Un xiquet dona positiu en cocaïna i cànnabis en un hospital de València

El xiquet va donar positiu quan el van dur a l’hospital en coma | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una mare de 24 anys i a la seua parella sentimental, de 29, després que divendres passat foren alertats de l’ingrés d’un bebé de 17 mesos en un hospital de València, que havia donat positiu en orina a intoxicació per cocaïna i cànnabis, segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat.

 

L’arrest de la parella –la mare del xiquet i el seu company sentimental, que no era el pare del bebé però exercia com a tal; els dos, de nacionalitat espanyola– es va produir divendres passat de matí en el centre, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. El xiquet havia ingressat de matinada en estat de coma en la UCI Pediàtrica del centre, a on continua hospitalitzat.

 

A través d’un jutjat de València, els agents van tindre coneiximent que un menor de 17 mesos havia ingressat eixa mateixa matinada en la UCI Pediàtrica d’un hospital de València, en estat de coma, i havia donat positiu en les anàlisis practicades per intoxicació per cocaïna i cànnabis.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al centre hospitalari a on, després d’entrevistar-se amb els metges de la UCI infantil, van descobrir que, sobre les 3.00 hores, els pares havien portat a l’hospital al menor, que presentava convulsions. Després de subministrar-li la medicació necessària, el van ingressar en la UCI on va passar la nit entubat.

 

Durant les investigacions els agents van descobrir que els resultats de l’analítica d’orina que li havien realitzat al menor havien donat positiu en cocaïna i cànnabis, i que es desconeixia la quantitat que hauria ingerit.

 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van detindre a la mare i a la seua parella com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menor. Els detinguts, la mare amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.