Els bombers rescaten a un gosset que havia quedat atrapat en caure la paret d’una casa en Torrent

 

Els bombers del Consorci Provincial de València han rescatat un gos que havia quedat atrapat entre els enderrocs en enfonsar-se part d’una casa a la carretera del Mas del Jutge de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València). 

 

Tot ha passat esta matinada de dimarts, cap a les 00.00 hores, quan ha cedit el forjat d’una terrassa ubicada en la primera planta de l’edifici, caient sobre la planta baixa, a on s’ubicava un local comercial. Fins allí s’han desplaçat bombers i comandament del parc de bombers de Torrent i l’oficial de guàrdia del Consorci.

 

De seguida han comprovat que no hi havia cap persona afectada, però que el gosset que es trobava a la terrassa de la primera planta havia desaparegut. Ràpidament, els efectius del Consorci han començat les faenes de busca, duent a terme la retirada d’enderrocs.

 

Després d’uns quaranta minuts d’intens treball, els bombers han trobat amb vida al gosset, que hi va poder ser entregat als seus propietaris. Els ocupants de la casa no han pogut tornar a sa casa a l’espera que els tècnics valoren la situació d’esta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.