Una baralla amb desenes de jóvens obliga a intervindre a la policia del Port de Sagunt

 

Este diumenge, s’ha produït una baralla entre desenes de jóvens en la plaça de Dolores Ibárruri del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Estos fets han acabat amb 15 actes d’infracció per la normativa anticovid que prohibix les trobades de més de dos persones en el carrer.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tot apunta a què estos fets responen a la nova moda de gravar disputes entre jóvens per a publicar-les en les xarxes socials i que es convertisquen en virals. I és que, ja s’ha fet molt popular un vídeo gravat en la mateixa plaça. 

 

Com a conseqüència, un dels clubs de lluita d’esta ciutat, el CD Ares, ja s’ha pronunciat en contra dels fets i han confirmat que no té res a vore amb la seua entitat. D’esta forma, ha aclarit que «esta classe de comportament és totalment contrari a la filosofia i ensenyaments del nostre deport i queda lluny del codi ètic».

 

De la mateixa manera, els agents de la localitat asseguren que seguixen de prop este cas i la vigilància de ls zones recreatives municipals, per tal d’evitar estos actes. A demés, recorden la importància de la col·laboració ciutadana per a sancionar estes actuacions. 

Últimes notícies

L’energia dispara els preus industrials un 8,3% a l’abril i marca la seua major alça des de 2022

Els preus industrials van augmentar un 8,3% a l'abril interanual, impulsats per l'energia i un repunt del 70,1% en coquerías i refí de petroli després de la guerra a Orient Mitjà.

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.

Reduir alumnes per aula costaria 28.184 milions en deu anys, segun un informe de Esade

Un informe de EsadEcPol calcula que baixar les ràtios escolars supondria 28.184 milions en deu anys i beneficiària sobretot a centres amb alumnat de major nivell socioeconomico.

Pérez Llorca confia a tancar este dimarts l’acord que pose fi a la vaga docent indefinida

Pérez Llorca espera firmar este dimarts amb els sindicats docents un acord que pose fi a la vaga indefinida iniciada l'11 de maig, després del suport de ANPE i CSIF a la proposta salarial d'Educació.

El temps preestiuenc s’allarga en la Comunitat Valenciana amb màximes una mica més altes

La Comunitat Valenciana manté este dimarts un ambient quasi estiuenc, amb cels poc nuvolosos, temperatures sense canvis o en lleuger ascens i vents fluixos que només seran moderats en alguns trams del litoral.

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.