10.7 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Un bebé de cinc mesos es queda tancat en un cotxe a Castelló

A Castelló una bebé de 5 mesos s’ha quedat tancada en un cotxe al sol. Tot va succeir perquè la mare va oblidar les claus a l’interior del vehicle i quan va intentar traure-la es va quedar sense poder obrir la porta del cotxe.
Afortunadament la Policia va actuar ràpidament i va poder obrir la finestreta del cotxe i rescatar a la xicoteta que ja presentava signes severs de sufocació.

Una dona va donar avís als agents que una bebé romania sola a l’interior d’un vehicle”. Gonzalo López i Manuel Pérez són els agents de la Policia Nacional que amb la seua ràpida actuació van salvar la vida a aquesta bebé. Tots dos recomanen que sempre que isquem del cotxe portem les claus amb nosaltres perquè pot en tancar el vehicle no hi ha manera d’accedir a l’interior creant-se aquest tipus de situacions.

El cas del bebé de Castelló

Els policies van rebre l’avís d’una dona que manifestava que al final del carrer hi havia un bebé sol a l’interior d’un vehicle que estava exposat al sol amb altes temperatures. Immediatament els agents es van traslladar al lloc dels fets i van trobar al bebé amb signes de sufocació. Destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

La mare de la xicoteta va oblidar les claus del vehicle a l’interior del mateix i el tancament centralitzat es va bloquejar, quedant la xiqueta tancada al sol, plorant i a una elevadíssima temperatura.

Els agents destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

Els agents van considerar que l’assistència mèdica no era necessària. La mare va dir als policies de Castelló que vigilaria l’estat de la bebé i que, davant qualsevol anomalia, la traslladaria a un centre mèdic.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.