11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Els Bombers apaguen un incendi en un xalet d’Aigües, a Alacant

Hui, 11 de novembre, al voltant de les 12 hores del migdia, s'ha produït en Aigües, a l'Alacantí, un incendi dins d'una vivenda. La vivenda era un xalet de dos plantes, que en qüestió de segons ha sigut devorat per les flames. El sinistre s'ha originat segons el Consorci Provincial de Bombers, en una xicoteta habitació on es guarden les cendres de la xemeneia, per la qual cosa tot apunta al fet que quan es va produir, les restes de la xemeneia encara estaven calentes. S'ha alertat als bombers que quan han arribat al carrer Atalaya han vist que l'amo de la casa ja estava intentant apagar el foc- Fins allí s'han traslladat dos vehicles i sis efectius del cos. Han ajudat l'home que intentava enfrontar-se a les flames amb una màniga i una escala, i han començat tots junts a apagar les flames que finalment ha deixat gran part del xalet calcinat i molt afectat pel fum, segons han indicat fonts del Consorci. Finalment minuts després s'ha pogut apagar.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.