Troben en bon estat a Lucían Lacatus, l’home desaparegut en Nules

 

Actualització 0303/2021 a les 09.45 hores. Han trobat en bon estat a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, que va desaparéixer en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons acaba d’anunciar l’ONG ‘SOS Desapareguts’ en el seu compte de Twitter.

 

 

Actualització 09/01/2021 a les 11.45 hores. La Policia Local de Nules, la Guàrdia Civil i Protecció Civil estan buscant a Lucian Lacatus, un veí de Nules desaparegut des d’este dimarts, 5 de gener. Al dispositiu se sumarà un dron per a intentar captar imàtgens de les zones que seran rastrejades.

 

Des de la Policia Local de Nules han sol·licitat la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a este veí del que la seua família no sap res des de la vespra de Reis. Qualsevol persona que puga donar informació sobre el parador de Lucían Lacatus, pot posar-se en contacte amb la Policia Local d’este municipi.

 

Busquen a Lucían Lacatus, desaparegut en Nules

Familiars i amics busquen a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, desaparegut en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L’home va desaparéixer el 5 de gener d’enguany, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Lucían fa 1,65 metres, és prim, té el monyo negre i té els ulls negres. L’última volta que va ser vist portava un pantaló de color negre amb una ratlla groga i una dessuadora negra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.