Mor el bebé després de la forta pallissa que li ha pegat son pare en Almassora

 

Actualització 15/09/2020 a les 13.37 hores. El bebé de 10 mesos que ha patit este diumenge una brutal agressió per part de son pare en Almassora, la Plana Alta (Castelló), ha mort a causa de les lesions irreversibles segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’.

 

Actualització 15/09/2020 a les 12.52 hores. Una ordre judicial ha ordenat l’entrada en presó del pare que ha deixat en estat crític al seu bebé de 10 mesos en Almassora, la Plana Alta (Castelló). Quant a la mare, al ser menor d’edat, ha sigut ingressada en un centre de menors.

 

Un pare pega una brutal pallissa al seu bebé de 10 mesos

Este matí de diumenge s’ha produït una brutal agressió en una casa del carrer de Sant Pere de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), quan un pare ha deixat en estat de mort clínica a la seua filla, un bebé de 10 mesos, després de pegar-li una gran pallissa. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, tant el pare com la mare estan detinguts a conseqüència de la pallissa que li han pegat al bebé, qui està ingressat en estat crític en l’hospital General de Castelló de la Plana. Segons pareix, l’agressió s’ha descobert després de què els pares portaren al bebé a la seua pediatra, ja que les lesions que tenia la xiqueta no podien ser d’un accident. A demés, des de pediatria apunten que ja hi havia obert un expedient als pares per maltractament a la seua filla.

 

Després de fer les primeres investigacions, tot apunta que el pare, de 20 anys, va agarrar al bebé i li va pegar amb violència contra els barrots del bressol perquè la xiqueta no parava de plorar. Quan arribaren a l’hospital, els sanitaris confirmaren que les lesions eren causa d’una agressió i no d’un accident, encara que els pares explicaren que la xiqueta havia caigut del bressol.

 

El bebé presenta lesions irreversibles

Davant d’esta situació, els professionals mèdics de l’hospital van avisar al jutjat de guàrdia i a agents de la Guàrdia Civil, qui van detindre al pare i a la mare, qui té 17 anys, per un presumpte delicte d’assassinat en grau de temptativa en l’àmbit familiar.

 

Quant al bebé, a pesar de la ràpida intervenció dels equips mèdics, no hi ha moltes probabilitats de què puga sobreviure, ja que les lesions són irreversibles.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.