16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

‘Els bous al carrer’ es cobren la tercera víctima en una setmana


Un home de 56 anys ha mort a Picassent per una agafada greu en els festejos de ‘bous al carrer’, el mort estava ingressat greu a l’hospital la Fe de València.

Aquest és el tercer mort en tan sols una setmana en diferents celebracions de ‘bous al carrer’, a part de l’anteriorment citat, un a Pedreguer i un altre a Meliana.

La primera víctima va ser un ciutadà francés de 64 anys que va morir aquest dilluns a l’hospital de Dénia nou dies després de resultar ferit en els festejos taurins a Pedreguer, però no s’ha confirmat que fora fruit d’una banyada.

El segon va ser un veí de Meliana en els ‘bous al carrer’ de la localitat. Aquesta persona, de 50 anys, va patir una violenta tombarella d’un bou salvatge al no poder aconseguir les proteccions del ‘cadafal’ dissabte passat.

Finalment, ha mort aquest dimarts a l’hospital Clínic de València a causa de les lesions patides.
La tercera persona morta en el festeig amb un bou salvatge ha sigut un home de 56 anys d’Albacete que va resultar ferit en un dels tancaments de bous al carrer a Picassent.

L’home va patir un traumatisme cranioencefàlic en ser voltejat i cornejat el dimarts de la setmana passada i ha mort una setmana després en l’UCI de l’hospital La Fe de València.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.