12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

‘Els bous al carrer’ es cobren la tercera víctima en una setmana


Un home de 56 anys ha mort a Picassent per una agafada greu en els festejos de ‘bous al carrer’, el mort estava ingressat greu a l’hospital la Fe de València.

Aquest és el tercer mort en tan sols una setmana en diferents celebracions de ‘bous al carrer’, a part de l’anteriorment citat, un a Pedreguer i un altre a Meliana.

La primera víctima va ser un ciutadà francés de 64 anys que va morir aquest dilluns a l’hospital de Dénia nou dies després de resultar ferit en els festejos taurins a Pedreguer, però no s’ha confirmat que fora fruit d’una banyada.

El segon va ser un veí de Meliana en els ‘bous al carrer’ de la localitat. Aquesta persona, de 50 anys, va patir una violenta tombarella d’un bou salvatge al no poder aconseguir les proteccions del ‘cadafal’ dissabte passat.

Finalment, ha mort aquest dimarts a l’hospital Clínic de València a causa de les lesions patides.
La tercera persona morta en el festeig amb un bou salvatge ha sigut un home de 56 anys d’Albacete que va resultar ferit en un dels tancaments de bous al carrer a Picassent.

L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser voltejat i cornejat el dimarts de la setmana passada i ha mort una setmana després en l’UCI de l’hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Pérez Llorca condemna les pintades en la seu del PP de Finestrat i crida a rebutjar-les

El president ha censurat les pintades en la seu del PP de Finestrat i ha demanat a tots els partits que les condemnen. El PPCV també ha mostrat el seu rebuig.

2025 ha confirmat a l’esport valencià com a motor de reconstrucció després de la dana

La resposta de l'esport en 2025 s'ha convertit en un exemple de solidaritat després de la dana de 2024: més de deu milions mobilitzats i quasi totes les instal·lacions recuperades. Només El Palleter, a Paiporta, espera una reconstrucció total per la seua complexitat.

El Banc d’Aliments i el València CF renoven la seua labor solidària amb la ‘Nit de Nadal’

El València CF, a través de la seua fundació, ha reeditat la 'Nit de Nadal' al costat del Banc d'Aliments amb repartiment de productes nadalencs i joguets. L'acció reforça el seu compromís social i l'acompanyament a famílies en estes dates.

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.