Troben a Laura en la Llosa, la dona desapareguda en Algímia d’Alfara

 

Actualització 15/03/2021 a les 15.02 hores. Laura, la dona de 45 anys desapareguda en el municipi d’Algímia d’Alfara, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sigut localitzada en una gasolinera de la localitat de la Llosa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Policia Local d’este municipi l’han trobat després d’haver sigut avisats per una persona de què podria estar en eixa ubicació. Una volta allí, els policies han vist que la dona no presentava cap símptoma d’haver sigut ferida, però han avisat als servicis sanitaris per a que comprovaren el seu estat de salut.

 

Busquen a Laura, una dona desapareguda en Algímia d’Alfara

Familiars i amics busquen a Laura, una dona de 45 anys, desapareguda en la localitat d’Algímia d’Alfara, ubicada en la localitat del Camp de Morvedre (València). La pista de la dona s’ha perdut este diumenge, 14 de març, cap a les 10.30 hores del matí, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’Ajuntament de la localitat, a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, ha compartit la foto de la dona desapareguda i com anava vestida l’última volta que va ser vista. Laura portava uns pantalons vaquers i una camiseta de color gris. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, a la Guàrdia Civil o cridar al telèfon 062.

 

Posted by Ajuntament d’Algímia d’Alfara on Diumenge, 14 de març de 2021

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha avançat que Laura, en el moment de la seua desaparició, no portava cap moment personal i anava sense sabates, segons ha explicat la seua família. La dona ha desaparegut quan estava esperant, junt a familiars, a una ambulància per a ser atesa, ja que acaba de patir un brot psicòtic.

 

Quan Laura ha vist arribar als servicis sanitaris, s’ha posat «agressiva i ha escapat», per la via del tren, direcció Terol. Ràpidament, familiars i equips mèdics han intentat pillar-la, però no han pogut, pel que demanen que si algú la troba o sap qualsevol informació, que avisen al 062.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.