Troben el cadàver d’un dels dos pilots desapareguts en la costa de Borriana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa […]

 

Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa a Reus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el cos és de Marc Francesch, un empresari de 42 anys. Fa uns dies es va trobar l’avió en el Delta de l’Ebre, submergida a uns 100 metres de profunditat. Eixa situació dificulta les faenes de rescat de l’altre cadàver, que es tracta d’un policia d’uns 35 anys, que continua atrapat.

 

Ha sigut el temporal marítim i les pluges dels últims dies el que ha arrossegat el cadàver d’este home fins a la costa de Castelló, a més de 120 quilòmetres d’on està l’avió.

 

Busquen en Castelló un avió bimotor desaparegut amb dos pilots

Este dimecres, 4 de novembre, els equips de Salvament Marítim, Salvament Aeri de Rescat (SAR) de l’Exèrcit de l’Aire i del Servici Marítim de la Guàrdia Civil continuaven la busca d’un avió bimotor, pilotat per dos socis de l’aeroclub de Reus, que va desaparèixer cap a les 19.00 hores del dimarts després de partir de l’aeroport d’Eivissa.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’aeronau estava pilotada per dos socis de l’Aeroclub de Reus i, per motius que encara es desconeixen, va caure a la mar quan es trobava a 75 quilòmetres de la seua destinació, l’aeròdrom de Reus.

 

Els treballs per a localitzar l’avioneta es van concentrar durant el matí d’este dimecres al nord del Delta de l’Ebre, pel fet que els corrents provocats pel mal temps haurien desplaçat l’aparell fins a esta zona. No obstant això, les faenes de busca també es van estendre a la costa nord de Castelló.

 

Els dos pilots tenien experiència volant

Tal com ha informat l’Aeroclub de Reus en un comunicat, els dos pilots, un policia de 35 anys i un empresari de 42, comptaven amb una àmplia experiència i estaven duent a terme un vol privat.

 

La nau desapareguda és un model Piper PA-34-200 Sèneca de sis places. L’avió s’usava per als vols a la demanda dels seus socis, cursos d’iniciació i per a la formació d’aviadors professionals.

Últimes notícies

L’escriptor valencià Sergio Hernández, finalista del Planeta amb una novel·la que rescata Machado

L’escriptor valencià Sergio Hernández ha resultat finalista del Premi Planeta 2026 amb La añoranza, una ficció històrica que ret homenatge a Antonio Machado i revisita les ferides de la Guerra Civil des de la Barcelona de 1959.

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.