Baralla multitudinària en el barri d’Orriols, a València

 

Les contínues baralles i bregues que es produeixen contínuament en el barri d’Orriols, a València, este dijous els seus carrers tornaven a viure una batussa multitudinària que se saldava amb tres ferits i nou detinguts.

La Policia Nacional detenia en este barri valencià a nou persones com a suposats participants en una baralla, i en la qual han resultat ferides tres persones per arma blanca.

Segons han informat fonts policials, la baralla s’ha produït al voltant de les 17.45 hores a la cantonada del carrer Sant Joan de la Penya amb Pare Vinyes.

Tot apunta al fet que el motiu del conflicte va ser un revenja per droga.

Fins a la zona ha acudit una ambulància, el personal de la qual ha atés els tres ferits per arma blanca i no ha realitzat cap trasllat a centres sanitaris, ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències.

 

Els veïns cansats de les baralles

 

Diversos veïns de la zona han penjat vídeos en xarxes socials en els quals es pot veure com els participants en la baralla han trencat mobles i altres objectes que es trobaven al carrer per a agredir-se.

El col·lectiu ‘Orriols en Lluita‘, que porta mesos denunciant la situació de degradació que viu el barri, ha lamentat que el desplegament policial ha arribat «molt tard».

«Sembla una guerra«, ha afirmat l’associació en les seues xarxes socials, al mateix temps que ha apuntat que «ha sigut brutal, però les administracions han sigut avisades des de fa molt temps».

Denuncien que porten mesos intentant comunicar la gravetat de la situació a les administracions valencianes però que no els escolten. “No estan per la labor o no saben com abordar el tema, si no saben com solucionar-lo que dimitisquen”, sentència un veí.

Les baralles se succeeixen a tota hora i la por és generalitzada entre tots els veïns. Molts tenen por fins i tot d’eixir al carrer a determinades hores, uns altres han hagut de vendre les seues cases perquè no aguantaven més.

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.