Mastodon
23.9 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Un xiquet dona positiu en cocaïna i cànnabis en un hospital de València

El xiquet va donar positiu quan el van dur a l’hospital en coma | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una mare de 24 anys i a la seua parella sentimental, de 29, després que divendres passat foren alertats de l’ingrés d’un bebé de 17 mesos en un hospital de València, que havia donat positiu en orina a intoxicació per cocaïna i cànnabis, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

L’arrest de la parella –la mare del xiquet i el seu company sentimental, que no era el pare del bebé però exercia com a tal; els dos, de nacionalitat espanyola– es va produir divendres passat de matí en el centre, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. El xiquet havia ingressat de matinada en estat de coma en la UCI Pediàtrica del centre, a on continua hospitalitzat.

 

A través d’un jutjat de València, els agents van tindre coneiximent que un menor de 17 mesos havia ingressat eixa mateixa matinada en la UCI Pediàtrica d’un hospital de València, en estat de coma, i havia donat positiu en les anàlisis practicades per intoxicació per cocaïna i cànnabis.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al centre hospitalari a on, després d’entrevistar-se amb els metges de la UCI infantil, van descobrir que, sobre les 3.00 hores, els pares havien portat a l’hospital al menor, que presentava convulsions. Després de subministrar-li la medicació necessària, el van ingressar en la UCI on va passar la nit entubat.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els resultats de l’analítica d’orina que li havien realitzat al menor havien donat positiu en cocaïna i cànnabis, i que es desconeixia la quantitat que hauria ingerit.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a la mare i a la seua parella com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. Els detinguts, la mare amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un motorista recorre 7 km en sentit contrari per la A-7 i dona el doble d’alcoholèmia

La Guàrdia Civil va interceptar en l'A-7, a l'altura de Sagunt, a un motorista que va circular quasi 7 km en sentit contrari i va superar el doble de la taxa d'alcoholèmia. Se li investiga per conducció temerària i per conduir sota els efectes de l'alcohol.

Balears, Múrcia i Comunitat Valenciana, en alerta taronja per pluges de fins a 50 l/h

Aemet activa l'alerta taronja a Balears, Múrcia i Comunitat Valenciana per tempestes amb pluges molt intenses. En la Comunitat, el litoral d'Alacant i el sud de València concentren els majors acumulats.

Balears, Múrcia i Comunitat Valenciana, en alerta taronja per pluges de fins a 50 l/h

Balears, Múrcia i la Comunitat Valenciana afronten un episodi de tempestes molt intenses amb el risc de graníssol i vent. La Aemet preveu fins a 50 l/m² en una hora i pics de 140 l en 3-4 hores.

Remeten les pluges fortes al matí i tornen a la vesprada en la mitat sud

Després d'una matinada amb ruixats i tempestes, el temps donarà una treva al matí. A la vesprada les tempestes es reactivaran des de l'interior cap al litoral, amb major impacte en la mitat sud.

Mazón descarta danys personals de rellevància després del temporal a Cox

Mazón va visitar Cox i Redován després del temporal i va assenyalar que no hi ha danys personals ressenyables. Es prepara un balanç de danys i es demana màxima coordinació davant noves pluges.

Mazón es desplaça a la Vega Baixa per a seguir el temporal i coordinar la resposta

Mazón s'ha traslladat a la Vega Baixa per a supervisar l'episodi de pluges i reforçar la coordinació. Es manté l'alerta taronja i hi ha talls de carreteres a la comarca.

Les víctimes de la DANA acusen a Maribel Vilaplana de ser còmplice de la mentida

L'associació de víctimes del 29-O retrau a la periodista la seua carta sobre el menjar amb Mazón el dia de la DANA i demana que aclarisca horaris i comunicacions. En una reunió amb el Consell, les famílies reclamen mesures davant noves pluges i subratllen que la gestió d'emergències correspon als responsables polítics.

Emergències demana maxima prudència davant l’alerta taronja que es manté fins a la manana

La Generalitat manté l'alerta taronja per pluges i tempestes en Castellon, interior sud de València i Alacant fins a la manana. S'activa el Pla Especial d'Inundacions i es reforça el seguiment per possibles ruixats molt intensos però de curta duracion.