Detecten un brot de 27 casos positius en una residència de Formentera del Segura

 

Sanitat ha hagut d’intervenir la residència ‘Mediterráneo Decuvi’, en la localitat de Formentera del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de detectar-se un brot per coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, en esta residència s’hi han registrat 17 casos positius entre els usuaris i 10 més en la plantilla de treballadors, fins i tot la directora del centre.

 

El primer cas entre els treballadors del centre es va detectar el 6 de novembre i el primer entre els residents es va confirmar dos dies després, el passat 8 de novembre. Ara, Sanitat ha confirmat que quasi la meitat dels residents d’este geriàtric de Formentera del Segura es troben contagiats per Covid-19 i un gran número dels treballadors estan aïllats en donar positiu.

 

Esta situació ha provocat la intervenció de Sanitat que, de moment, es centra en l’assistència diària de sanitaris procedents del departament de salut de Torrevieja. A hores d’ara, tres ancians han hagut de ser ingressats en l’hospital Universitari de Torrevieja, encara que de moment no hi ha cap defunció.

 

 

 

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.