Una baralla entre okupes mobilitza a la Guàrdia Civil i la Policia en Picanya

 

Diferents unitats de la Guàrdia Civil de Paiporta i la Policia Local de Picanya, en la comarca de l’Horta Sud (València), han hagut d’intervindre en una violenta baralla produïda en una casa ocupada del centre històric de Picanya.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’espectacular desplegament en una zona molt tranquil·la de Picanya va sorprendre el veïnat, fins al punt que alguns testimonis han qualificat els fets de «el més apassionant que ha passat en este poble en molts anys».

 

Tal com pareix, els fets es van produir el passat divendres en el carrer Sant Francesc de la localitat. Les autoritats van rebre un gran número de telefonades del veïnat pels crits que s’escoltaven en una casa d’una planta baixa ocupada des de fa temps.

 

Una detenció

La baralla va provocar que es desplaçaren a la zona tant la Guàrdia Civil, que va dirigir l’operatiu, com la Policia Local, que va actuar en faenes de suport. En un moment donat va fer la seua aparició un helicòpter de l’Institut Armat.

 

Fonts oficials han indicat al citat mitjà que, després de dur a terme diferents identificacions, va ser detinguda una persona pels disturbis, i posteriorment es va restablir la calma.

 

Sospiten que una màfia podria llogar la casa ocupada

Tot apunta al fet que la casa du ocupada molt de temps, amb diferents persones que es van alternant. Per este motiu, el veïnat i el consistori de Picanya han presentat una denúncia, per les molèsties que causen i perquè se sospita de possibles activitats il·lícites dins de la vivenda en determinats períodes.

 

Les autoritats es troben investigant si alguna màfia és la que està darrere de l’activitat i és la que presumptament lloga la casa a diferents persones cada cert temps. A voltes, han residit també menors d’edat en el domicili ocupat. Per això, l’assumpte està en mans del jutjat per l’ocupació il·legal i les possibles activitats il·lícites que pot haver-hi a l’interior.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.