Els bombers rescaten a un gosset que havia quedat atrapat en caure la paret d’una casa en Torrent

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat un gos que havia quedat atrapat entre els enderrocs en enfonsar-se part d’una casa a la carretera del Mas del Jutge de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). 

 

Tot ha passat esta matinada de dimarts, cap a les 00.00 hores, quan ha cedit el forjat d’una terrassa ubicada en la primera planta de l’edifici, caient sobre la planta baixa, a on s’ubicava un local comercial. Fins allí s’han desplaçat bombers i comandament del parc de bombers de Torrent i l’oficial de guàrdia del Consorci.

 

De seguida han comprovat que no hi havia cap persona afectada, però que el gosset que es trobava a la terrassa de la primera planta havia desaparegut. Ràpidament, els efectius del Consorci han començat les faenes de busca, duent a terme la retirada d’enderrocs.

 

Després d’uns quaranta minuts d’intens treball, els bombers han trobat amb vida al gosset, que hi va poder ser entregat als seus propietaris. Els ocupants de la casa no han pogut tornar a sa casa a l’espera que els tècnics valoren la situació d’esta.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.