Mor el bebé després de la forta pallissa que li ha pegat son pare en Almassora

 

Actualització 15/09/2020 a les 13.37 hores. El bebé de 10 mesos que ha patit este diumenge una brutal agressió per part de son pare en Almassora, la Plana Alta (Castelló), ha mort a causa de les lesions irreversibles segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’.

 

Actualització 15/09/2020 a les 12.52 hores. Una ordre judicial ha ordenat l’entrada en presó del pare que ha deixat en estat crític al seu bebé de 10 mesos en Almassora, la Plana Alta (Castelló). Quant a la mare, al ser menor d’edat, ha sigut ingressada en un centre de menors.

 

Un pare pega una brutal pallissa al seu bebé de 10 mesos

Este matí de diumenge s’ha produït una brutal agressió en una casa del carrer de Sant Pere de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), quan un pare ha deixat en estat de mort clínica a la seua filla, un bebé de 10 mesos, després de pegar-li una gran pallissa. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, tant el pare com la mare estan detinguts a conseqüència de la pallissa que li han pegat al bebé, qui està ingressat en estat crític en l’hospital General de Castelló de la Plana. Segons pareix, l’agressió s’ha descobert després de què els pares portaren al bebé a la seua pediatra, ja que les lesions que tenia la xiqueta no podien ser d’un accident. A demés, des de pediatria apunten que ja hi havia obert un expedient als pares per maltractament a la seua filla.

 

Després de fer les primeres investigacions, tot apunta que el pare, de 20 anys, va agarrar al bebé i li va pegar amb violència contra els barrots del bressol perquè la xiqueta no parava de plorar. Quan arribaren a l’hospital, els sanitaris confirmaren que les lesions eren causa d’una agressió i no d’un accident, encara que els pares explicaren que la xiqueta havia caigut del bressol.

 

El bebé presenta lesions irreversibles

Davant d’esta situació, els professionals mèdics de l’hospital van avisar al jutjat de guàrdia i a agents de la Guàrdia Civil, qui van detindre al pare i a la mare, qui té 17 anys, per un presumpte delicte d’assassinat en grau de temptativa en l’àmbit familiar.

 

Quant al bebé, a pesar de la ràpida intervenció dels equips mèdics, no hi ha moltes probabilitats de què puga sobreviure, ja que les lesions són irreversibles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.