Localitzen a Concepción Bevia, la dona desapareguda en Sant Joan d’Alacant

 

ACTUALITZAT 22/07/2020 a les 18.02 hores. Concepción Bevia Suárez, que estava desapareguda des del passat dilluns en Sant Joan d’Alacant, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), ha sigut localitzada en bon estat.

 

L’associació ‘SosDesaparecidos’ ho ha confirmat fa un moment a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Concepción Bevia, desapareguda den Sant Joan d’Alacant

Familiars i amics busquen a Concepción Bevia Suárez, una dona de 70 anys desapareguda en Sant Joan d’Alacant, en l’Alacantí (Alacant). La dona va desaparéixer el passat dilluns, 20 de juliol, segons ha informat l’Associació SOS Desaparecidos a través de les xarxes.

 

Concepción Bevia té el monyo llarg i ros i els ulls marrons, i l’última volta que va ser vista portava un pantaló curt blau, una camiseta blanca amb un cor de punts negres i una bandolera.

 

Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.