11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Els bombers extingixen un incendi de matolls en l’autovia A-70 en Alacant

 

Tres dotacions del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) i del Consorci Provincial de la Diputació i tres patrulles de Policia Local han extingit un incendi que s’ha originat en uns matolls en uns talussos de l’autovia A-70.

 

El foc s’ha produït cap a les 01.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa. A demés, la Policia Local ha rebut algunes cridades, en les que es comunicava de l’existència de fins a tres focus de foc en el carrer d’Ubaldo Capdepon.

 

Estos incendis han tingut lloc sobre els dos talussos de l’autovia A-70, un en terme municipal d’Alacant i l’altre en el de Sant Vicent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i el fum ha provocat que afectara la circulació de l’autovia, ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Un ampli operatiu de Bombers del SPEIS i del Consorci Provincial de la Diputació s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han desplegat algunes línies d’aigua per a atacar les flames i controlar ràpidament els diferents focus d’ignició.

 

La intervenció dels servicis d’extinció ha permés que el foc no es propagara més enllà dels vessants de l’autovia i finalment no ha sigut necessari que la Policia Local tallara el trànsit de l’autovia en este punt. El foc ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.