12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Troben en bon estat a Amparo, desapareguda en Cullera

Busquen a Amparo, desapareguda en Cullera, en la Ribera Baixa (València)

Va desaparéixer el 31 de desembre de 2019 | Twitter

ACTUALITZAT 28/02/2020 a les 13.55 hores. Amparo Pere Rus, la dona de 47 anys que desaparegué en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), el passat 31 de desembre, ha sigut localitzada en bon estat este divendres, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts a través de Twitter.

 

 

Busquen a Amparo

Amparo Pere Rus, una dona de 47 anys, està desapareguda des del passat 31 de desembre del 2019 en la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Amparo fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo clar, els ulls de color blaus enverdits i és de complexió normal. Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ella des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vista o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats.

 

 

També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic a través de sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.