Baralla multitudinària en el barri d’Orriols, a València

 

Les contínues baralles i bregues que es produeixen contínuament en el barri d’Orriols, a València, este dijous els seus carrers tornaven a viure una batussa multitudinària que se saldava amb tres ferits i nou detinguts.

La Policia Nacional detenia en este barri valencià a nou persones com a suposats participants en una baralla, i en la qual han resultat ferides tres persones per arma blanca.

Segons han informat fonts policials, la baralla s’ha produït al voltant de les 17.45 hores a la cantonada del carrer Sant Joan de la Penya amb Pare Vinyes.

Tot apunta al fet que el motiu del conflicte va ser un revenja per droga.

Fins a la zona ha acudit una ambulància, el personal de la qual ha atés els tres ferits per arma blanca i no ha realitzat cap trasllat a centres sanitaris, ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els veïns cansats de les baralles

 

Diversos veïns de la zona han penjat vídeos en xarxes socials en els quals es pot veure com els participants en la baralla han trencat mobles i altres objectes que es trobaven al carrer per a agredir-se.

El col·lectiu ‘Orriols en Lluita‘, que porta mesos denunciant la situació de degradació que viu el barri, ha lamentat que el desplegament policial ha arribat “molt tard”.

Sembla una guerra“, ha afirmat l’associació en les seues xarxes socials, al mateix temps que ha apuntat que “ha sigut brutal, però les administracions han sigut avisades des de fa molt temps”.

Denuncien que porten mesos intentant comunicar la gravetat de la situació a les administracions valencianes però que no els escolten. “No estan per la labor o no saben com abordar el tema, si no saben com solucionar-lo que dimitisquen”, sentència un veí.

Les baralles se succeeixen a tota hora i la por és generalitzada entre tots els veïns. Molts tenen por fins i tot d’eixir al carrer a determinades hores, uns altres han hagut de vendre les seues cases perquè no aguantaven més.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.