13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Una baralla amb desenes de jóvens obliga a intervindre a la policia del Port de Sagunt

 

Este diumenge, s’ha produït una baralla entre desenes de jóvens en la plaça de Dolores Ibárruri del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Estos fets han acabat amb 15 actes d’infracció per la normativa anticovid que prohibix les trobades de més de dos persones en el carrer.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tot apunta a què estos fets responen a la nova moda de gravar disputes entre jóvens per a publicar-les en les xarxes socials i que es convertisquen en virals. I és que, ja s’ha fet molt popular un vídeo gravat en la mateixa plaça. 

 

Com a conseqüència, un dels clubs de lluita d’esta ciutat, el CD Ares, ja s’ha pronunciat en contra dels fets i han confirmat que no té res a vore amb la seua entitat. D’esta forma, ha aclarit que «esta classe de comportament és totalment contrari a la filosofia i ensenyaments del nostre deport i queda lluny del codi ètic».

 

De la mateixa manera, els agents de la localitat asseguren que seguixen de prop este cas i la vigilància de ls zones recreatives municipals, per tal d’evitar estos actes. A demés, recorden la importància de la col·laboració ciutadana per a sancionar estes actuacions. 

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.