Busquen a una menor de Riola, ha fugit amb la seua parella major d’edat

Idoia |Ajuntament de Riola

Els familiars d’una menor de catorze anys de Riola han van denunciar ahir la seua desaparició des de dijous passat, quan va marxar del domicili familiar amb la seua parella, un jove marroquí de 20 anys.

Segons ha explicat a EFE la mare de la menor, esta havia amenaçat amb marxar-se amb el jove al Marroc, i porta sense saber res de la seua filla des de dijous passat a la tarda, quan va marxar de casa amb la seua parella.

Els familiars han denunciat este dissabte la desaparició de la xica, Idoia, davant la Guàrdia Civil, en haver passat ja 48 hores sense tenir notícies d’ella, i confien a poder trobar-la al més aviat possible.

Segons ha indicat la mare, la menor va ser vista cap a les 6 hores del divendres en la localitat valenciana de Silla, agafant un tren feia València, i a partir d’aquí es va perdre el seu rastre.

Idoia, menor desapareguda de Riola | Ajuntament Riola

Últimes notícies

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.