Dos bombers ferits i dos camions cremats en un incendi a Polinyà de Xúquer

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han estat treballant a diversos incendis de vegetació durant la jornada del dilluns, amb alerta 3 a la província de València per màxim risc d’incendis forestals. Alguns d’ells s’han complicat a causa de les condicions meteorològiques, concretament a un incendi de vegetació de Polinyà del Xúquer, que ha cremat zona de camps i un palmerar.

Allí, un canvi sobtat de vent ha provocat que dos camions de bombers s’hagen vist afectats per les flames quedant totalment cremats. Així mateix dos bombers han hagut de ser sigut atesos per mitjans sanitaris per cremades de primer i segon grau, encara que no han necessitat ingrés hospitalari.

Fins a l’incendi, el Consorci havia mobilitzat un total de tres dotacions de bombers, diverses unitats de comandament del Consorci, quatre brigades de la Diputació de València, dos unitats de bombers forestals de GVA-Sgise i dos mitjans aeris de GVA.

Cal recordar que davant la situació d’Alerta 3 declarada pel risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València per al dilluns dia 12 de juliol, el Consorci Provincial de Bombers de València va activar durant tota la jornada el reforç del dispositiu especial contra incendis forestals, afegint una segona eixida completa als parcs principals, en horari de 10 a 22 h.

A més han reforçat el personal del Centre de Comunicació i Control, així com de les àrees de Coordinador Forestal, Tècnic Forestal, Cap de Sector, Oficial, Cap d’Operacions, i parcs de bombers voluntaris. A més el dispositiu especial compta amb 56 brigades forestals de Diputació i 12 coordinadors d’estes brigades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022