Una baralla amb desenes de jóvens obliga a intervindre a la policia del Port de Sagunt

 

Este diumenge, s’ha produït una baralla entre desenes de jóvens en la plaça de Dolores Ibárruri del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). Estos fets han acabat amb 15 actes d’infracció per la normativa anticovid que prohibix les trobades de més de dos persones en el carrer.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, tot apunta a què estos fets responen a la nova moda de gravar disputes entre jóvens per a publicar-les en les xarxes socials i que es convertisquen en virals. I és que, ja s’ha fet molt popular un vídeo gravat en la mateixa plaça. 

 

Com a conseqüència, un dels clubs de lluita d’esta ciutat, el CD Ares, ja s’ha pronunciat en contra dels fets i han confirmat que no té res a vore amb la seua entitat. D’esta forma, ha aclarit que «esta classe de comportament és totalment contrari a la filosofia i ensenyaments del nostre deport i queda lluny del codi ètic».

 

De la mateixa manera, els agents de la localitat asseguren que seguixen de prop este cas i la vigilància de ls zones recreatives municipals, per tal d’evitar estos actes. A demés, recorden la importància de la col·laboració ciutadana per a sancionar estes actuacions. 

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.