12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Els bombers evacuen tres gossos vius i dos sense vida en l’incendi d’una casa al Port de Sagunt

 

Un incendi s’ha produït este passat dimecres en un habitatge del Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El sinistre s’ha originat a les 19 hores en el pati interior d’una casa, en una planta baixa i la planta superior, que es tractava d’un habitatge on no hi vivia ningú en eixe moment. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, en el dispositiu d’extinció han participat nou bombers dels parcs de Sagunt i la Pobla de Vallbona. Els efectius han comprovat que el foc afectava fortament al pati interior i al primer pis de la vivenda, i han intentat rescatar els cinc gossos que es trobaven dinis. Desgraciadament, han tret tres d’ells vius, però els altres dos sense vida. Les flames han afectat la nevera i la llavadora, que estaven ubicades en el pati, i també a la cuina, amb la caiguda de part del sostre. Han incidit també en la planta superior, la façana i part de l’interior. Es desconeixen de moment les causes que originaren les flames.

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit de dimarts s’ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el sinistre s’ha originat en el primer pis d’un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L’alerta als bombers s’ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d’un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d’Ontinyent. Els efectius van localitzar l’incendi en el primer pis de l’edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l’estança més afectada per les flames però el menjador també s’ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s’ha doonat l’incendi per extingit.

Últimes notícies

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.