15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Un xiquet dona positiu en cocaïna i cànnabis en un hospital de València

El xiquet va donar positiu quan el van dur a l’hospital en coma | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una mare de 24 anys i a la seua parella sentimental, de 29, després que divendres passat foren alertats de l’ingrés d’un bebé de 17 mesos en un hospital de València, que havia donat positiu en orina a intoxicació per cocaïna i cànnabis, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

L’arrest de la parella –la mare del xiquet i el seu company sentimental, que no era el pare del bebé però exercia com a tal; els dos, de nacionalitat espanyola– es va produir divendres passat de matí en el centre, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. El xiquet havia ingressat de matinada en estat de coma en la UCI Pediàtrica del centre, a on continua hospitalitzat.

 

A través d’un jutjat de València, els agents van tindre coneiximent que un menor de 17 mesos havia ingressat eixa mateixa matinada en la UCI Pediàtrica d’un hospital de València, en estat de coma, i havia donat positiu en les anàlisis practicades per intoxicació per cocaïna i cànnabis.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al centre hospitalari a on, després d’entrevistar-se amb els metges de la UCI infantil, van descobrir que, sobre les 3.00 hores, els pares havien portat a l’hospital al menor, que presentava convulsions. Després de subministrar-li la medicació necessària, el van ingressar en la UCI on va passar la nit entubat.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els resultats de l’analítica d’orina que li havien realitzat al menor havien donat positiu en cocaïna i cànnabis, i que es desconeixia la quantitat que hauria ingerit.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a la mare i a la seua parella com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. Els detinguts, la mare amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.