Troben a Laura en la Llosa, la dona desapareguda en Algímia d’Alfara

 

Actualització 15/03/2021 a les 15.02 hores. Laura, la dona de 45 anys desapareguda en el municipi d’Algímia d’Alfara, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sigut localitzada en una gasolinera de la localitat de la Llosa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

Agents de la Policia Local d’este municipi l’han trobat després d’haver sigut avisats per una persona de què podria estar en eixa ubicació. Una volta allí, els policies han vist que la dona no presentava cap símptoma d’haver sigut ferida, però han avisat als servicis sanitaris per a que comprovaren el seu estat de salut.

 

Busquen a Laura, una dona desapareguda en Algímia d’Alfara

Familiars i amics busquen a Laura, una dona de 45 anys, desapareguda en la localitat d’Algímia d’Alfara, ubicada en la localitat del Camp de Morvedre (València). La pista de la dona s’ha perdut este diumenge, 14 de març, cap a les 10.30 hores del matí, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’Ajuntament de la localitat, a través del seu perfil en la xarxa social de Facebook, ha compartit la foto de la dona desapareguda i com anava vestida l’última volta que va ser vista. Laura portava uns pantalons vaquers i una camiseta de color gris. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, a la Guàrdia Civil o cridar al telèfon 062.

 

Posted by Ajuntament d’Algímia d’Alfara on Diumenge, 14 de març de 2021

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha avançat que Laura, en el moment de la seua desaparició, no portava cap moment personal i anava sense sabates, segons ha explicat la seua família. La dona ha desaparegut quan estava esperant, junt a familiars, a una ambulància per a ser atesa, ja que acaba de patir un brot psicòtic.

 

Quan Laura ha vist arribar als servicis sanitaris, s’ha posat «agressiva i ha escapat», per la via del tren, direcció Terol. Ràpidament, familiars i equips mèdics han intentat pillar-la, però no han pogut, pel que demanen que si algú la troba o sap qualsevol informació, que avisen al 062.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.