9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Els bombers evacuen tres gossos vius i dos sense vida en l’incendi d’una casa al Port de Sagunt

 

Un incendi s’ha produït este passat dimecres en un habitatge del Port de Sagunt, al Camp de Morvedre. El sinistre s’ha originat a les 19 hores en el pati interior d’una casa, en una planta baixa i la planta superior, que es tractava d’un habitatge on no hi vivia ningú en eixe moment. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, en el dispositiu d’extinció han participat nou bombers dels parcs de Sagunt i la Pobla de Vallbona. Els efectius han comprovat que el foc afectava fortament al pati interior i al primer pis de la vivenda, i han intentat rescatar els cinc gossos que es trobaven dinis. Desgraciadament, han tret tres d’ells vius, però els altres dos sense vida. Les flames han afectat la nevera i la llavadora, que estaven ubicades en el pati, i també a la cuina, amb la caiguda de part del sostre. Han incidit també en la planta superior, la façana i part de l’interior. Es desconeixen de moment les causes que originaren les flames.

Els Bombers apaguen un incendi d’un habitatge i evacuen els veïns a Canals

Esta passada nit de dimarts s’ha produït un incendi en un habitatge de Canals, a la Costera. Concretament el sinistre s’ha originat en el primer pis d’un edifici de sis plpantes, en el carrer Maestro Serrano de la localitat. L’alerta als bombers s’ha rebut a les 23.40 hores de la nit informant que eixia fum d’un dels habitatges de la finca- Fins al lloc del sinistre s’han mobilitzat dotacioons dels parcs de Xàtiva, Grup Especial de Rescat en Altura (GERA) i bombers del parc d’Ontinyent. Els efectius van localitzar l’incendi en el primer pis de l’edifici, originat inicialment en la cuina. Aquesta era l’estança més afectada per les flames però el menjador també s’ha vist afectat pel fum i les altes temperatures. Els efectius han tallat el subministrament de gas ciutat i han comprovat que hi havia dos botelles de gas butà a la cuina, probablement les que han originat les flames. Els bombers han pogut evacuar els veïns amb la col·laboració de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Ja a la  matinada s’ha doonat l’incendi per extingit.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.