11.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Els bombers extingixen un incendi de matolls en l’autovia A-70 en Alacant

 

Tres dotacions del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) i del Consorci Provincial de la Diputació i tres patrulles de Policia Local han extingit un incendi que s’ha originat en uns matolls en uns talussos de l’autovia A-70.

 

El foc s’ha produït cap a les 01.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa. A demés, la Policia Local ha rebut algunes cridades, en les que es comunicava de l’existència de fins a tres focus de foc en el carrer d’Ubaldo Capdepon.

 

Estos incendis han tingut lloc sobre els dos talussos de l’autovia A-70, un en terme municipal d’Alacant i l’altre en el de Sant Vicent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i el fum ha provocat que afectara la circulació de l’autovia, ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Un ampli operatiu de Bombers del SPEIS i del Consorci Provincial de la Diputació s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han desplegat algunes línies d’aigua per a atacar les flames i controlar ràpidament els diferents focus d’ignició.

 

La intervenció dels servicis d’extinció ha permés que el foc no es propagara més enllà dels vessants de l’autovia i finalment no ha sigut necessari que la Policia Local tallara el trànsit de l’autovia en este punt. El foc ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Últimes notícies

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.

Ferrero reapareix en xarxes, agraïx el suport i no descarta tornar al circuit

Juan Carlos Ferrero va reaparéixer en Instagram el dia del debut de Carlos Alcaraz a Austràlia. Va agrair el suport i va deixar oberta la porta a un retorn.

Voluntaris han netejat la ruta del colesterol de Paiporta i reclamen la seua renaturalització

Unes 40 persones han netejat la ruta del colesterol de Paiporta després de la dana de 2024. L'acció ha reclamat renaturalitzar el passeig perquè actue com a refugi climàtic.

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.