Ferit després de bolcar amb la seua furgoneta a Almassora

Ejemplo de shortcode con estilo
Un home de 34 anys ha resultat ferit després de bolcar amb la seua furgoneta en la localitat castellonenca d’Almassora, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). L’incident s’ha registrat al voltant de les 6.30 hores en la carretera N-340, a l’altura del quilòmetre 971, a Almassora. Després de rebre l’avís, el CICU ha […]

Un home de 34 anys ha resultat ferit després de bolcar amb la seua furgoneta en la localitat castellonenca d’Almassora, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

L’incident s’ha registrat al voltant de les 6.30 hores en la carretera N-340, a l’altura del quilòmetre 971, a Almassora.

Després de rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic, l’equip sanitari del qual ha assistit a l’home per policontusions i posteriorment ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

Últimes notícies

Tres membres d’una xarxa de robatoris per encastament, a la presó

La Policia Nacional ha desarticulat una organització especialitzada en robatoris per encastament a la província de València. Tres detinguts han ingressat en presó provisional.

Vaga general i crida a no consumir per reclamar un habitatge digne

Els sindicats i el Sindicat de Llogateres criden a secundar la vaga general de l’11 de novembre i a no consumir. Reclamen un habitatge digne, salaris suficients i servicis públics de qualitat.

13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló

Les eleccions generals del 29 de novembre oferiran 13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló. Al Senado hi haurà sis opcions a València i quatre en les altres províncies.

Intervenen 1.184 quilos de cocaïna en un pesquer de Santa Pola

La Guardia Civil ha intervingut 1.184 quilos de cocaïna amagats en un pesquer al port de Santa Pola. L’operació suma deu detinguts i una persona investigada.

Sis partits de Tercera tornen després de la dana

El grup VI de Tercera recupera este dimecres sis partits suspesos per la dana Adam. Els duels també poden moure la classificació en les zones alta i baixa.

Fernando Roig rebrà la Insignia de Oro de l’ATC

L’ATC lliurarà la seua Insignia de Oro a Fernando Roig el 20 de novembre, durant l’acte del 50 aniversari de l’associació.

Les víctimes de la dana demanen a Feijóo que retire el suport a Mazón

En l’aniversari de la dimissió de Mazón, l’associació de víctimes mortals de la dana ha reclamat a Feijóo que li retire el suport polític.

El Castellón lamenta la mort de Jesús de Miguel

El Castellón ha lamentat la mort de Jesús de Miguel, exfutbolista del club i jugador del Tenerife. Va disputar 88 partits i va marcar 25 gols amb l’equip albinegre.