Detecten un brot de 27 casos positius en una residència de Formentera del Segura

 

Sanitat ha hagut d’intervenir la residència ‘Mediterráneo Decuvi’, en la localitat de Formentera del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), després de detectar-se un brot per coronavirus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, en esta residència s’hi han registrat 17 casos positius entre els usuaris i 10 més en la plantilla de treballadors, fins i tot la directora del centre.

 

El primer cas entre els treballadors del centre es va detectar el 6 de novembre i el primer entre els residents es va confirmar dos dies després, el passat 8 de novembre. Ara, Sanitat ha confirmat que quasi la meitat dels residents d’este geriàtric de Formentera del Segura es troben contagiats per Covid-19 i un gran número dels treballadors estan aïllats en donar positiu.

 

Esta situació ha provocat la intervenció de Sanitat que, de moment, es centra en l’assistència diària de sanitaris procedents del departament de salut de Torrevieja. A hores d’ara, tres ancians han hagut de ser ingressats en l’hospital Universitari de Torrevieja, encara que de moment no hi ha cap defunció.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.