Els bombers rescaten a un gosset que havia quedat atrapat en caure la paret d’una casa en Torrent

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat un gos que havia quedat atrapat entre els enderrocs en enfonsar-se part d’una casa a la carretera del Mas del Jutge de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). 

 

Tot ha passat esta matinada de dimarts, cap a les 00.00 hores, quan ha cedit el forjat d’una terrassa ubicada en la primera planta de l’edifici, caient sobre la planta baixa, a on s’ubicava un local comercial. Fins allí s’han desplaçat bombers i comandament del parc de bombers de Torrent i l’oficial de guàrdia del Consorci.

 

De seguida han comprovat que no hi havia cap persona afectada, però que el gosset que es trobava a la terrassa de la primera planta havia desaparegut. Ràpidament, els efectius del Consorci han començat les faenes de busca, duent a terme la retirada d’enderrocs.

 

Després d’uns quaranta minuts d’intens treball, els bombers han trobat amb vida al gosset, que hi va poder ser entregat als seus propietaris. Els ocupants de la casa no han pogut tornar a sa casa a l’espera que els tècnics valoren la situació d’esta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.