15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Tres detinguts per una baralla tumultuària amb quatre ferits a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia  a tres homes d’entre 23 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària en la qual van resultar ferides dos persones. A més, a un d’ells se’ls imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, en agredir a dos policies mentre els amenaçava de mort.

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada a l’eixida d’un local d’oci en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que s’estava produint una batussa entre una multitud de persones.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i van observar a dos joves que es trobaven en el sòl sent agredits per diverses persones. En adonar-se de l’agressió, els policies van separar a les parts involucrades, moment en el qual un dels agressors va aprofitar per a forcejar amb ells mentre els proferia amenaces de mort.

Durant el forcejament, l’home va fer cas omís a les indicacions dels agents que cessara l’agressió, propinant-li a dos dels policies diverses puntades, per la qual van resultar lesionats. Després d’aconseguir reduir-ho, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de renyina tumultuària i atemptat a agent de l’autoritat.

A més, els policies van observar en el lloc de la batussa multitud de cristalls trencats al costat de les dos persones ferides, un d’ells presentava diversos colps en el cos i un altre una ferida sagnant en la cella que pel que sembla el detingut li hauria realitzat amb una botella de cristall. Els agents van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari perquè assistiren als ferits que posteriorment van ser traslladats a l’hospital.

En el transcurs de les perquisicions, els policies van esbrinar que la batussa s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment de restauració en el qual presumptament diverses persones s’haurien llançat gots i botelles de cristall. Després d’eixir del local per a intentar protegir-se, tres dels participants haurien començat a colpejar-los.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, els agents han detingut a tres dels participants com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, a més a un d’ells se li imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. Els tres detinguts, dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.

Desconvoquen la vaga de pescadors valencians després del pacte per a flexibilitzar el control

El sector valencià ha alçat els aturs després d'acordar amb el Govern flexibilitzar l'aplicació del reglament de control de la pesca. Les confraries vigilaran el compliment del pacte.