13.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Barceló afirma que no hi ha constància que la nova soca del Covid-19 estiga en territori valencià

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat este dilluns que «no es té constància» que la nova soca del Covid-19 detectada en el Regne Unit haja entrat en el territori valencià i sobre este tema ha destacat els controls que s’estan fent en els aeroports valencians per a impedir la seua propagació.

 

Barceló, en declaracions als mitjans abans de visitar el Lluís Alcanyís de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha recordat en eixe sentit que sobre el territori valencià hi ha decretat un tancament perimetral fins al pròxim 15 de gener.

 

Per tant, ha destacat que este tancament implica «tindre la certesa» que qui entra pels aeroports valencians ha de vindre amb una PCR negativa feta amb 72 hores d’antelació al vol i, a demés, ha de justificar per a poder viatjar que està domiciliat ací.

 

 En qualsevol cas, ha demanat «prudència» davant d’esta nova soca perquè científicament l’única cosa que es coneix és que «contagia més, però no sabem els efectes» que té. Per això, «cal ser prudents a l’hora de parlar d’esta mutació del coronavirus» i ha recordat que els virus «muten constantment».

Últimes notícies

Josep Puerto reivindica el creixement del València Basket sense perdre l’essència

El capità del València Basket, Josep Puerto, va valorar el creixement del club l'any del trasllat al Roig Arena i va subratllar que l'essència es manté. Va destacar l'ambient en el nou pavelló, l'impacte a la ciutat i el suport de més de 500 aficionats en l'entrenament nadalenc.

Pérez Llorca trasllada el suport del Consell a la candidatura del belenismo com a Patrimoni de la UNESCO

El Consell ha recolzat la candidatura del belenismo a la Llista Representativa de la UNESCO i ha animat a visitar els pesebres de la Comunitat. La Generalitat està elaborant l'expedient al costat del Govern, Itàlia i 14 comunitats, amb presentació prevista al març.

El València Basket reunix més de 500 aficionats en el seu entrenament nadalenc obert

L'equip masculí va obrir les portes de l'Alqueria del Basket i va reunir 500 seguidors, amb un altre centenar a l'espera. López-Arostegui va completar quasi tota la sessió i podria tornar davant Morabanc Andorra.

L’IVAM proposa un Nadal amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa

L'IVAM reunix estes festes una agenda amb Cristina García Rodero, Kara Walker i Andrea Canepa, al costat de col·lectives i permanents. Horari especial el 31 i tancaments l'1 i 6 de gener

Cinc persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Quart de Poblet

Cinc persones han sigut rescatades d'un edifici de Quart de Poblet després de declarar-se un incendi en una vivenda de la primera planta. També s'ha posat fora de perill a un gos.

El València tornarà als entrenaments este dissabte després de l’aturada nadalenca

L'equip reprendrà el treball el dissabte a les 17.00 després d'una setmana de descans, amb la permanència com a prioritat i un gener clau en Lliga i Copa.

Detingut a València per vendre droga oculta en un rellotge intel·ligent

La Policia Nacional ha detingut a València a un home de 39 anys quan venia droga al carrer. Ocultava dosi en el compartiment d'auriculars d'un rellotge intel·ligent i portava cocaïna i tusi.

Immobilitzen 112 quilos de gamba roja per captura i emmagatzematge il·legals a Santa Pola

El Seprona ha immobilitzat 112,33 quilos de gamba roja en un magatzem no autoritzat de Santa Pola i ha denunciat al responsable. Els expedients s'han remés a l'Administració autonòmica, Salut Pública i l'Ajuntament.