16.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Els bombers extingixen diferents incendis en la Ribera Baixa

 

Este diumenge, cap a les 22.00 hores, s’han produït diferents tres incendis en les localitats de Favara, Llaurí, Cullera i Corbera, en la comarca de la Ribera Baixa (València), concretament en les carreteres AP-7 i CV-510.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, per la seua proximitat a la carretera, els bombers van demanar ajuda a la Guàrdia Civil per a que tallara un tram d’un carril de la CV-510 i poder extingir el foc amb major facilitat.

 

Desplegament d’efectius

En un principi es pensava que el foc només afectava a la vegetació de la zona, però finalment un dels incendis va ser declarat com a forestal, per afectar a la part de la muntanya, concretament en Llaurí.

 

Finalment, el foc situat a Cullera es va donar per extingit cap a les 23.45 hores, moment en el que també es va considerar controlat l’incendi forestal de Llaurí. De la mateixa manera, els bombers van continuar treballant en algunes zones de cultiu en punts de Llaurí i Favara.

 

Cal destacar la participació de set dotacions dels parcs de Cullera, Gandia, Silla i Alzira, de dos unitats de bombers forestals i de dos brigades de Divalterra.

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.