Els veïns afirmen que l’amo de la casa de l’explosió en Torrevieja havia amenaçat en fer volar l’edifici

 

Actualització 20/11/2020 a les 10.25 hores. Els veïns de la casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a on hi ha hagut una gran explosió esta matinada de dijous per gas butà han manifestat que l’amo d’eixa vivenda havia amenaçat en numeroses ocasions en el passat que tenia intenció de «volar» l’edifici.

 

La deflagració ha tingut lloc cap a les 06.20 hores en una casa de l’encreuament de l’avinguda de Diego Ramírez i el carrer d’Apol·lo, i s’ha saldat sense ferits tot i que ha provocat importants destrosses en 14 cases de la mateixa planta i altres menors en els pisos superiors.

 

Encara que al principi es va buscar entre les runes a l’amo de la casa, finalment s’ha comprovat que no està i en ara  es busca el seu parador, amb la finalitat de determinar la seua possible implicació en el sinistre. En declaracions a Efe Televisió, un portaveu dels bombers ha informat que este home «havia amenaçat que anava a volar l’edifici» en diferents ocasions i que, per això, alguns dels veïns li havien denunciat.

 

Dins de la casa hi havia 9 botelles de gas butà, 3 de càmping gas, pots de pintura i llandes de gasolina «estratègicament repartides» per les estades, segons el bomber, qui ha assenyalat que a la llum de tots els indicis «cal pensar que hi havia una intencionalitat perquè es produïra l’explosió».

 

Els veïns afirmen que «està mal del cap»

Un veí porta amb porta ha indicat a Efe Televisió que l’amo del pis a on hi ha hagut l’explosió «està malament del cap» i que ell li ha posat diferents denúncies per amenaçar als veïns, inclosos als seus fills. Per això, esta veí que és taxista creu que esta denúncia va poder fer que l’home posara en pràctica les seues amenaces de fer volar la casa.

 

Un altre veí de la tercera planta ha manifestat que «l’explosió ha sigut enorme» i ha afegit que li «ha tocat la loteria» perquè no ha patit danys ni ell ni els seus veïns, i ha confessat que no preveia que hi haguera una situació d’esta classe. 

 

Busquen entre la runa al propietari d’una casa a on hi ha hagut una explosió de gas en Torrevieja

Els bombers busquen a un home entre els enderrocs que ha provocat una gran explosió de gas butà registrada esta matinada de dijous dins d’una casa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), possiblement intencionada i que de moment no ha deixat ferits.

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant i Emergències de la Generalitat, la forta deflagració s’ha produït cap a les 6.20 hores en una casa situada en l’encreuament entre l’avinguda de Diego Ramírez i el carrer d’Apol·lo, i es busca al propietari de l’immoble entre els rebles.

 

Es creu que l’explosió ha sigut provocada perquè s’han trobat diferents bombones de gas i gasolina, segons els bombers. La deflagració, que ha causat una gran ona expansiva, ha arrasat la casa.

 

Els bombers, Guàrdia Civil i la Policia Local han evacuat l’edifici i ara mateix es valora les condicions d’habitabilitat, a demés d’investigar-se els detalls del que ha passat. Es continua buscant entre els enderrocs a l’amo de la casa i, segons ha indicat a Efe el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), no hi ha ferits.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig