Troben a Jaime LLacer Blanquer, desaparegut en Dénia

 

Actulització 15/10/2020 a les 11.52 hores. Han trobat en bon estat a Jaime Llacer Blanquer, un home de 82 anys desaparegut en la localitat de Dénia, en la Marina Alta (Alacant). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Jaime LLacer Blanquer, desaparegut en Dénia

Familiars i amics busquen a Jaime Llacer Blanquer, un home de 82 anys, desaparegut en la pedania la Xara, en  Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). L’home ha desaparegut este diumenge 11 d’octubre, segons ha informat segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

Jaime fa 1,70/75 metres, està calb, té els ulls blaus i l’última volta que va ser vist portava unes ulleres de vista. A demés, l’home necessita medicació i conduïx un cotxe Ford Fusión blanc amb la matrícula 8996HLS. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 649 952 957 o 642 650 775 o bé enviar un correu a sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.