Baralla multitudinària en el barri d’Orriols, a València

 

Les contínues baralles i bregues que es produeixen contínuament en el barri d’Orriols, a València, este dijous els seus carrers tornaven a viure una batussa multitudinària que se saldava amb tres ferits i nou detinguts.

La Policia Nacional detenia en este barri valencià a nou persones com a suposats participants en una baralla, i en la qual han resultat ferides tres persones per arma blanca.

Segons han informat fonts policials, la baralla s’ha produït al voltant de les 17.45 hores a la cantonada del carrer Sant Joan de la Penya amb Pare Vinyes.

Tot apunta al fet que el motiu del conflicte va ser un revenja per droga.

Fins a la zona ha acudit una ambulància, el personal de la qual ha atés els tres ferits per arma blanca i no ha realitzat cap trasllat a centres sanitaris, ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els veïns cansats de les baralles

 

Diversos veïns de la zona han penjat vídeos en xarxes socials en els quals es pot veure com els participants en la baralla han trencat mobles i altres objectes que es trobaven al carrer per a agredir-se.

El col·lectiu ‘Orriols en Lluita‘, que porta mesos denunciant la situació de degradació que viu el barri, ha lamentat que el desplegament policial ha arribat “molt tard”.

Sembla una guerra“, ha afirmat l’associació en les seues xarxes socials, al mateix temps que ha apuntat que “ha sigut brutal, però les administracions han sigut avisades des de fa molt temps”.

Denuncien que porten mesos intentant comunicar la gravetat de la situació a les administracions valencianes però que no els escolten. “No estan per la labor o no saben com abordar el tema, si no saben com solucionar-lo que dimitisquen”, sentència un veí.

Les baralles se succeeixen a tota hora i la por és generalitzada entre tots els veïns. Molts tenen por fins i tot d’eixir al carrer a determinades hores, uns altres han hagut de vendre les seues cases perquè no aguantaven més.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.

Pradas reclama la transcripció íntegra de la seua declaració per la dana i de l’acarament amb Conca

La exconsellera de Justícia Salomé Pradas sol·licita al jutjat de Catarroja la transcripció literal de la seua declaració per la dana de 2024 i de l'acarament amb José Manuel Cuenca per a garantir el seu dret de defensa.

AVA-Asaja alerta de preus ruïnosos per a les hortalisses valencianes enfront d’un supermercat car

AVA-Asaja denuncia que les hortalisses valencianes es paguen per davall de la rendibilitat en el camp mentres el consumidor afronta preus alts en el supermercat i reclama controls i investigació en la cadena alimentària.

Nando De Colo anuncia la seua retirada després d’una lesió a Turquia

Nando De Colo, exjugador de la NBA i del València Basket, confirma que es retirarà al final de la temporada amb Fenerbahce Beko després de lesionar-se un tendó.