Mor el bebé després de la forta pallissa que li ha pegat son pare en Almassora

 

Actualització 15/09/2020 a les 13.37 hores. El bebé de 10 mesos que ha patit este diumenge una brutal agressió per part de son pare en Almassora, la Plana Alta (Castelló), ha mort a causa de les lesions irreversibles segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’.

 

Actualització 15/09/2020 a les 12.52 hores. Una ordre judicial ha ordenat l’entrada en presó del pare que ha deixat en estat crític al seu bebé de 10 mesos en Almassora, la Plana Alta (Castelló). Quant a la mare, al ser menor d’edat, ha sigut ingressada en un centre de menors.

 

Un pare pega una brutal pallissa al seu bebé de 10 mesos

Este matí de diumenge s’ha produït una brutal agressió en una casa del carrer de Sant Pere de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), quan un pare ha deixat en estat de mort clínica a la seua filla, un bebé de 10 mesos, després de pegar-li una gran pallissa. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, tant el pare com la mare estan detinguts a conseqüència de la pallissa que li han pegat al bebé, qui està ingressat en estat crític en l’hospital General de Castelló de la Plana. Segons pareix, l’agressió s’ha descobert després de què els pares portaren al bebé a la seua pediatra, ja que les lesions que tenia la xiqueta no podien ser d’un accident. A demés, des de pediatria apunten que ja hi havia obert un expedient als pares per maltractament a la seua filla.

 

Després de fer les primeres investigacions, tot apunta que el pare, de 20 anys, va agarrar al bebé i li va pegar amb violència contra els barrots del bressol perquè la xiqueta no parava de plorar. Quan arribaren a l’hospital, els sanitaris confirmaren que les lesions eren causa d’una agressió i no d’un accident, encara que els pares explicaren que la xiqueta havia caigut del bressol.

 

El bebé presenta lesions irreversibles

Davant d’esta situació, els professionals mèdics de l’hospital van avisar al jutjat de guàrdia i a agents de la Guàrdia Civil, qui van detindre al pare i a la mare, qui té 17 anys, per un presumpte delicte d’assassinat en grau de temptativa en l’àmbit familiar.

 

Quant al bebé, a pesar de la ràpida intervenció dels equips mèdics, no hi ha moltes probabilitats de què puga sobreviure, ja que les lesions són irreversibles.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.