Un bebé de cinc mesos es queda tancat en un cotxe a Castelló

A Castelló una bebé de 5 mesos s’ha quedat tancada en un cotxe al sol. Tot va succeir perquè la mare va oblidar les claus a l’interior del vehicle i quan va intentar traure-la es va quedar sense poder obrir la porta del cotxe.
Afortunadament la Policia va actuar ràpidament i va poder obrir la finestreta del cotxe i rescatar a la xicoteta que ja presentava signes severs de sufocació.

Una dona va donar avís als agents que una bebé romania sola a l’interior d’un vehicle”. Gonzalo López i Manuel Pérez són els agents de la Policia Nacional que amb la seua ràpida actuació van salvar la vida a aquesta bebé. Tots dos recomanen que sempre que isquem del cotxe portem les claus amb nosaltres perquè pot en tancar el vehicle no hi ha manera d’accedir a l’interior creant-se aquest tipus de situacions.

El cas del bebé de Castelló

Els policies van rebre l’avís d’una dona que manifestava que al final del carrer hi havia un bebé sol a l’interior d’un vehicle que estava exposat al sol amb altes temperatures. Immediatament els agents es van traslladar al lloc dels fets i van trobar al bebé amb signes de sufocació. Destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

La mare de la xicoteta va oblidar les claus del vehicle a l’interior del mateix i el tancament centralitzat es va bloquejar, quedant la xiqueta tancada al sol, plorant i a una elevadíssima temperatura.

Els agents destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

Els agents van considerar que l’assistència mèdica no era necessària. La mare va dir als policies de Castelló que vigilaria l’estat de la bebé i que, davant qualsevol anomalia, la traslladaria a un centre mèdic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.