Actualització 09/01/2021 a les 11.45 hores. La Policia Local de Nules, la Guàrdia Civil i Protecció Civil estan buscant a Lucian Lacatus, un veí de Nules desaparegut des d'este dimarts, 5 de gener. Al dispositiu se sumarà un dron per a intentar captar imàtgens de les zones que seran rastrejades.
Des de la Policia Local de Nules han sol·licitat la col·laboració ciutadana per a tractar de localitzar a este veí del que la seua família no sap res des de la vespra de Reis. Qualsevol persona que puga donar informació sobre el parador de Lucían Lacatus, pot posar-se en contacte amb la Policia Local d'este municipi.
Familiars i amics busquen a Lucían Lacatus, un home de 46 anys, desaparegut en la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). L'home va desaparéixer el 5 de gener d'enguany, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.
Lucían fa 1,65 metres, és prim, té el monyo negre i té els ulls negres. L'última volta que va ser vist portava un pantaló de color negre amb una ratlla groga i una dessuadora negra. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s'ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.
📸 L'actualitat valenciana en imàtgens! Seguix-nos en Instagram
🌞 Vols saber l'oratge que farà? Seguix-nos en Instagram!