‘Els bous al carrer’ es cobren la tercera víctima en una setmana


Un home de 56 anys ha mort a Picassent per una agafada greu en els festejos de ‘bous al carrer’, el mort estava ingressat greu a l’hospital la Fe de València.

Aquest és el tercer mort en tan sols una setmana en diferents celebracions de ‘bous al carrer’, a part de l’anteriorment citat, un a Pedreguer i un altre a Meliana.

La primera víctima va ser un ciutadà francés de 64 anys que va morir aquest dilluns a l’hospital de Dénia nou dies després de resultar ferit en els festejos taurins a Pedreguer, però no s’ha confirmat que fora fruit d’una banyada.

El segon va ser un veí de Meliana en els ‘bous al carrer’ de la localitat. Aquesta persona, de 50 anys, va patir una violenta tombarella d’un bou salvatge al no poder aconseguir les proteccions del ‘cadafal’ dissabte passat.

Finalment, ha mort aquest dimarts a l’hospital Clínic de València a causa de les lesions patides.
La tercera persona morta en el festeig amb un bou salvatge ha sigut un home de 56 anys d’Albacete que va resultar ferit en un dels tancaments de bous al carrer a Picassent.

L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser voltejat i cornejat el dimarts de la setmana passada i ha mort una setmana després en l’UCI de l’hospital La Fe de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.