Bill Gates i Melinda Gates es divorcien després de 27 anys de matrimoni

L’empresari i filantrop Bill Gates (65), fundador de Microsoft i un dels homes més rics del món, ha anunciat en les xarxes socials el seu divorci de Melinda (56) després de 27 anys de matrimoni. En un comunicat conjunt, la parella ha revelat la seua decisió «després de molt pensar», després de més de tres dècades d’amor i amb tres fills en comú: Jennifer, Rory i Phoebe. Tots dos anuncien, no obstant això, que continuaran treballant junts en la fundació que comparteixen.

«Després de molt pensar i de molta faena en la nostra relació, hem pres la decisió d’acabar el nostre matrimoni. Durant els últims 27 anys hem criat a tres fills increïbles i hem construït una fundació que funciona a tot el món per a permetre que totes les persones puguen tindre una vida sana i productiva. Continuem compartint la nostra fe en aqueixa missió i continuarem el nostre treball junts en la fundació, però pensem que ja no podem créixer junts com a parella en esta fase de les nostres vides. Demanem espai i privacitat per a la nostra família mentre comencem a navegar per esta nova vida», expressa el seu comunicat.

 

Bill i Melinda Gates van començar la seua relació en 1987 després de conéixer-se en una fira comercial a Nova York. Ella treballaria després en màrqueting en Microsoft i més tard seria nomenada gerent general en una de les branques de la mateixa empresa.

No seria fins a l’1 de gener de 1994 quan farien el pas casant-se a Hawaii. Dos anys després, Melinda va deixar Microsoft per a cuidar de la família que tots dos havien creat i fins ara compartien una fortuna que Forbes situa per damunt dels 120.000 milions de dòlars.

Junts continuaran treballant en la Fundació Bill & Melinda Gates que tants diners ha destinat a causes benèfiques i que va aconseguir el Premi Príncep d’Astúries de Cooperació Internacional en 2006. Un any abans, la parella va ser nomenada guanyadora de manera conjunta del premi a ‘Persona de l’any’ de la revista Time al costat del cantant Bono. Cal recordar que fa tan sols uns mesos, la mateixa fundació va tractar si es fes amb 100 milions de vacunes per a lluitar contra el coronavirus en més de noranta països en vies de desenvolupament.

 

Fortuna del matrimoni

 

La fortuna de Bill Gates, segons la llista Forbes, se situa en els 124.000 milions de dòlars -uns 103.000 milions d’euros-, mentre que la de la seua dona Melinda ronda, segons ‘Clarí’, els 70.000 milions de dòlars -uns 58.000 milions-. Un dels primers aspectes a repartir seria l’1% que tots dos continuen posseint de Microsoft i que tindria un valor de 7.000 milions de dòlars -uns 5,8 milions d’euros-.

No obstant això, tot el protagonisme se l’emporten els 50.000 milions de dòlars que té de valor la fundació que tots dos van crear junts l’any 2000 i en la qual, segons el comunicat, tots dos continuaran treballant junts. De moment es desconeix si entre tots dos tenen un acord prenupcial

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.