8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Els bombers tallen amb una radial l’anell d’un home que havia patit una picadura d’una vespa en Alacant

 

Els Bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut per a tallar l’anell del dit d’una persona a la que li havia picat una vespa provocant una inflamació, i generant dolor si poder retirar-lo.

 

Els fets han passat este matí quan una persona de 50 anys ha acudit al parc de Bombers de ‘Jesús González Soria’ del SPEIS, i ha explicat als efectius que a causa d’una picada de vespa en el dit cor, se li havia unflat molt i no podia llevar-se l’anell, i necessitava ajuda, pel que els bombers han hagut d’usar una radial per a trencar-lo.

 

Per a tals fets tres bombers han organitzat una intervenció per a trencar l’anell sense ferir el dit, per a això s’ha usat una radial protegint la part superior inflamada, i han disseccionat l’anell mentres un altre efectiu refrescava el punt de fricció de la radial evitant que la calor el danyara.

 

Segons fonts del SPEIS els efectius han tardat una mitja hora a fer l’emergència, conseguint finalment després d’una delicada intervenció tallar l’anell, per a separar-lo i alliberar de la pressió el dit.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.