Tres detinguts per una baralla tumultuària amb quatre ferits a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia  a tres homes d’entre 23 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària en la qual van resultar ferides dos persones. A més, a un d’ells se’ls imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat, en agredir a dos policies mentre els amenaçava de mort.

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada a l’eixida d’un local d’oci en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que s’estava produint una batussa entre una multitud de persones.

Ràpidament els agents es van dirigir al lloc i van observar a dos joves que es trobaven en el sòl sent agredits per diverses persones. En adonar-se de l’agressió, els policies van separar a les parts involucrades, moment en el qual un dels agressors va aprofitar per a forcejar amb ells mentre els proferia amenaces de mort.

Durant el forcejament, l’home va fer cas omís a les indicacions dels agents que cessara l’agressió, propinant-li a dos dels policies diverses puntades, per la qual van resultar lesionats. Després d’aconseguir reduir-ho, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de renyina tumultuària i atemptat a agent de l’autoritat.

A més, els policies van observar en el lloc de la batussa multitud de cristalls trencats al costat de les dos persones ferides, un d’ells presentava diversos colps en el cos i un altre una ferida sagnant en la cella que pel que sembla el detingut li hauria realitzat amb una botella de cristall. Els agents van sol·licitar la presència d’un indicatiu sanitari perquè assistiren als ferits que posteriorment van ser traslladats a l’hospital.

En el transcurs de les perquisicions, els policies van esbrinar que la batussa s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment de restauració en el qual presumptament diverses persones s’haurien llançat gots i botelles de cristall. Després d’eixir del local per a intentar protegir-se, tres dels participants haurien començat a colpejar-los.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, els agents han detingut a tres dels participants com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, a més a un d’ells se li imputa un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat. Els tres detinguts, dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.