Un bebé de cinc mesos es queda tancat en un cotxe a Castelló

A Castelló una bebé de 5 mesos s’ha quedat tancada en un cotxe al sol. Tot va succeir perquè la mare va oblidar les claus a l’interior del vehicle i quan va intentar traure-la es va quedar sense poder obrir la porta del cotxe.
Afortunadament la Policia va actuar ràpidament i va poder obrir la finestreta del cotxe i rescatar a la xicoteta que ja presentava signes severs de sufocació.

Una dona va donar avís als agents que una bebé romania sola a l’interior d’un vehicle”. Gonzalo López i Manuel Pérez són els agents de la Policia Nacional que amb la seua ràpida actuació van salvar la vida a aquesta bebé. Tots dos recomanen que sempre que isquem del cotxe portem les claus amb nosaltres perquè pot en tancar el vehicle no hi ha manera d’accedir a l’interior creant-se aquest tipus de situacions.

El cas del bebé de Castelló

Els policies van rebre l’avís d’una dona que manifestava que al final del carrer hi havia un bebé sol a l’interior d’un vehicle que estava exposat al sol amb altes temperatures. Immediatament els agents es van traslladar al lloc dels fets i van trobar al bebé amb signes de sufocació. Destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

La mare de la xicoteta va oblidar les claus del vehicle a l’interior del mateix i el tancament centralitzat es va bloquejar, quedant la xiqueta tancada al sol, plorant i a una elevadíssima temperatura.

Els agents destaquen que la xicoteta es trobava amb la cara molt sufocada i estava suant moltíssim després de portar tancada en el cotxe uns cinc minuts.

Els agents van considerar que l’assistència mèdica no era necessària. La mare va dir als policies de Castelló que vigilaria l’estat de la bebé i que, davant qualsevol anomalia, la traslladaria a un centre mèdic.

Últimes notícies

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.