Barceló afirma que no hi ha constància que la nova soca del Covid-19 estiga en territori valencià

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha assegurat este dilluns que «no es té constància» que la nova soca del Covid-19 detectada en el Regne Unit haja entrat en el territori valencià i sobre este tema ha destacat els controls que s’estan fent en els aeroports valencians per a impedir la seua propagació.

 

Barceló, en declaracions als mitjans abans de visitar el Lluís Alcanyís de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), ha recordat en eixe sentit que sobre el territori valencià hi ha decretat un tancament perimetral fins al pròxim 15 de gener.

 

Per tant, ha destacat que este tancament implica «tindre la certesa» que qui entra pels aeroports valencians ha de vindre amb una PCR negativa feta amb 72 hores d’antelació al vol i, a demés, ha de justificar per a poder viatjar que està domiciliat ací.

 

 En qualsevol cas, ha demanat «prudència» davant d’esta nova soca perquè científicament l’única cosa que es coneix és que «contagia més, però no sabem els efectes» que té. Per això, «cal ser prudents a l’hora de parlar d’esta mutació del coronavirus» i ha recordat que els virus «muten constantment».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.