Troben en bon estat a l’home desaparegut en l’Alcora

 

Actualització 10/11/2020 a les 12.40 hores. La Policia Local de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), ha informat que han trobat a l’home de 45 anys que havia desaparegut la nit del dilluns quan havia eixit a passejar amb el seu gos. El desaparegut està en bon estat.

 

 

Busquen a un home desaparegut amb el seu gos en l’Alcora

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha començat este matí de dimarts, cap a les 08.40 hores, un dispositiu de busca d’un home de 45 anys que ha desaparegut esta nit de dilluns en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat el Consorci a través del seu compte de Twitter, l’home ha eixit esta nit a passejar amb el seu gos, però no ha tornat a casa. Davant d’este fet, s’han mobilitzat dos dotacions del parc de bombers, una unitat canina de Protecció Civil de la Diputació de Castelló i dos unitats de la Generalitat Valenciana.

 

 

A demés, cap a les 10.25 hores s’ha sumat a la busca de l’home desaparegut un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.