‘Els bous al carrer’ es cobren la tercera víctima en una setmana


Un home de 56 anys ha mort a Picassent per una agafada greu en els festejos de ‘bous al carrer’, el mort estava ingressat greu a l’hospital la Fe de València.

Aquest és el tercer mort en tan sols una setmana en diferents celebracions de ‘bous al carrer’, a part de l’anteriorment citat, un a Pedreguer i un altre a Meliana.

La primera víctima va ser un ciutadà francés de 64 anys que va morir aquest dilluns a l’hospital de Dénia nou dies després de resultar ferit en els festejos taurins a Pedreguer, però no s’ha confirmat que fora fruit d’una banyada.

El segon va ser un veí de Meliana en els ‘bous al carrer’ de la localitat. Aquesta persona, de 50 anys, va patir una violenta tombarella d’un bou salvatge al no poder aconseguir les proteccions del ‘cadafal’ dissabte passat.

Finalment, ha mort aquest dimarts a l’hospital Clínic de València a causa de les lesions patides.
La tercera persona morta en el festeig amb un bou salvatge ha sigut un home de 56 anys d’Albacete que va resultar ferit en un dels tancaments de bous al carrer a Picassent.

L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser voltejat i cornejat el dimarts de la setmana passada i ha mort una setmana després en l’UCI de l’hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.