Dos bombers ferits i dos camions cremats en un incendi a Polinyà de Xúquer

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han estat treballant a diversos incendis de vegetació durant la jornada del dilluns, amb alerta 3 a la província de València per màxim risc d’incendis forestals. Alguns d’ells s’han complicat a causa de les condicions meteorològiques, concretament a un incendi de vegetació de Polinyà del Xúquer, que ha cremat zona de camps i un palmerar.

Allí, un canvi sobtat de vent ha provocat que dos camions de bombers s’hagen vist afectats per les flames quedant totalment cremats. Així mateix dos bombers han hagut de ser sigut atesos per mitjans sanitaris per cremades de primer i segon grau, encara que no han necessitat ingrés hospitalari.

Fins a l’incendi, el Consorci havia mobilitzat un total de tres dotacions de bombers, diverses unitats de comandament del Consorci, quatre brigades de la Diputació de València, dos unitats de bombers forestals de GVA-Sgise i dos mitjans aeris de GVA.

Cal recordar que davant la situació d’Alerta 3 declarada pel risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València per al dilluns dia 12 de juliol, el Consorci Provincial de Bombers de València va activar durant tota la jornada el reforç del dispositiu especial contra incendis forestals, afegint una segona eixida completa als parcs principals, en horari de 10 a 22 h.

A més han reforçat el personal del Centre de Comunicació i Control, així com de les àrees de Coordinador Forestal, Tècnic Forestal, Cap de Sector, Oficial, Cap d’Operacions, i parcs de bombers voluntaris. A més el dispositiu especial compta amb 56 brigades forestals de Diputació i 12 coordinadors d’estes brigades.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.