Troben en bon estat a Lucían Lacatus, l’home desaparegut en Nules

 

Actualització 0303/2021 a les 09.45 hores. Han trobat en bon estat a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, que va desaparéixer en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons acaba d’anunciar l’ONG ‘SOS Desapareguts’ en el seu compte de Twitter.

 

 

Actualització 09/01/2021 a les 11.45 hores. La Policia Local de Nules, la Guàrdia Civil i Protecció Civil estan buscant a Lucian Lacatus, un veí de Nules desaparegut des d’este dimarts, 5 de gener. Al dispositiu se sumarà un dron per a intentar captar imàtgens de les zones que seran rastrejades.

 

Des de la Policia Local de Nules han sol·licitat la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a este veí del que la seua família no sap res des de la vespra de Reis. Qualsevol persona que puga donar informació sobre el parador de Lucían Lacatus, pot posar-se en contacte amb la Policia Local d’este municipi.

 

Busquen a Lucían Lacatus, desaparegut en Nules

Familiars i amics busquen a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, desaparegut en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L’home va desaparéixer el 5 de gener d’enguany, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Lucían fa 1,65 metres, és prim, té el monyo negre i té els ulls negres. L’última volta que va ser vist portava un pantaló de color negre amb una ratlla groga i una dessuadora negra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Anuncios

Últimes notícies

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.

La comissió sobre les VPP d’Alacant ajorna la votació del seu pla de treball

La comissió d'investigació sobre les vivendes de protecció pública a Alacant debat els plans de treball proposats, però posposa la seua votació per a una pròxima sessió després del desacord entre els grups.

El Vila-real encadena dos victòries de lliga seguides a Son Moix

El Vila-real arriba a Son Moix reforçat per dos triomfs consecutius en Lliga davant el Mallorca, dins d'un historial molt igualat en l'estadi balear.

El València només ha guanyat tres vegades en San Mamés en els últims quinze anys

El València visita a l'Athletic en San Mamés amb un balanç molt negatiu en Lliga en els últims quinze anys: només tres victòries en quinze partits com a visitant.

Elx i afició preparen una gran festa abans del decisiu partit davant l’Alabés

L'Elx celebrarà una festa amb la seua afició en el Fons Sud abans del dol clau davant l'Alabés, rival directe per la permanència, amb música, barres i gran recepció a l'equip.

Marcelino firma la seua tercera classificació del Vila-real per a la Champions i supera a Pellegrini

El Vila-real ha assegurat matemàticament la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, la sèptima de la seua història, i Marcelino suma ja tres classificacions, una més que Manuel Pellegrini.