16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Busquen a una menor de Riola, ha fugit amb la seua parella major d’edat

Idoia |Ajuntament de Riola

Els familiars d’una menor de catorze anys de Riola han van denunciar ahir la seua desaparició des de dijous passat, quan va marxar del domicili familiar amb la seua parella, un jove marroquí de 20 anys.

Segons ha explicat a EFE la mare de la menor, esta havia amenaçat amb marxar-se amb el jove al Marroc, i porta sense saber res de la seua filla des de dijous passat a la tarda, quan va marxar de casa amb la seua parella.

Els familiars han denunciat este dissabte la desaparició de la xica, Idoia, davant la Guàrdia Civil, en haver passat ja 48 hores sense tenir notícies d’ella, i confien a poder trobar-la al més aviat possible.

Segons ha indicat la mare, la menor va ser vista cap a les 6 hores del divendres en la localitat valenciana de Silla, agafant un tren feia València, i a partir d’aquí es va perdre el seu rastre.

Idoia, menor desapareguda de Riola | Ajuntament Riola

Últimes notícies

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.