Troben a Laura en la Llosa, la dona desapareguda en Algímia d’Alfara

 

Actualització 15/03/2021 a les 15.02 hores. Laura, la dona de 45 anys desapareguda en el municipi d’Algímia d’Alfara, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sigut localitzada en una gasolinera de la localitat de la Llosa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Policia Local d’este municipi l’han trobat després d’haver sigut avisats per una persona de què podria estar en eixa ubicació. Una volta allí, els policies han vist que la dona no presentava cap símptoma d’haver sigut ferida, però han avisat als servicis sanitaris per a que comprovaren el seu estat de salut.

 

Busquen a Laura, una dona desapareguda en Algímia d’Alfara

Familiars i amics busquen a Laura, una dona de 45 anys, desapareguda en la localitat d’Algímia d’Alfara, ubicada en la localitat del Camp de Morvedre (València). La pista de la dona s’ha perdut este diumenge, 14 de març, cap a les 10.30 hores del matí, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’Ajuntament de la localitat, a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, ha compartit la foto de la dona desapareguda i com anava vestida l’última volta que va ser vista. Laura portava uns pantalons vaquers i una camiseta de color gris. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, a la Guàrdia Civil o cridar al telèfon 062.

 

Posted by Ajuntament d’Algímia d’Alfara on Diumenge, 14 de març de 2021

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha avançat que Laura, en el moment de la seua desaparició, no portava cap moment personal i anava sense sabates, segons ha explicat la seua família. La dona ha desaparegut quan estava esperant, junt a familiars, a una ambulància per a ser atesa, ja que acaba de patir un brot psicòtic.

 

Quan Laura ha vist arribar als servicis sanitaris, s’ha posat «agressiva i ha escapat», per la via del tren, direcció Terol. Ràpidament, familiars i equips mèdics han intentat pillar-la, però no han pogut, pel que demanen que si algú la troba o sap qualsevol informació, que avisen al 062.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.