Troben en bon estat a Amparo, desapareguda en Cullera

Busquen a Amparo, desapareguda en Cullera, en la Ribera Baixa (València)

Va desaparéixer el 31 de desembre de 2019 | Twitter

ACTUALITZAT 28/02/2020 a les 13.55 hores. Amparo Pere Rus, la dona de 47 anys que desaparegué en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), el passat 31 de desembre, ha sigut localitzada en bon estat este divendres, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts a través de Twitter.

 

 

Busquen a Amparo

Amparo Pere Rus, una dona de 47 anys, està desapareguda des del passat 31 de desembre del 2019 en la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Amparo fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo clar, els ulls de color blaus enverdits i és de complexió normal. Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ella des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vista o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats.

 

 

També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic a través de sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.