Troben en bon estat a Amparo, desapareguda en Cullera

Busquen a Amparo, desapareguda en Cullera, en la Ribera Baixa (València)

Va desaparéixer el 31 de desembre de 2019 | Twitter

ACTUALITZAT 28/02/2020 a les 13.55 hores. Amparo Pere Rus, la dona de 47 anys que desaparegué en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), el passat 31 de desembre, ha sigut localitzada en bon estat este divendres, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts a través de Twitter.

 

 

Busquen a Amparo

Amparo Pere Rus, una dona de 47 anys, està desapareguda des del passat 31 de desembre del 2019 en la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Amparo fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo clar, els ulls de color blaus enverdits i és de complexió normal. Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ella des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vista o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats.

 

 

També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic a través de sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.