Els bombers rescaten a un gosset que havia quedat atrapat en caure la paret d’una casa en Torrent

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat un gos que havia quedat atrapat entre els enderrocs en enfonsar-se part d’una casa a la carretera del Mas del Jutge de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). 

 

Tot ha passat esta matinada de dimarts, cap a les 00.00 hores, quan ha cedit el forjat d’una terrassa ubicada en la primera planta de l’edifici, caient sobre la planta baixa, a on s’ubicava un local comercial. Fins allí s’han desplaçat bombers i comandament del parc de bombers de Torrent i l’oficial de guàrdia del Consorci.

 

De seguida han comprovat que no hi havia cap persona afectada, però que el gosset que es trobava a la terrassa de la primera planta havia desaparegut. Ràpidament, els efectius del Consorci han començat les faenes de busca, duent a terme la retirada d’enderrocs.

 

Després d’uns quaranta minuts d’intens treball, els bombers han trobat amb vida al gosset, que hi va poder ser entregat als seus propietaris. Els ocupants de la casa no han pogut tornar a sa casa a l’espera que els tècnics valoren la situació d’esta.

Últimes notícies

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.