Busquen a dos menuts desapareguts a Godella i voltants i interroguen als seus pares

 

La Guàrdia Civil busca a un bebé de mesos i al seu germà de tres anys a Godella, a la comarca de l’Horta Nord, i voltants d’aquesta localitat valenciana i que consten com desapareguts, sense que hagen transcendit les circumstàncies de la desaparició, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil i de la recerca. 

 

Els pares dels menors estan prestant declaració en dependències policials a Montcada. La mare ha sigut localitzada abans de migdia per la Guàrdia Civil. Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres localitats pròximes.

Un xiquet de dos anys cau des d’un quart pis a Alacant

Un xiquet de dos anys s’ha precipitat, aquest dijous, des d’un quart pis al pati interior d’un immoble situat en el número 80 de l’avinguda d’Alcoi a Alacant. La Policia Nacional investiga les causes del succés. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat del servei vital bàsic (SVB), que han traslladat al xicotet fins a l’Hospital General, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació i de la Conselleria de Sanitat.

 

El succés s’ha registrat sobre les 15.50 hores quan, per raons que es desconeixen, el menor s’ha precipitat. La caiguda s’ha vist esmorteïda per un estenedor i una teulada de uralita i, finalment, el menor ha caigut sobre unes plantes. De moment, es desconeixen els detalls sobre l’estat de salut del xicotet. La Policia Científica de la Policia Nacional ha obert una investigació per a determinar les causes.

Mor un xiquet de 8 anys després de caure des d’un cinqué pis a Alacant

El passat 26 de febrer, unxiquet de 8 anys va morir després de caure des d’un cinqué pis a Alacant. El tràgic succés ha ocorregut a un edifici situat al carrer Cardenal Francisco Álvarez a Alacant. El seu pare va ser qui va donar l’avís als serveis d’emergència i va baixar rapidament al pati de la urbanització on ha caigut el seu fill.

Fins al lloc dels fets es va desplaçar rapidament una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent així com diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional que li van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit. 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.