Baralla multitudinària en el barri d’Orriols, a València

 

Les contínues baralles i bregues que es produeixen contínuament en el barri d’Orriols, a València, este dijous els seus carrers tornaven a viure una batussa multitudinària que se saldava amb tres ferits i nou detinguts.

La Policia Nacional detenia en este barri valencià a nou persones com a suposats participants en una baralla, i en la qual han resultat ferides tres persones per arma blanca.

Segons han informat fonts policials, la baralla s’ha produït al voltant de les 17.45 hores a la cantonada del carrer Sant Joan de la Penya amb Pare Vinyes.

Tot apunta al fet que el motiu del conflicte va ser un revenja per droga.

Fins a la zona ha acudit una ambulància, el personal de la qual ha atés els tres ferits per arma blanca i no ha realitzat cap trasllat a centres sanitaris, ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els veïns cansats de les baralles

 

Diversos veïns de la zona han penjat vídeos en xarxes socials en els quals es pot veure com els participants en la baralla han trencat mobles i altres objectes que es trobaven al carrer per a agredir-se.

El col·lectiu ‘Orriols en Lluita‘, que porta mesos denunciant la situació de degradació que viu el barri, ha lamentat que el desplegament policial ha arribat “molt tard”.

Sembla una guerra“, ha afirmat l’associació en les seues xarxes socials, al mateix temps que ha apuntat que “ha sigut brutal, però les administracions han sigut avisades des de fa molt temps”.

Denuncien que porten mesos intentant comunicar la gravetat de la situació a les administracions valencianes però que no els escolten. “No estan per la labor o no saben com abordar el tema, si no saben com solucionar-lo que dimitisquen”, sentència un veí.

Les baralles se succeeixen a tota hora i la por és generalitzada entre tots els veïns. Molts tenen por fins i tot d’eixir al carrer a determinades hores, uns altres han hagut de vendre les seues cases perquè no aguantaven més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.