Troben en bon estat a l’home desaparegut en l’Alcora

 

Actualització 10/11/2020 a les 12.40 hores. La Policia Local de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), ha informat que han trobat a l’home de 45 anys que havia desaparegut la nit del dilluns quan havia eixit a passejar amb el seu gos. El desaparegut està en bon estat.

 

 

Busquen a un home desaparegut amb el seu gos en l’Alcora

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha començat este matí de dimarts, cap a les 08.40 hores, un dispositiu de busca d’un home de 45 anys que ha desaparegut esta nit de dilluns en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló).

 

Segons ha informat el Consorci a través del seu compte de Twitter, l’home ha eixit esta nit a passejar amb el seu gos, però no ha tornat a casa. Davant d’este fet, s’han mobilitzat dos dotacions del parc de bombers, una unitat canina de Protecció Civil de la Diputació de Castelló i dos unitats de la Generalitat Valenciana.

 

 

A demés, cap a les 10.25 hores s’ha sumat a la busca de l’home desaparegut un helicòpter de rescat de la Generalitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.