Mor el bebé després de la forta pallissa que li ha pegat son pare en Almassora

 

Actualització 15/09/2020 a les 13.37 hores. El bebé de 10 mesos que ha patit este diumenge una brutal agressió per part de son pare en Almassora, la Plana Alta (Castelló), ha mort a causa de les lesions irreversibles segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’.

 

Actualització 15/09/2020 a les 12.52 hores. Una ordre judicial ha ordenat l’entrada en presó del pare que ha deixat en estat crític al seu bebé de 10 mesos en Almassora, la Plana Alta (Castelló). Quant a la mare, al ser menor d’edat, ha sigut ingressada en un centre de menors.

 

Un pare pega una brutal pallissa al seu bebé de 10 mesos

Este matí de diumenge s’ha produït una brutal agressió en una casa del carrer de Sant Pere de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), quan un pare ha deixat en estat de mort clínica a la seua filla, un bebé de 10 mesos, després de pegar-li una gran pallissa. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, tant el pare com la mare estan detinguts a conseqüència de la pallissa que li han pegat al bebé, qui està ingressat en estat crític en l’hospital General de Castelló de la Plana. Segons pareix, l’agressió s’ha descobert després de què els pares portaren al bebé a la seua pediatra, ja que les lesions que tenia la xiqueta no podien ser d’un accident. A demés, des de pediatria apunten que ja hi havia obert un expedient als pares per maltractament a la seua filla.

 

Després de fer les primeres investigacions, tot apunta que el pare, de 20 anys, va agarrar al bebé i li va pegar amb violència contra els barrots del bressol perquè la xiqueta no parava de plorar. Quan arribaren a l’hospital, els sanitaris confirmaren que les lesions eren causa d’una agressió i no d’un accident, encara que els pares explicaren que la xiqueta havia caigut del bressol.

 

El bebé presenta lesions irreversibles

Davant d’esta situació, els professionals mèdics de l’hospital van avisar al jutjat de guàrdia i a agents de la Guàrdia Civil, qui van detindre al pare i a la mare, qui té 17 anys, per un presumpte delicte d’assassinat en grau de temptativa en l’àmbit familiar.

 

Quant al bebé, a pesar de la ràpida intervenció dels equips mèdics, no hi ha moltes probabilitats de què puga sobreviure, ja que les lesions són irreversibles.

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU