Una baralla amb desenes de jóvens obliga a intervindre a la policia del Port de Sagunt

 

Este diumenge, s’ha produït una baralla entre desenes de jóvens en la plaça de Dolores Ibárruri del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Estos fets han acabat amb 15 actes d’infracció per la normativa anticovid que prohibix les trobades de més de dos persones en el carrer.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tot apunta a què estos fets responen a la nova moda de gravar disputes entre jóvens per a publicar-les en les xarxes socials i que es convertisquen en virals. I és que, ja s’ha fet molt popular un vídeo gravat en la mateixa plaça. 

 

Com a conseqüència, un dels clubs de lluita d’esta ciutat, el CD Ares, ja s’ha pronunciat en contra dels fets i han confirmat que no té res a vore amb la seua entitat. D’esta forma, ha aclarit que «esta classe de comportament és totalment contrari a la filosofia i ensenyaments del nostre deport i queda lluny del codi ètic».

 

De la mateixa manera, els agents de la localitat asseguren que seguixen de prop este cas i la vigilància de ls zones recreatives municipals, per tal d’evitar estos actes. A demés, recorden la importància de la col·laboració ciutadana per a sancionar estes actuacions. 

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.