Una baralla entre okupes mobilitza a la Guàrdia Civil i la Policia en Picanya

 

Diferents unitats de la Guàrdia Civil de Paiporta i la Policia Local de Picanya, en la comarca de l’Horta Sud (València), han hagut d’intervindre en una violenta baralla produïda en una casa ocupada del centre històric de Picanya.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’espectacular desplegament en una zona molt tranquil·la de Picanya va sorprendre el veïnat, fins al punt que alguns testimonis han qualificat els fets de «el més apassionant que ha passat en este poble en molts anys».

 

Tal com pareix, els fets es van produir el passat divendres en el carrer Sant Francesc de la localitat. Les autoritats van rebre un gran número de telefonades del veïnat pels crits que s’escoltaven en una casa d’una planta baixa ocupada des de fa temps.

 

Una detenció

La baralla va provocar que es desplaçaren a la zona tant la Guàrdia Civil, que va dirigir l’operatiu, com la Policia Local, que va actuar en faenes de suport. En un moment donat va fer la seua aparició un helicòpter de l’Institut Armat.

 

Fonts oficials han indicat al citat mitjà que, després de dur a terme diferents identificacions, va ser detinguda una persona pels disturbis, i posteriorment es va restablir la calma.

 

Sospiten que una màfia podria llogar la casa ocupada

Tot apunta al fet que la casa du ocupada molt de temps, amb diferents persones que es van alternant. Per este motiu, el veïnat i el consistori de Picanya han presentat una denúncia, per les molèsties que causen i perquè se sospita de possibles activitats il·lícites dins de la vivenda en determinats períodes.

 

Les autoritats es troben investigant si alguna màfia és la que està darrere de l’activitat i és la que presumptament lloga la casa a diferents persones cada cert temps. A voltes, han residit també menors d’edat en el domicili ocupat. Per això, l’assumpte està en mans del jutjat per l’ocupació il·legal i les possibles activitats il·lícites que pot haver-hi a l’interior.

Últimes notícies

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.