Els bombers extingixen diferents incendis en la Ribera Baixa

 

Este diumenge, cap a les 22.00 hores, s’han produït diferents tres incendis en les localitats de Favara, Llaurí, Cullera i Corbera, en la comarca de la Ribera Baixa (València), concretament en les carreteres AP-7 i CV-510.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, per la seua proximitat a la carretera, els bombers van demanar ajuda a la Guàrdia Civil per a que tallara un tram d’un carril de la CV-510 i poder extingir el foc amb major facilitat.

 

Desplegament d’efectius

En un principi es pensava que el foc només afectava a la vegetació de la zona, però finalment un dels incendis va ser declarat com a forestal, per afectar a la part de la muntanya, concretament en Llaurí.

 

Finalment, el foc situat a Cullera es va donar per extingit cap a les 23.45 hores, moment en el que també es va considerar controlat l’incendi forestal de Llaurí. De la mateixa manera, els bombers van continuar treballant en algunes zones de cultiu en punts de Llaurí i Favara.

 

Cal destacar la participació de set dotacions dels parcs de Cullera, Gandia, Silla i Alzira, de dos unitats de bombers forestals i de dos brigades de Divalterra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.