El ‘bou en corda’ envestix i deixa una dona amb lesions facials a Ontinyent

Una dona ha resultat ferida amb diverses lesions en la cara després de ser envestida per un bou en els festejos taurins d'Ontinyent, a la Vall d'Albaida. El 'Bou en Corda' de les festes patronals de la Puríssima d'Ontinyent han acabat amb 18 atencions mèdiques al llarg dels tres dies de festejos, des del divendres fins al diumenge. La lesió d'aquesta dona és de les més greus registrades, ja que va ser envestida pel bou i en conseqüència va patir lesions en la cara de gravetat per la qual cosa va haver de ser traslladada a l'Hospital la Fe de València. La dona va ser agafada pel bou en l'acte de dissabte per la vesprada, quan es trobava en la zona del pub Almàssera, prop del pont Vell. L'animal la va envestir i la va estavellar diverses vegades contra la paret, la qual cosa va ser el que li va produir les ferides en la cara. A continuació la dona va ser atesa pels sanitaris de l'ambulància preparada per a tal efecte, i a continuació la portaren a l'hospital d'Ontinyent. Poc després fou traslladada a l'Hospital la Fe de València per la gravetat de les ferides. Segons han informat fonts municipals, la dona tenia ferida la mandíbula i els pòmuls, i el mateix dissabte es va arribar a parlar del fet que podria perdre un ull, encara que, segons altres fonts, la dona no hauria patit ferides oculars.

El dissabte durant els festejos de la vesprada va ser quan més ferits hi va haver, en total deu, huit lleus i dos greus. Un d'ells fou el cas d'aquesta dona i l'altre ferit greu fou un xic amb una possible fractura de costella, que va ser traslladat a l'hospital d'Ontinyent. Ahir dilluns se li va donar l'alta, segons fonts municipals. Dissabte al matí el 'bou en corda' va produir tres ferits lleus, i divendres amb el 'bou embolat' va haver cinc atencions sanitàries a participants amb ferides lleus, mentre que el festeig de diumenge, que tancava el 'bou en corda' d'aquest 2018 va concloure sense atencions sanitàries. El 'bou en corda' ha concentrat durant tres dies a milers de persones en aquestes festivitats a Ontinyent, amb una 'vaquilla' i sis bous.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.