Anuncios

Busquen a dos menuts desapareguts a Godella i voltants i interroguen als seus pares

 

La Guàrdia Civil busca a un bebé de mesos i al seu germà de tres anys a Godella, a la comarca de l’Horta Nord, i voltants d’aquesta localitat valenciana i que consten com desapareguts, sense que hagen transcendit les circumstàncies de la desaparició, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil i de la recerca. 

 

Els pares dels menors estan prestant declaració en dependències policials a Montcada. La mare ha sigut localitzada abans de migdia per la Guàrdia Civil. Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres localitats pròximes.

Anuncios

Un xiquet de dos anys cau des d’un quart pis a Alacant

Un xiquet de dos anys s’ha precipitat, aquest dijous, des d’un quart pis al pati interior d’un immoble situat en el número 80 de l’avinguda d’Alcoi a Alacant. La Policia Nacional investiga les causes del succés. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat del servei vital bàsic (SVB), que han traslladat al xicotet fins a l’Hospital General, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació i de la Conselleria de Sanitat.

 

El succés s’ha registrat sobre les 15.50 hores quan, per raons que es desconeixen, el menor s’ha precipitat. La caiguda s’ha vist esmorteïda per un estenedor i una teulada de uralita i, finalment, el menor ha caigut sobre unes plantes. De moment, es desconeixen els detalls sobre l’estat de salut del xicotet. La Policia Científica de la Policia Nacional ha obert una investigació per a determinar les causes.

Mor un xiquet de 8 anys després de caure des d’un cinqué pis a Alacant

El passat 26 de febrer, unxiquet de 8 anys va morir després de caure des d’un cinqué pis a Alacant. El tràgic succés ha ocorregut a un edifici situat al carrer Cardenal Francisco Álvarez a Alacant. El seu pare va ser qui va donar l’avís als serveis d’emergència i va baixar rapidament al pati de la urbanització on ha caigut el seu fill.

Fins al lloc dels fets es va desplaçar rapidament una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent així com diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional que li van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios