Troben el cadàver d’un dels dos pilots desapareguts en la costa de Borriana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa […]

 

Actualització 1311/2020 a les 09.05 hores. Este matí de dimecres, cap a les 07.00 hores, un pesquer ha trobat a unes 20 milles de la costa de Borriana, en la Plana Baixa (Castelló), el cadàver d’un dels dos hòmens que havien desaparegut amb una aeronau el passat 4 de novembre quan feien un vol d’Eivissa a Reus.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, el cos és de Marc Francesch, un empresari de 42 anys. Fa uns dies es va trobar l’avió en el Delta de l’Ebre, submergida a uns 100 metres de profunditat. Eixa situació dificulta les faenes de rescat de l’altre cadàver, que es tracta d’un policia d’uns 35 anys, que continua atrapat.

 

Ha sigut el temporal marítim i les pluges dels últims dies el que ha arrossegat el cadàver d’este home fins a la costa de Castelló, a més de 120 quilòmetres d’on està l’avió.

 

Busquen en Castelló un avió bimotor desaparegut amb dos pilots

Este dimecres, 4 de novembre, els equips de Salvament Marítim, Salvament Aeri de Rescat (SAR) de l’Exèrcit de l’Aire i del Servici Marítim de la Guàrdia Civil continuaven la busca d’un avió bimotor, pilotat per dos socis de l’aeroclub de Reus, que va desaparèixer cap a les 19.00 hores del dimarts després de partir de l’aeroport d’Eivissa.

 

Segons ha explicat el diari ‘Mediterráneo’, l’aeronau estava pilotada per dos socis de l’Aeroclub de Reus i, per motius que encara es desconeixen, va caure a la mar quan es trobava a 75 quilòmetres de la seua destinació, l’aeròdrom de Reus.

 

Els treballs per a localitzar l’avioneta es van concentrar durant el matí d’este dimecres al nord del Delta de l’Ebre, pel fet que els corrents provocats pel mal temps haurien desplaçat l’aparell fins a esta zona. No obstant això, les faenes de busca també es van estendre a la costa nord de Castelló.

 

Els dos pilots tenien experiència volant

Tal com ha informat l’Aeroclub de Reus en un comunicat, els dos pilots, un policia de 35 anys i un empresari de 42, comptaven amb una àmplia experiència i estaven duent a terme un vol privat.

 

La nau desapareguda és un model Piper PA-34-200 Sèneca de sis places. L’avió s’usava per als vols a la demanda dels seus socis, cursos d’iniciació i per a la formació d’aviadors professionals.

Últimes notícies

Jesús de Miguel, una carrera construïda amb constància fins a l’elit

El davanter ha mort després de rebre una forta entrada en el partit del CD Tenerife contra el FC Andorra. Havia arribat al futbol professional amb el CD Castellón, després de molts anys d’ascensos i esforç.

17 detinguts en una operació internacional contra l’explotació sexual de menors

La investigació, iniciada a Saragossa en 2024, ha permés desmantellar una xarxa d’usuaris que intercanviaven i distribuïen material d’abús sexual infantil a través de plataformes digitals.

Catalá demana recuperar la normalitat a la plaça després d’un mes d’acampada

Després d’un mes d’acampada per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València, l’alcaldessa ha demanat recuperar-ne l’ús habitual. També ha sol·licitat una reunió tècnica amb la Delegación de Gobierno.

Tres membres d’una xarxa de robatoris per encastament, a la presó

La Policia Nacional ha desarticulat una organització especialitzada en robatoris per encastament a la província de València. Tres detinguts han ingressat en presó provisional.

Vaga general i crida a no consumir per reclamar un habitatge digne

Els sindicats i el Sindicat de Llogateres criden a secundar la vaga general de l’11 de novembre i a no consumir. Reclamen un habitatge digne, salaris suficients i servicis públics de qualitat.

13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló

Les eleccions generals del 29 de novembre oferiran 13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló. Al Senado hi haurà sis opcions a València i quatre en les altres províncies.

Intervenen 1.184 quilos de cocaïna en un pesquer de Santa Pola

La Guardia Civil ha intervingut 1.184 quilos de cocaïna amagats en un pesquer al port de Santa Pola. L’operació suma deu detinguts i una persona investigada.

Sis partits de Tercera tornen després de la dana

El grup VI de Tercera recupera este dimecres sis partits suspesos per la dana Adam. Els duels també poden moure la classificació en les zones alta i baixa.