Una baralla entre dos gossos acaba amb els amos ferits en Orihuela

Un pitbull, un gos de raça potencialment perillosa

Els dos gossos han començat a barallar-se i els amos han intentat separar-los | Pixabay

 

Dos xics han resultat ferits este dijous per mossegades de gos en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Segons informen des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, els dos estaven passejant als seus gossos, quan els animals han començat a barallar-se.

 

En el moment en el que els amos dels gossos han intentat separar-los, els animals els han mossegat. El CICU ha rebut l’avís de l’incident en el carrer d’Otelo de la localitat, cap a les huit de la vesprada, i ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per a assistir als ferits.

 

L’equip sanitari ha hagut d’assistir a un xic, de 17 anys, per mossegades en les dos mans, i a un altre, de 30, per mossegades en l’avantbraç. Una volta estabilitzats, els dos han sigut traslladats a l’Hospital de Torrevieja en l’ambulància de SVB.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.