Busquen a dos menuts desapareguts a Godella i voltants i interroguen als seus pares

 

La Guàrdia Civil busca a un bebé de mesos i al seu germà de tres anys a Godella, a la comarca de l’Horta Nord, i voltants d’aquesta localitat valenciana i que consten com desapareguts, sense que hagen transcendit les circumstàncies de la desaparició, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil i de la recerca. 

 

Els pares dels menors estan prestant declaració en dependències policials a Montcada. La mare ha sigut localitzada abans de migdia per la Guàrdia Civil. Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres localitats pròximes.

Un xiquet de dos anys cau des d’un quart pis a Alacant

Un xiquet de dos anys s’ha precipitat, aquest dijous, des d’un quart pis al pati interior d’un immoble situat en el número 80 de l’avinguda d’Alcoi a Alacant. La Policia Nacional investiga les causes del succés. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat del servei vital bàsic (SVB), que han traslladat al xicotet fins a l’Hospital General, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació i de la Conselleria de Sanitat.

 

El succés s’ha registrat sobre les 15.50 hores quan, per raons que es desconeixen, el menor s’ha precipitat. La caiguda s’ha vist esmorteïda per un estenedor i una teulada de uralita i, finalment, el menor ha caigut sobre unes plantes. De moment, es desconeixen els detalls sobre l’estat de salut del xicotet. La Policia Científica de la Policia Nacional ha obert una investigació per a determinar les causes.

Mor un xiquet de 8 anys després de caure des d’un cinqué pis a Alacant

El passat 26 de febrer, unxiquet de 8 anys va morir després de caure des d’un cinqué pis a Alacant. El tràgic succés ha ocorregut a un edifici situat al carrer Cardenal Francisco Álvarez a Alacant. El seu pare va ser qui va donar l’avís als serveis d’emergència i va baixar rapidament al pati de la urbanització on ha caigut el seu fill.

Fins al lloc dels fets es va desplaçar rapidament una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent així com diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional que li van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit. 

Últimes notícies

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.

Montero i Sako es reincorporen al València Basket abans de la Final Four de l’Eurolliga

Jean Montero i Neal Sako se sumen de nou als entrenaments del València Basket després de superar els seus problemes físics, a pocs dies de la semifinal d'Eurolliga davant el Reial Madrid.

Eray Cömert, central del València, convocat per Suïssa per al Mundial 2026

Eray Cömert, central del València, ha sigut inclòs en la llista definitiva de Suïssa per al Mundial 2026, que es disputarà al Canadà, els Estats Units i Mèxic.

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.