Troben en bon estat a Amparo, desapareguda en Cullera

Busquen a Amparo, desapareguda en Cullera, en la Ribera Baixa (València)

Va desaparéixer el 31 de desembre de 2019 | Twitter

ACTUALITZAT 28/02/2020 a les 13.55 hores. Amparo Pere Rus, la dona de 47 anys que desaparegué en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), el passat 31 de desembre, ha sigut localitzada en bon estat este divendres, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts a través de Twitter.

 

 

Busquen a Amparo

Amparo Pere Rus, una dona de 47 anys, està desapareguda des del passat 31 de desembre del 2019 en la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Amparo fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo clar, els ulls de color blaus enverdits i és de complexió normal. Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ella des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vista o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats.

 

 

També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic a través de sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.

CCOO PV defensa que la regularització de migrants és una conquesta de drets i no una almoina

CCOO PV remarca que la regularització extraordinària de persones migrants és una conquesta de drets impulsada des de la societat civil i denuncia colls de botella en la tramitació i manca de recursos en les oficines d’estrangeria.

Els docents valencians tindran jornada de 35 hores, 6 dies d’assumptes propis i dret a desconnexió digital

Educació ha proposat un decret per al professorat valencià amb jornada de 35 hores, sis dies d’assumptes propis, dret a desconnexió digital i possibilitat de teletreball en juliol, encara pendent de negociació amb els sindicats.

Els hotels de la Comunitat Valenciana s’ompliran fins al 92 % en agost

La patronal Hosbec preveu una ocupació hotelera del 92 % en agost a la Comunitat Valenciana, lleugerament per damunt de 2025, amb forts increments de preu i d’ingressos per habitació i un pes creixent del turisme internacional.

Catalá carrega contra Morant i associa tot el PSOE amb Pedro Sánchez

María José Catalá ha afirmat que Diana Morant i el PSPV són 'el mateix que Pedro Sánchez' i ha qualificat el Govern central d''agònic', reclamant un avançament electoral.

València es convertix en banc de proves europeu contra les inundacions amb tecnologia espacial

València ha sigut triada per a provar FLOODWISE, un sistema europeu pioner que permet emetre alertes d inundacions fins a 15 dies abans, combinant satèl·lits, predicció meteorològica i intel·ligència hidrodinàmica.

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.