Una baralla amb desenes de jóvens obliga a intervindre a la policia del Port de Sagunt

 

Este diumenge, s’ha produït una baralla entre desenes de jóvens en la plaça de Dolores Ibárruri del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Estos fets han acabat amb 15 actes d’infracció per la normativa anticovid que prohibix les trobades de més de dos persones en el carrer.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tot apunta a què estos fets responen a la nova moda de gravar disputes entre jóvens per a publicar-les en les xarxes socials i que es convertisquen en virals. I és que, ja s’ha fet molt popular un vídeo gravat en la mateixa plaça. 

 

Com a conseqüència, un dels clubs de lluita d’esta ciutat, el CD Ares, ja s’ha pronunciat en contra dels fets i han confirmat que no té res a vore amb la seua entitat. D’esta forma, ha aclarit que «esta classe de comportament és totalment contrari a la filosofia i ensenyaments del nostre deport i queda lluny del codi ètic».

 

De la mateixa manera, els agents de la localitat asseguren que seguixen de prop este cas i la vigilància de ls zones recreatives municipals, per tal d’evitar estos actes. A demés, recorden la importància de la col·laboració ciutadana per a sancionar estes actuacions. 

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.