Una baralla entre okupes mobilitza a la Guàrdia Civil i la Policia en Picanya

 

Diferents unitats de la Guàrdia Civil de Paiporta i la Policia Local de Picanya, en la comarca de l’Horta Sud (València), han hagut d’intervindre en una violenta baralla produïda en una casa ocupada del centre històric de Picanya.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, l’espectacular desplegament en una zona molt tranquil·la de Picanya va sorprendre el veïnat, fins al punt que alguns testimonis han qualificat els fets de «el més apassionant que ha passat en este poble en molts anys».

 

Tal com pareix, els fets es van produir el passat divendres en el carrer Sant Francesc de la localitat. Les autoritats van rebre un gran número de telefonades del veïnat pels crits que s’escoltaven en una casa d’una planta baixa ocupada des de fa temps.

 

Una detenció

La baralla va provocar que es desplaçaren a la zona tant la Guàrdia Civil, que va dirigir l’operatiu, com la Policia Local, que va actuar en faenes de suport. En un moment donat va fer la seua aparició un helicòpter de l’Institut Armat.

 

Fonts oficials han indicat al citat mitjà que, després de dur a terme diferents identificacions, va ser detinguda una persona pels disturbis, i posteriorment es va restablir la calma.

 

Sospiten que una màfia podria llogar la casa ocupada

Tot apunta al fet que la casa du ocupada molt de temps, amb diferents persones que es van alternant. Per este motiu, el veïnat i el consistori de Picanya han presentat una denúncia, per les molèsties que causen i perquè se sospita de possibles activitats il·lícites dins de la vivenda en determinats períodes.

 

Les autoritats es troben investigant si alguna màfia és la que està darrere de l’activitat i és la que presumptament lloga la casa a diferents persones cada cert temps. A voltes, han residit també menors d’edat en el domicili ocupat. Per això, l’assumpte està en mans del jutjat per l’ocupació il·legal i les possibles activitats il·lícites que pot haver-hi a l’interior.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.