Un xiquet dona positiu en cocaïna i cànnabis en un hospital de València

El xiquet va donar positiu quan el van dur a l’hospital en coma | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una mare de 24 anys i a la seua parella sentimental, de 29, després que divendres passat foren alertats de l’ingrés d’un bebé de 17 mesos en un hospital de València, que havia donat positiu en orina a intoxicació per cocaïna i cànnabis, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

L’arrest de la parella –la mare del xiquet i el seu company sentimental, que no era el pare del bebé però exercia com a tal; els dos, de nacionalitat espanyola– es va produir divendres passat de matí en el centre, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. El xiquet havia ingressat de matinada en estat de coma en la UCI Pediàtrica del centre, a on continua hospitalitzat.

 

A través d’un jutjat de València, els agents van tindre coneiximent que un menor de 17 mesos havia ingressat eixa mateixa matinada en la UCI Pediàtrica d’un hospital de València, en estat de coma, i havia donat positiu en les anàlisis practicades per intoxicació per cocaïna i cànnabis.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al centre hospitalari a on, després d’entrevistar-se amb els metges de la UCI infantil, van descobrir que, sobre les 3.00 hores, els pares havien portat a l’hospital al menor, que presentava convulsions. Després de subministrar-li la medicació necessària, el van ingressar en la UCI on va passar la nit entubat.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els resultats de l’analítica d’orina que li havien realitzat al menor havien donat positiu en cocaïna i cànnabis, i que es desconeixia la quantitat que hauria ingerit.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a la mare i a la seua parella com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. Els detinguts, la mare amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.