Troben el cadàver d’un dels dos pilots desapareguts en la costa de Borriana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa […]

 

Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa a Reus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el cos és de Marc Francesch, un empresari de 42 anys. Fa uns dies es va trobar l’avió en el Delta de l’Ebre, submergida a uns 100 metres de profunditat. Eixa situació dificulta les faenes de rescat de l’altre cadàver, que es tracta d’un policia d’uns 35 anys, que continua atrapat.

 

Ha sigut el temporal marítim i les pluges dels últims dies el que ha arrossegat el cadàver d’este home fins a la costa de Castelló, a més de 120 quilòmetres d’on està l’avió.

 

Busquen en Castelló un avió bimotor desaparegut amb dos pilots

Este dimecres, 4 de novembre, els equips de Salvament Marítim, Salvament Aeri de Rescat (SAR) de l’Exèrcit de l’Aire i del Servici Marítim de la Guàrdia Civil continuaven la busca d’un avió bimotor, pilotat per dos socis de l’aeroclub de Reus, que va desaparèixer cap a les 19.00 hores del dimarts després de partir de l’aeroport d’Eivissa.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’aeronau estava pilotada per dos socis de l’Aeroclub de Reus i, per motius que encara es desconeixen, va caure a la mar quan es trobava a 75 quilòmetres de la seua destinació, l’aeròdrom de Reus.

 

Els treballs per a localitzar l’avioneta es van concentrar durant el matí d’este dimecres al nord del Delta de l’Ebre, pel fet que els corrents provocats pel mal temps haurien desplaçat l’aparell fins a esta zona. No obstant això, les faenes de busca també es van estendre a la costa nord de Castelló.

 

Els dos pilots tenien experiència volant

Tal com ha informat l’Aeroclub de Reus en un comunicat, els dos pilots, un policia de 35 anys i un empresari de 42, comptaven amb una àmplia experiència i estaven duent a terme un vol privat.

 

La nau desapareguda és un model Piper PA-34-200 Sèneca de sis places. L’avió s’usava per als vols a la demanda dels seus socis, cursos d’iniciació i per a la formació d’aviadors professionals.

Últimes notícies

Alisia Jenkins tanca la seua etapa en Valencia Basket

El Valencia Basket no ha renovat el contracte temporal de Alisia Jenkins. La jugadora ha disputat nou partits oficials i ha guanyat la Supercopa LF Endesa.

La família de Guillem Agulló reclama que el Govern el reconega com a víctima del terrorisme

La família de Guillem Agulló ha demanat al Govern que el reconega com a víctima del terrorisme. Més de 200 personalitats avalen la petició.

Chust vol fer del Martínez Valero un fortí

Víctor Chust ha demanat millorar a casa abans de rebre el Betis. L’Martínez Valero encara no ha vist cap victòria de l’Elx esta temporada.

Tres policies reanimen un home trobat inconscient dins d’un maleter

Tres agents han reanimat un home de 52 anys trobat inconscient dins del maleter d'un cotxe a l'estació Joaquín Sorolla. L'han traslladat a l'UCI després d'estabilitzar-lo.

Pep Gimeno i Rozalén recuperen la petenera en un nou disc

Rozalén i Pep Gimeno han gravat junts una cançó sobre la petenera per al disc 'El poble mana'. L’àlbum eixirà l’11 de desembre i tindrà presentacions a València i Madrid.

El PP atribuïx al CIS la dimissió d’Óscar Puente, no a les víctimes

Ana Vázquez ha atribuït al CIS la dimissió d’Óscar Puente i ha criticat la gestió ferroviària i la falta d’agents a Alacant.

Els pressupostos del PP deixen en segon pla la protecció climàtica de La Torre

Pilar Bernabé ha denunciat a La Torre que el PP aparta l’emergència climàtica dels pressupostos. Reclama més prevenció i protecció davant de fenòmens extrems.

Demanen 30 anys de presó per tirotejar un menor per un deute de 2.000 euros

La Fiscalia sol·licita 30 anys de presó per a un home acusat d’intentar matar a tirs un menor a causa d’un deute de 2.000 euros. Un segon processat s’enfronta a una petició de huit anys de presó.