Els bombers tallen amb una radial l’anell d’un home que havia patit una picadura d’una vespa en Alacant

 

Els Bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut per a tallar l’anell del dit d’una persona a la que li havia picat una vespa provocant una inflamació, i generant dolor si poder retirar-lo.

 

Els fets han passat este matí quan una persona de 50 anys ha acudit al parc de Bombers de ‘Jesús González Soria’ del SPEIS, i ha explicat als efectius que a causa d’una picada de vespa en el dit cor, se li havia unflat molt i no podia llevar-se l’anell, i necessitava ajuda, pel que els bombers han hagut d’usar una radial per a trencar-lo.

 

Per a tals fets tres bombers han organitzat una intervenció per a trencar l’anell sense ferir el dit, per a això s’ha usat una radial protegint la part superior inflamada, i han disseccionat l’anell mentres un altre efectiu refrescava el punt de fricció de la radial evitant que la calor el danyara.

 

Segons fonts del SPEIS els efectius han tardat una mitja hora a fer l’emergència, conseguint finalment després d’una delicada intervenció tallar l’anell, per a separar-lo i alliberar de la pressió el dit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.