Els bombers extingixen un incendi de matolls en l’autovia A-70 en Alacant

 

Tres dotacions del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) i del Consorci Provincial de la Diputació i tres patrulles de Policia Local han extingit un incendi que s’ha originat en uns matolls en uns talussos de l’autovia A-70.

 

El foc s’ha produït cap a les 01.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa. A demés, la Policia Local ha rebut algunes cridades, en les que es comunicava de l’existència de fins a tres focus de foc en el carrer d’Ubaldo Capdepon.

 

Estos incendis han tingut lloc sobre els dos talussos de l’autovia A-70, un en terme municipal d’Alacant i l’altre en el de Sant Vicent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i el fum ha provocat que afectara la circulació de l’autovia, ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Un ampli operatiu de Bombers del SPEIS i del Consorci Provincial de la Diputació s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han desplegat algunes línies d’aigua per a atacar les flames i controlar ràpidament els diferents focus d’ignició.

 

La intervenció dels servicis d’extinció ha permés que el foc no es propagara més enllà dels vessants de l’autovia i finalment no ha sigut necessari que la Policia Local tallara el trànsit de l’autovia en este punt. El foc ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.