Busquen a Elena, desapareguda en Torrevieja

Elena Stroganova, desapareguda en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant)

Elena no apareix des del dia 9 de febrer | Twitter

 

Elena Stroganova, una dona de 51 anys, va desaparéixer el passat diumenge 9 de febrer en el municipi de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons informa l’Associació SOS Desapareguts en el seu compte de Twitter.

 

Elena fa 1,70 metres d’alçada, té el monyo obscur i amb canes, els ulls blaus i l’última volta que va ser vista portava un pantaló de color obscur, una jaqueta blau marí i botes negres i dorades. La desapareguda és d’origen rus. 

 

Tant la seua família com els seus amics no saben res d’ell des d’eixe dia i demanen que si algú l’ha vist o té qualsevol informació que es pose en contacte amb les autoritats. També es pot contactar a través dels telèfons 642 650 775 i 649 952 957 o per correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.