Anuncios

Troben a Laura en la Llosa, la dona desapareguda en Algímia d’Alfara

 

Actualització 15/03/2021 a les 15.02 hores. Laura, la dona de 45 anys desapareguda en el municipi d’Algímia d’Alfara, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sigut localitzada en una gasolinera de la localitat de la Llosa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Policia Local d’este municipi l’han trobat després d’haver sigut avisats per una persona de què podria estar en eixa ubicació. Una volta allí, els policies han vist que la dona no presentava cap símptoma d’haver sigut ferida, però han avisat als servicis sanitaris per a que comprovaren el seu estat de salut.

Anuncios

 

Busquen a Laura, una dona desapareguda en Algímia d’Alfara

Familiars i amics busquen a Laura, una dona de 45 anys, desapareguda en la localitat d’Algímia d’Alfara, ubicada en la localitat del Camp de Morvedre (València). La pista de la dona s’ha perdut este diumenge, 14 de març, cap a les 10.30 hores del matí, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’Ajuntament de la localitat, a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, ha compartit la foto de la dona desapareguda i com anava vestida l’última volta que va ser vista. Laura portava uns pantalons vaquers i una camiseta de color gris. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, a la Guàrdia Civil o cridar al telèfon 062.

 

Posted by Ajuntament d’Algímia d’Alfara on Diumenge, 14 de març de 2021

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha avançat que Laura, en el moment de la seua desaparició, no portava cap moment personal i anava sense sabates, segons ha explicat la seua família. La dona ha desaparegut quan estava esperant, junt a familiars, a una ambulància per a ser atesa, ja que acaba de patir un brot psicòtic.

 

Quan Laura ha vist arribar als servicis sanitaris, s’ha posat «agressiva i ha escapat», per la via del tren, direcció Terol. Ràpidament, familiars i equips mèdics han intentat pillar-la, però no han pogut, pel que demanen que si algú la troba o sap qualsevol informació, que avisen al 062.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.
Anuncios