Dos bombers ferits i dos camions cremats en un incendi a Polinyà de Xúquer

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han estat treballant a diversos incendis de vegetació durant la jornada del dilluns, amb alerta 3 a la província de València per màxim risc d’incendis forestals. Alguns d’ells s’han complicat a causa de les condicions meteorològiques, concretament a un incendi de vegetació de Polinyà del Xúquer, que ha cremat zona de camps i un palmerar.

Allí, un canvi sobtat de vent ha provocat que dos camions de bombers s’hagen vist afectats per les flames quedant totalment cremats. Així mateix dos bombers han hagut de ser sigut atesos per mitjans sanitaris per cremades de primer i segon grau, encara que no han necessitat ingrés hospitalari.

Fins a l’incendi, el Consorci havia mobilitzat un total de tres dotacions de bombers, diverses unitats de comandament del Consorci, quatre brigades de la Diputació de València, dos unitats de bombers forestals de GVA-Sgise i dos mitjans aeris de GVA.

Cal recordar que davant la situació d’Alerta 3 declarada pel risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València per al dilluns dia 12 de juliol, el Consorci Provincial de Bombers de València va activar durant tota la jornada el reforç del dispositiu especial contra incendis forestals, afegint una segona eixida completa als parcs principals, en horari de 10 a 22 h.

A més han reforçat el personal del Centre de Comunicació i Control, així com de les àrees de Coordinador Forestal, Tècnic Forestal, Cap de Sector, Oficial, Cap d’Operacions, i parcs de bombers voluntaris. A més el dispositiu especial compta amb 56 brigades forestals de Diputació i 12 coordinadors d’estes brigades.

Últimes notícies

Més de 270 conductors acaben davant el jutge en un mes a la Comunitat per delictes de trànsit

En maig, 277 conductors han sigut posats a disposició judicial a la Comunitat Valenciana, sobretot per alcohol al volant i per conduir sense permís o llicència.

Martín Anselmi agafa el timó de l’Elx per a la pròxima temporada

L’argentí Martín Anselmi ha signat per una temporada amb l’Elx, amb opció a un curs extra si complix objectius, després de l’eixida d’Eder Sarabia.

Detingut a Elx per robar a un veí peces de Lego de col·leccionista valorades en 10.000 euros

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 31 anys acusat de robar en una vivenda de Torrellano nombroses peces de Lego i daltres marques, valorades en més de 10.000 euros, que posteriorment venia en botigues de segona mà.

Alvaro Cárdenas es consolida com a cervell del Valencia Basket en uns playoff inesperats

El base granadí Álvaro Cárdenas, que havia arribat al Valencia Basket només per ajudar en els entrenaments, s’ha convertit en una peça clau en els playoff de la Lliga Endesa i ja s’ha guanyat el Roig Arena amb la seua actitud i rendiment.

L’Asisa Joventut es juga la vida davant un València Basket que busca la final per la via ràpida

L’Asisa Joventut necessita guanyar este diumenge al Pavelló Olímpic per evitar l’eliminació contra un València Basket que arribarà amb 2-0 i l’opció de tancar la sèrie i passar a la final de la Lliga Endesa.

Diversos vehicles cremats en l’incendi d’un garatge esta matinada a Xixona

Un incendi en un garatge amb 51 vehicles aparcats a Xixona ha cremat diversos cotxes esta matinada. No s’han registrat ferits i els bombers han donat per finalitzada la intervenció cap a les 7.30 hores.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.