9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Troben en bon estat a Amparo, desapareguda en Cullera

Busquen a Amparo, desapareguda en Cullera, en la Ribera Baixa (València)

Va desaparéixer el 31 de desembre de 2019 | Twitter

ACTUALITZAT 28/02/2020 a les 13.55 hores. Amparo Pere Rus, la dona de 47 anys que desaparegué en Cullera, en la comarca de la Ribera (València), el passat 31 de desembre, ha sigut localitzada en bon estat este divendres, segons ha informat l’Associació SOS Desapareguts a través de Twitter.

 

 

Busquen a Amparo

Amparo Pere Rus, una dona de 47 anys, està desapareguda des del passat 31 de desembre del 2019 en la localitat de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Amparo fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo clar, els ulls de color blaus enverdits i és de complexió normal. Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ella des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vista o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats.

 

 

També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic a través de sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.