Els bombers evacuen tres gossos vius i dos sense vida en l’incendi d’una casa al Port de Sagunt

 

Un incendi s’ha produït este passat dimecres en un habitatge del Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El sinistre s’ha originat a les 19 hores en el pati interior d’una casa, en una planta baixa i la planta superior, que es tractava d’un habitatge on no hi vivia ningú en eixe moment. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, en el dispositiu d’extinció han participat nou bombers dels parcs de Sagunt i la Pobla de Vallbona. Els efectius han comprovat que el foc afectava fortament al pati interior i al primer pis de la vivenda, i han intentat rescatar els cinc gossos que es trobaven dinis. Desgraciadament, han tret tres d’ells vius, però els altres dos sense vida. Les flames han afectat la nevera i la llavadora, que estaven ubicades en el pati, i també a la cuina, amb la caiguda de part del sostre. Han incidit també en la planta superior, la façana i part de l’interior. Es desconeixen de moment les causes que originaren les flames.

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit de dimarts s’ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el sinistre s’ha originat en el primer pis d’un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L’alerta als bombers s’ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d’un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d’Ontinyent. Els efectius van localitzar l’incendi en el primer pis de l’edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l’estança més afectada per les flames però el menjador també s’ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s’ha doonat l’incendi per extingit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.