Els bombers tallen amb una radial l’anell d’un home que havia patit una picadura d’una vespa en Alacant

 

Els Bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut per a tallar l’anell del dit d’una persona a la que li havia picat una vespa provocant una inflamació, i generant dolor si poder retirar-lo.

 

Els fets han passat este matí quan una persona de 50 anys ha acudit al parc de Bombers de ‘Jesús González Soria’ del SPEIS, i ha explicat als efectius que a causa d’una picada de vespa en el dit cor, se li havia unflat molt i no podia llevar-se l’anell, i necessitava ajuda, pel que els bombers han hagut d’usar una radial per a trencar-lo.

 

Per a tals fets tres bombers han organitzat una intervenció per a trencar l’anell sense ferir el dit, per a això s’ha usat una radial protegint la part superior inflamada, i han disseccionat l’anell mentres un altre efectiu refrescava el punt de fricció de la radial evitant que la calor el danyara.

 

Segons fonts del SPEIS els efectius han tardat una mitja hora a fer l’emergència, conseguint finalment després d’una delicada intervenció tallar l’anell, per a separar-lo i alliberar de la pressió el dit.

Últimes notícies

Arriba al Port de València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la primera plataforma solar marina d’Espanya, anomenada Paiporta, que inicia ara la seua fase de proves i formarà part d’un projecte de fins a 1 MW de potència.

Arriba a València la primera plataforma solar marina d’Espanya en fase de proves

El Port de València ha rebut la plataforma solar marina Paiporta, primera d’Espanya, que inicia ara les proves i formarà part d’un projecte d’1 MW de potència. La iniciativa de BlueNewables, amb suport de Naturgy i finançament de l’IDAE, reforça l’estratègia de Valenciaport cap a la descarbonització.

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.