Els bombers extingixen un incendi de matolls en l’autovia A-70 en Alacant

 

Tres dotacions del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) i del Consorci Provincial de la Diputació i tres patrulles de Policia Local han extingit un incendi que s’ha originat en uns matolls en uns talussos de l’autovia A-70.

 

El foc s’ha produït cap a les 01.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa. A demés, la Policia Local ha rebut algunes cridades, en les que es comunicava de l’existència de fins a tres focus de foc en el carrer d’Ubaldo Capdepon.

 

Estos incendis han tingut lloc sobre els dos talussos de l’autovia A-70, un en terme municipal d’Alacant i l’altre en el de Sant Vicent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i el fum ha provocat que afectara la circulació de l’autovia, ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Un ampli operatiu de Bombers del SPEIS i del Consorci Provincial de la Diputació s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han desplegat algunes línies d’aigua per a atacar les flames i controlar ràpidament els diferents focus d’ignició.

 

La intervenció dels servicis d’extinció ha permés que el foc no es propagara més enllà dels vessants de l’autovia i finalment no ha sigut necessari que la Policia Local tallara el trànsit de l’autovia en este punt. El foc ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.