Els bombers extingixen diferents incendis en la Ribera Baixa

 

Este diumenge, cap a les 22.00 hores, s’han produït diferents tres incendis en les localitats de Favara, Llaurí, Cullera i Corbera, en la comarca de la Ribera Baixa (València), concretament en les carreteres AP-7 i CV-510.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, per la seua proximitat a la carretera, els bombers van demanar ajuda a la Guàrdia Civil per a que tallara un tram d’un carril de la CV-510 i poder extingir el foc amb major facilitat.

 

Desplegament d’efectius

En un principi es pensava que el foc només afectava a la vegetació de la zona, però finalment un dels incendis va ser declarat com a forestal, per afectar a la part de la muntanya, concretament en Llaurí.

 

Finalment, el foc situat a Cullera es va donar per extingit cap a les 23.45 hores, moment en el que també es va considerar controlat l’incendi forestal de Llaurí. De la mateixa manera, els bombers van continuar treballant en algunes zones de cultiu en punts de Llaurí i Favara.

 

Cal destacar la participació de set dotacions dels parcs de Cullera, Gandia, Silla i Alzira, de dos unitats de bombers forestals i de dos brigades de Divalterra.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.