Troben el cadàver d’un dels dos pilots desapareguts en la costa de Borriana

 

Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa a Reus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el cos és de Marc Francesch, un empresari de 42 anys. Fa uns dies es va trobar l’avió en el Delta de l’Ebre, submergida a uns 100 metres de profunditat. Eixa situació dificulta les faenes de rescat de l’altre cadàver, que es tracta d’un policia d’uns 35 anys, que continua atrapat.

 

Ha sigut el temporal marítim i les pluges dels últims dies el que ha arrossegat el cadàver d’este home fins a la costa de Castelló, a més de 120 quilòmetres d’on està l’avió.

 

Busquen en Castelló un avió bimotor desaparegut amb dos pilots

Este dimecres, 4 de novembre, els equips de Salvament Marítim, Salvament Aeri de Rescat (SAR) de l’Exèrcit de l’Aire i del Servici Marítim de la Guàrdia Civil continuaven la busca d’un avió bimotor, pilotat per dos socis de l’aeroclub de Reus, que va desaparèixer cap a les 19.00 hores del dimarts després de partir de l’aeroport d’Eivissa.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’aeronau estava pilotada per dos socis de l’Aeroclub de Reus i, per motius que encara es desconeixen, va caure a la mar quan es trobava a 75 quilòmetres de la seua destinació, l’aeròdrom de Reus.

 

Els treballs per a localitzar l’avioneta es van concentrar durant el matí d’este dimecres al nord del Delta de l’Ebre, pel fet que els corrents provocats pel mal temps haurien desplaçat l’aparell fins a esta zona. No obstant això, les faenes de busca també es van estendre a la costa nord de Castelló.

 

Els dos pilots tenien experiència volant

Tal com ha informat l’Aeroclub de Reus en un comunicat, els dos pilots, un policia de 35 anys i un empresari de 42, comptaven amb una àmplia experiència i estaven duent a terme un vol privat.

 

La nau desapareguda és un model Piper PA-34-200 Sèneca de sis places. L’avió s’usava per als vols a la demanda dels seus socis, cursos d’iniciació i per a la formació d’aviadors professionals.

Últimes notícies

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.