Tres detinguts per una baralla tumultuària amb quatre ferits a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia  a tres homes d’entre 23 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària en la qual van resultar ferides dos persones. A més, a un d’ells se’ls imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, en agredir a dos policies mentre els amenaçava de mort.

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada a l’eixida d’un local d’oci en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que s’estava produint una batussa entre una multitud de persones.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i van observar a dos joves que es trobaven en el sòl sent agredits per diverses persones. En adonar-se de l’agressió, els policies van separar a les parts involucrades, moment en el qual un dels agressors va aprofitar per a forcejar amb ells mentre els proferia amenaces de mort.

Durant el forcejament, l’home va fer cas omís a les indicacions dels agents que cessara l’agressió, propinant-li a dos dels policies diverses puntades, per la qual van resultar lesionats. Després d’aconseguir reduir-ho, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de renyina tumultuària i atemptat a agent de l’autoritat.

A més, els policies van observar en el lloc de la batussa multitud de cristalls trencats al costat de les dos persones ferides, un d’ells presentava diversos colps en el cos i un altre una ferida sagnant en la cella que pel que sembla el detingut li hauria realitzat amb una botella de cristall. Els agents van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari perquè assistiren als ferits que posteriorment van ser traslladats a l’hospital.

En el transcurs de les perquisicions, els policies van esbrinar que la batussa s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment de restauració en el qual presumptament diverses persones s’haurien llançat gots i botelles de cristall. Després d’eixir del local per a intentar protegir-se, tres dels participants haurien començat a colpejar-los.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, els agents han detingut a tres dels participants com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, a més a un d’ells se li imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. Els tres detinguts, dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.