Els bombers extingixen un incendi de matolls en l’autovia A-70 en Alacant

 

Tres dotacions del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) i del Consorci Provincial de la Diputació i tres patrulles de Policia Local han extingit un incendi que s’ha originat en uns matolls en uns talussos de l’autovia A-70.

 

El foc s’ha produït cap a les 01.00 hores, quan els servicis d’emergència han rebut un avís a través de la sala operativa. A demés, la Policia Local ha rebut algunes cridades, en les que es comunicava de l’existència de fins a tres focus de foc en el carrer d’Ubaldo Capdepon.

 

Estos incendis han tingut lloc sobre els dos talussos de l’autovia A-70, un en terme municipal d’Alacant i l’altre en el de Sant Vicent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), i el fum ha provocat que afectara la circulació de l’autovia, ha informat l’Ajuntament d’Alacant en un comunicat.

 

Un ampli operatiu de Bombers del SPEIS i del Consorci Provincial de la Diputació s’han desplaçat fins al lloc dels fets i han desplegat algunes línies d’aigua per a atacar les flames i controlar ràpidament els diferents focus d’ignició.

 

La intervenció dels servicis d’extinció ha permés que el foc no es propagara més enllà dels vessants de l’autovia i finalment no ha sigut necessari que la Policia Local tallara el trànsit de l’autovia en este punt. El foc ha afectat una zona de bosc baix i matolls.

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.