Busquen a dos menuts desapareguts a Godella i voltants i interroguen als seus pares

 

La Guàrdia Civil busca a un bebé de mesos i al seu germà de tres anys a Godella, a la comarca de l’Horta Nord, i voltants d’aquesta localitat valenciana i que consten com desapareguts, sense que hagen transcendit les circumstàncies de la desaparició, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil i de la recerca. 

 

Els pares dels menors estan prestant declaració en dependències policials a Montcada. La mare ha sigut localitzada abans de migdia per la Guàrdia Civil. Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres localitats pròximes.

Un xiquet de dos anys cau des d’un quart pis a Alacant

Un xiquet de dos anys s’ha precipitat, aquest dijous, des d’un quart pis al pati interior d’un immoble situat en el número 80 de l’avinguda d’Alcoi a Alacant. La Policia Nacional investiga les causes del succés. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat del servei vital bàsic (SVB), que han traslladat al xicotet fins a l’Hospital General, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació i de la Conselleria de Sanitat.

 

El succés s’ha registrat sobre les 15.50 hores quan, per raons que es desconeixen, el menor s’ha precipitat. La caiguda s’ha vist esmorteïda per un estenedor i una teulada de uralita i, finalment, el menor ha caigut sobre unes plantes. De moment, es desconeixen els detalls sobre l’estat de salut del xicotet. La Policia Científica de la Policia Nacional ha obert una investigació per a determinar les causes.

Mor un xiquet de 8 anys després de caure des d’un cinqué pis a Alacant

El passat 26 de febrer, unxiquet de 8 anys va morir després de caure des d’un cinqué pis a Alacant. El tràgic succés ha ocorregut a un edifici situat al carrer Cardenal Francisco Álvarez a Alacant. El seu pare va ser qui va donar l’avís als serveis d’emergència i va baixar rapidament al pati de la urbanització on ha caigut el seu fill.

Fins al lloc dels fets es va desplaçar rapidament una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent així com diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional que li van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit. 

Últimes notícies

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.