Els bombers tallen amb una radial l’anell d’un home que havia patit una picadura d’una vespa en Alacant

 

Els Bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant han intervingut per a tallar l’anell del dit d’una persona a la que li havia picat una vespa provocant una inflamació, i generant dolor si poder retirar-lo.

 

Els fets han passat este matí quan una persona de 50 anys ha acudit al parc de Bombers de ‘Jesús González Soria’ del SPEIS, i ha explicat als efectius que a causa d’una picada de vespa en el dit cor, se li havia unflat molt i no podia llevar-se l’anell, i necessitava ajuda, pel que els bombers han hagut d’usar una radial per a trencar-lo.

 

Per a tals fets tres bombers han organitzat una intervenció per a trencar l’anell sense ferir el dit, per a això s’ha usat una radial protegint la part superior inflamada, i han disseccionat l’anell mentres un altre efectiu refrescava el punt de fricció de la radial evitant que la calor el danyara.

 

Segons fonts del SPEIS els efectius han tardat una mitja hora a fer l’emergència, conseguint finalment després d’una delicada intervenció tallar l’anell, per a separar-lo i alliberar de la pressió el dit.

Últimes notícies

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.