10.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Busquen a Elena, desapareguda en Torrevieja

Elena Stroganova, desapareguda en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant)

Elena no apareix des del dia 9 de febrer | Twitter

 

Elena Stroganova, una dona de 51 anys, va desaparéixer el passat diumenge 9 de febrer en el municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Elena fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo obscur i amb canes, els ulls blaus i l’última volta que va ser vista portava un pantaló de color obscur, una jaqueta blau marí i botes negres i dorades. La desapareguda és d’origen rus. 

 

Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ell des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vist o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats. També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.