantí de Verge del Remei, ahir al migdia va haver una nova baralla en la qual han resultat ferides dos persones i altres tres han sigut detingudes. Segons fonts policials fets van ocórrer en el barri Miguel Hernández, on, jugant a una partida de cartes amb apostes, es van generar desavinences per qüestions econòmiques entre els participants. L'alarma es va produir poc després de les 14 hores, i de seguida patrulles de la Policia Nacional, Policia Local i Policia de la Generalitat van acudir fins al lloc, en el carrer Pavía.

  

 

 

La disputa va ser, segons sembla, entre germans de dos famílies diferents que participaven. Estaven jugant a cartes dos germans d'una família i dos germans de l'altra. La Policia investiga quin tipus d'apostes hi havia en eixe moment. Un dels jugadors es va enfadar per un tema de diners i van acabar a colps. Dos persones van resultar ferides i una tercera va haver de rebre assistència sanitària per una crisi d'ansietat. Els detinguts són dos joves de 18 anys, que han sigut acusats d'un delicte de lesions i el tercer, de 23 anys, d'un delicte de resistència a agents de l'autoritat al no voler identificar-se davant la Policia després d'estos haver-li-ho demanat.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.