20.5 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Busquen a dos menuts desapareguts a Godella i voltants i interroguen als seus pares

 

La Guàrdia Civil busca a un bebé de mesos i al seu germà de tres anys a Godella, a la comarca de l’Horta Nord, i voltants d’aquesta localitat valenciana i que consten com desapareguts, sense que hagen transcendit les circumstàncies de la desaparició, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil i de la recerca. 

 

Els pares dels menors estan prestant declaració en dependències policials a Montcada. La mare ha sigut localitzada abans de migdia per la Guàrdia Civil. Les forces i cossos de seguretat han reforçat el dispositiu per a tractar de trobar als menors, centrat en la localitat de Godella i en altres localitats pròximes.

Un xiquet de dos anys cau des d’un quart pis a Alacant

Un xiquet de dos anys s’ha precipitat, aquest dijous, des d’un quart pis al pati interior d’un immoble situat en el número 80 de l’avinguda d’Alcoi a Alacant. La Policia Nacional investiga les causes del succés. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del SAMU i una unitat del servei vital bàsic (SVB), que han traslladat al xicotet fins a l’Hospital General, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació i de la Conselleria de Sanitat.

 

El succés s’ha registrat sobre les 15.50 hores quan, per raons que es desconeixen, el menor s’ha precipitat. La caiguda s’ha vist esmorteïda per un estenedor i una teulada de uralita i, finalment, el menor ha caigut sobre unes plantes. De moment, es desconeixen els detalls sobre l’estat de salut del xicotet. La Policia Científica de la Policia Nacional ha obert una investigació per a determinar les causes.

Mor un xiquet de 8 anys després de caure des d’un cinqué pis a Alacant

El passat 26 de febrer, unxiquet de 8 anys va morir després de caure des d’un cinqué pis a Alacant. El tràgic succés ha ocorregut a un edifici situat al carrer Cardenal Francisco Álvarez a Alacant. El seu pare va ser qui va donar l’avís als serveis d’emergència i va baixar rapidament al pati de la urbanització on ha caigut el seu fill.

Fins al lloc dels fets es va desplaçar rapidament una unitat del Servei d’Atenció Mèdica Urgent així com diverses patrulles de la Policia Local i Policia Nacional que li van practicar maniobres de reanimació cardiopulmonar sense èxit. 

Últimes notícies

Pérez Llorca demanarà a Sánchez coordinació per a la reconstrucció postdana

El president ha avançat que exigirà coordinació per a accelerar la reconstrucció després de la DANA de 2024 i ha reclamat infraestructures, finançament i regularitat del FLA.

El Eldense rep a la Reial Societat en Copa i el Vila-real visita al Racing

El sorteig de setzens de la Copa del Rei aparella al Eldense amb la Reial Societat i al Vila-real amb el Racing. València, Elx i Llevant jugaran fora.

La jutgessa de la DANA cita de nou a declarar a l’excap de gabinet de Mazón este divendres

La instructora de la causa penal de la DANA ha citat este divendres a José Manuel Cuenca després dels WhatsApp aportats per Salomé Pradas. La compareixença obliga a suspendre una altra testifical.

Pérez Llorca demana esperar a la jutgessa de la dana abans de decidir sobre Mazón

El president ha advocat per esperar les conclusions judicials sobre la gestió de la dana abans de fixar el futur de Carlos Mazón. També ha defés el diàleg amb les víctimes i ha avançat que vol tancar el relleu del PPCV abans de Nadal.

El València mai ha guanyat en el Metropolità i no venç al Atleti a Madrid des de 2011

El València visita a l'Atlètic en la jornada 16 en un estadi en el qual mai ha guanyat. No venç a domicili a Madrid des de la temporada 2010-11.

El Llevant es queda sense gol: tres partits seguits sense marcar i Etta acumula cinc

El Llevant, cuer i a cinc punts de la permanència, encadena tres jornades sense marcar. Etta Eyong tampoc veu porta des del 26 d'octubre.

Baptista i Pedro Martínez entren en el quadre principal de l’Obert d’Austràlia

Baptista i Pedro Martínez accedixen per rànquing al quadre principal de l'Obert d'Austràlia, del 19 de gener a l'1 de febrer. En total, huit espanyols aconseguixen entrada directa.

CESM CV eleva al 90% el seguiment de la vaga de metges i Sanitat el situa en el 15%

La vaga de metges contra la reforma de l'Estatut Marc ha tingut en la Comunitat Valenciana un seguiment dispar: 90% per a CESM CV i 15% per a Sanitat. El sindicat denuncia servicis mínims 'abusius' i suma suports d'Atenció Primària i del Fòrum de la Professió.