Barceló afirma que no hi ha constància que la nova soca del Covid-19 estiga en territori valencià

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat este dilluns que «no es té constància» que la nova soca del Covid-19 detectada en el Regne Unit haja entrat en el territori valencià i sobre este tema ha destacat els controls que s’estan fent en els aeroports valencians per a impedir la seua propagació.

 

Barceló, en declaracions als mitjans abans de visitar el Lluís Alcanyís de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha recordat en eixe sentit que sobre el territori valencià hi ha decretat un tancament perimetral fins al pròxim 15 de gener.

 

Per tant, ha destacat que este tancament implica «tindre la certesa» que qui entra pels aeroports valencians ha de vindre amb una PCR negativa feta amb 72 hores d’antelació al vol i, a demés, ha de justificar per a poder viatjar que està domiciliat ací.

 

 En qualsevol cas, ha demanat «prudència» davant d’esta nova soca perquè científicament l’única cosa que es coneix és que «contagia més, però no sabem els efectes» que té. Per això, «cal ser prudents a l’hora de parlar d’esta mutació del coronavirus» i ha recordat que els virus «muten constantment».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.