Tres detinguts per una baralla tumultuària amb quatre ferits a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia  a tres homes d’entre 23 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària en la qual van resultar ferides dos persones. A més, a un d’ells se’ls imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, en agredir a dos policies mentre els amenaçava de mort.

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada a l’eixida d’un local d’oci en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que s’estava produint una batussa entre una multitud de persones.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i van observar a dos joves que es trobaven en el sòl sent agredits per diverses persones. En adonar-se de l’agressió, els policies van separar a les parts involucrades, moment en el qual un dels agressors va aprofitar per a forcejar amb ells mentre els proferia amenaces de mort.

Durant el forcejament, l’home va fer cas omís a les indicacions dels agents que cessara l’agressió, propinant-li a dos dels policies diverses puntades, per la qual van resultar lesionats. Després d’aconseguir reduir-ho, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de renyina tumultuària i atemptat a agent de l’autoritat.

A més, els policies van observar en el lloc de la batussa multitud de cristalls trencats al costat de les dos persones ferides, un d’ells presentava diversos colps en el cos i un altre una ferida sagnant en la cella que pel que sembla el detingut li hauria realitzat amb una botella de cristall. Els agents van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari perquè assistiren als ferits que posteriorment van ser traslladats a l’hospital.

En el transcurs de les perquisicions, els policies van esbrinar que la batussa s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment de restauració en el qual presumptament diverses persones s’haurien llançat gots i botelles de cristall. Després d’eixir del local per a intentar protegir-se, tres dels participants haurien començat a colpejar-los.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, els agents han detingut a tres dels participants com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, a més a un d’ells se li imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. Els tres detinguts, dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.