14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Troben en bon estat a Lucían Lacatus, l’home desaparegut en Nules

 

Actualització 0303/2021 a les 09.45 hores. Han trobat en bon estat a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, que va desaparéixer en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons acaba d’anunciar l’ONG ‘SOS Desapareguts’ en el seu compte de Twitter.

 

 

Actualització 09/01/2021 a les 11.45 hores. La Policia Local de Nules, la Guàrdia Civil i Protecció Civil estan buscant a Lucian Lacatus, un veí de Nules desaparegut des d’este dimarts, 5 de gener. Al dispositiu se sumarà un dron per a intentar captar imàtgens de les zones que seran rastrejades.

 

Des de la Policia Local de Nules han sol·licitat la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a este veí del que la seua família no sap res des de la vespra de Reis. Qualsevol persona que puga donar informació sobre el parador de Lucían Lacatus, pot posar-se en contacte amb la Policia Local d’este municipi.

 

Busquen a Lucían Lacatus, desaparegut en Nules

Familiars i amics busquen a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, desaparegut en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L’home va desaparéixer el 5 de gener d’enguany, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Lucían fa 1,65 metres, és prim, té el monyo negre i té els ulls negres. L’última volta que va ser vist portava un pantaló de color negre amb una ratlla groga i una dessuadora negra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.