Troben en bon estat a l’home desaparegut en l’Alcora

 

Actualització 10/11/2020 a les 12.40 hores. La Policia Local de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), ha informat que han trobat a l’home de 45 anys que havia desaparegut la nit del dilluns quan havia eixit a passejar amb el seu gos. El desaparegut està en bon estat.

 

 

Busquen a un home desaparegut amb el seu gos en l’Alcora

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha començat este matí de dimarts, cap a les 08.40 hores, un dispositiu de busca d’un home de 45 anys que ha desaparegut esta nit de dilluns en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat el Consorci a través del seu compte de Twitter, l’home ha eixit esta nit a passejar amb el seu gos, però no ha tornat a casa. Davant d’este fet, s’han mobilitzat dos dotacions del parc de bombers, una unitat canina de Protecció Civil de la Diputació de Castelló i dos unitats de la Generalitat Valenciana.

 

 

A demés, cap a les 10.25 hores s’ha sumat a la busca de l’home desaparegut un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.