Troben en bon estat a Lucían Lacatus, l’home desaparegut en Nules

 

Actualització 0303/2021 a les 09.45 hores. Han trobat en bon estat a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, que va desaparéixer en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons acaba d’anunciar l’ONG ‘SOS Desapareguts’ en el seu compte de Twitter.

 

 

Actualització 09/01/2021 a les 11.45 hores. La Policia Local de Nules, la Guàrdia Civil i Protecció Civil estan buscant a Lucian Lacatus, un veí de Nules desaparegut des d’este dimarts, 5 de gener. Al dispositiu se sumarà un dron per a intentar captar imàtgens de les zones que seran rastrejades.

 

Des de la Policia Local de Nules han sol·licitat la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a este veí del que la seua família no sap res des de la vespra de Reis. Qualsevol persona que puga donar informació sobre el parador de Lucían Lacatus, pot posar-se en contacte amb la Policia Local d’este municipi.

 

Busquen a Lucían Lacatus, desaparegut en Nules

Familiars i amics busquen a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, desaparegut en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L’home va desaparéixer el 5 de gener d’enguany, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Lucían fa 1,65 metres, és prim, té el monyo negre i té els ulls negres. L’última volta que va ser vist portava un pantaló de color negre amb una ratlla groga i una dessuadora negra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.