Els bombers evacuen tres gossos vius i dos sense vida en l’incendi d’una casa al Port de Sagunt

 

Un incendi s’ha produït este passat dimecres en un habitatge del Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El sinistre s’ha originat a les 19 hores en el pati interior d’una casa, en una planta baixa i la planta superior, que es tractava d’un habitatge on no hi vivia ningú en eixe moment. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, en el dispositiu d’extinció han participat nou bombers dels parcs de Sagunt i la Pobla de Vallbona. Els efectius han comprovat que el foc afectava fortament al pati interior i al primer pis de la vivenda, i han intentat rescatar els cinc gossos que es trobaven dinis. Desgraciadament, han tret tres d’ells vius, però els altres dos sense vida. Les flames han afectat la nevera i la llavadora, que estaven ubicades en el pati, i també a la cuina, amb la caiguda de part del sostre. Han incidit també en la planta superior, la façana i part de l’interior. Es desconeixen de moment les causes que originaren les flames.

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit de dimarts s’ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el sinistre s’ha originat en el primer pis d’un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L’alerta als bombers s’ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d’un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d’Ontinyent. Els efectius van localitzar l’incendi en el primer pis de l’edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l’estança més afectada per les flames però el menjador també s’ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s’ha doonat l’incendi per extingit.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.