‘Els bous al carrer’ es cobren la tercera víctima en una setmana


Un home de 56 anys ha mort a Picassent per una agafada greu en els festejos de ‘bous al carrer’, el mort estava ingressat greu a l’hospital la Fe de València.

Aquest és el tercer mort en tan sols una setmana en diferents celebracions de ‘bous al carrer’, a part de l’anteriorment citat, un a Pedreguer i un altre a Meliana.

La primera víctima va ser un ciutadà francés de 64 anys que va morir aquest dilluns a l’hospital de Dénia nou dies després de resultar ferit en els festejos taurins a Pedreguer, però no s’ha confirmat que fora fruit d’una banyada.

El segon va ser un veí de Meliana en els ‘bous al carrer’ de la localitat. Aquesta persona, de 50 anys, va patir una violenta tombarella d’un bou salvatge al no poder aconseguir les proteccions del ‘cadafal’ dissabte passat.

Finalment, ha mort aquest dimarts a l’hospital Clínic de València a causa de les lesions patides.
La tercera persona morta en el festeig amb un bou salvatge ha sigut un home de 56 anys d’Albacete que va resultar ferit en un dels tancaments de bous al carrer a Picassent.

L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser voltejat i cornejat el dimarts de la setmana passada i ha mort una setmana després en l’UCI de l’hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.