Hui, 11 de novembre, al voltant de les 12 hores del migdia, s'ha produït en Aigües, a l'Alacantí, un incendi dins d'una vivenda. La vivenda era un xalet de dos plantes, que en qüestió de segons ha sigut devorat per les flames. El sinistre s'ha originat segons el Consorci Provincial de Bombers, en una xicoteta habitació on es guarden les cendres de la xemeneia, per la qual cosa tot apunta al fet que quan es va produir, les restes de la xemeneia encara estaven calentes. S'ha alertat als bombers que quan han arribat al carrer Atalaya han vist que l'amo de la casa ja estava intentant apagar el foc- Fins allí s'han traslladat dos vehicles i sis efectius del cos. Han ajudat l'home que intentava enfrontar-se a les flames amb una màniga i una escala, i han començat tots junts a apagar les flames que finalment ha deixat gran part del xalet calcinat i molt afectat pel fum, segons han indicat fonts del Consorci. Finalment minuts després s'ha pogut apagar.
Els Bombers apaguen un incendi en un xalet d’Aigües, a Alacant
Últimes notícies
Política
Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler
Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.
Social
Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles
L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.
Política
El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta
El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.
Política
El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”
El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.
Educació
Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes
El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.
Successos
Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI
El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.
Esports
Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació
Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.
Esports
Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia
El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.







