Baralla multitudinària en el barri d’Orriols, a València

 

Les contínues baralles i bregues que es produeixen contínuament en el barri d’Orriols, a València, este dijous els seus carrers tornaven a viure una batussa multitudinària que se saldava amb tres ferits i nou detinguts.

La Policia Nacional detenia en este barri valencià a nou persones com a suposats participants en una baralla, i en la qual han resultat ferides tres persones per arma blanca.

Segons han informat fonts policials, la baralla s’ha produït al voltant de les 17.45 hores a la cantonada del carrer Sant Joan de la Penya amb Pare Vinyes.

Tot apunta al fet que el motiu del conflicte va ser un revenja per droga.

Fins a la zona ha acudit una ambulància, el personal de la qual ha atés els tres ferits per arma blanca i no ha realitzat cap trasllat a centres sanitaris, ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els veïns cansats de les baralles

 

Diversos veïns de la zona han penjat vídeos en xarxes socials en els quals es pot veure com els participants en la baralla han trencat mobles i altres objectes que es trobaven al carrer per a agredir-se.

El col·lectiu ‘Orriols en Lluita‘, que porta mesos denunciant la situació de degradació que viu el barri, ha lamentat que el desplegament policial ha arribat «molt tard».

«Sembla una guerra«, ha afirmat l’associació en les seues xarxes socials, al mateix temps que ha apuntat que «ha sigut brutal, però les administracions han sigut avisades des de fa molt temps».

Denuncien que porten mesos intentant comunicar la gravetat de la situació a les administracions valencianes però que no els escolten. “No estan per la labor o no saben com abordar el tema, si no saben com solucionar-lo que dimitisquen”, sentència un veí.

Les baralles se succeeixen a tota hora i la por és generalitzada entre tots els veïns. Molts tenen por fins i tot d’eixir al carrer a determinades hores, uns altres han hagut de vendre les seues cases perquè no aguantaven més.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.