Anuncios

Un xiquet dona positiu en cocaïna i cànnabis en un hospital de València

El xiquet va donar positiu quan el van dur a l’hospital en coma | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una mare de 24 anys i a la seua parella sentimental, de 29, després que divendres passat foren alertats de l’ingrés d’un bebé de 17 mesos en un hospital de València, que havia donat positiu en orina a intoxicació per cocaïna i cànnabis, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

Anuncios

L’arrest de la parella –la mare del xiquet i el seu company sentimental, que no era el pare del bebé però exercia com a tal; els dos, de nacionalitat espanyola– es va produir divendres passat de matí en el centre, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. El xiquet havia ingressat de matinada en estat de coma en la UCI Pediàtrica del centre, a on continua hospitalitzat.

 

A través d’un jutjat de València, els agents van tindre coneiximent que un menor de 17 mesos havia ingressat eixa mateixa matinada en la UCI Pediàtrica d’un hospital de València, en estat de coma, i havia donat positiu en les anàlisis practicades per intoxicació per cocaïna i cànnabis.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al centre hospitalari a on, després d’entrevistar-se amb els metges de la UCI infantil, van descobrir que, sobre les 3.00 hores, els pares havien portat a l’hospital al menor, que presentava convulsions. Després de subministrar-li la medicació necessària, el van ingressar en la UCI on va passar la nit entubat.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els resultats de l’analítica d’orina que li havien realitzat al menor havien donat positiu en cocaïna i cànnabis, i que es desconeixia la quantitat que hauria ingerit.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a la mare i a la seua parella com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. Els detinguts, la mare amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.
Anuncios