Busquen a un home desaparegut a la Vall de Laguar

 

 

Un dispositiu especial de el Consorci Provincial de Bombers manté activa la recerca de un home de 38 anys desaparegut a la zona de la Vall de Laguar.

L’home porta desaparegut des de fa dies, concretament, des del passat diumenge. La Guàrdia Civil de la Vila Joiosa ha localitzat el vehicle prop de la zona.

La Unitat Canina va estar ahir a la nit fins a les 3:30 hores i este matí continua la recerca des de les 6:00 hores. A més, s’ha mobilitzat l’oficial de el Consorci de Bombers de la Diputació d’Alacant i el sergent de el Parc de Dénia.

En breu eixirà l’Alpha 1 amb el Grup de Rescat, que anirà cap a la zona de el Barranc de l’Infern i s’està valorant la incorporació a la recerca de la Unitat de Drones de el Consorci Provincial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el diàleg amb taxis i VTC i subratlla que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que és impossible satisfer al mateix temps a taxis i VTC, però recalca que la Generalitat treballa amb els dos sectors per a aprovar un decret de mobilitat centrat en el servici als ciutadans.

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.