Troben a Jaime LLacer Blanquer, desaparegut en Dénia

 

Actulització 15/10/2020 a les 11.52 hores. Han trobat en bon estat a Jaime Llacer Blanquer, un home de 82 anys desaparegut en la localitat de Dénia, en la Marina Alta (Alacant). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

 

Busquen a Jaime LLacer Blanquer, desaparegut en Dénia

Familiars i amics busquen a Jaime Llacer Blanquer, un home de 82 anys, desaparegut en la pedania la Xara, en  Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant). L’home ha desaparegut este diumenge 11 d’octubre, segons ha informat segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

Jaime fa 1,70/75 metres, està calb, té els ulls blaus i l’última volta que va ser vist portava unes ulleres de vista. A demés, l’home necessita medicació i conduïx un cotxe Ford Fusión blanc amb la matrícula 8996HLS. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar als telèfons 649 952 957 o 642 650 775 o bé enviar un correu a sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

 

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.