Anuncios

Els veïns afirmen que l’amo de la casa de l’explosió en Torrevieja havia amenaçat en fer volar l’edifici

 

Actualització 20/11/2020 a les 10.25 hores. Els veïns de la casa de Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a on hi ha hagut una gran explosió esta matinada de dijous per gas butà han manifestat que l’amo d’eixa vivenda havia amenaçat en numeroses ocasions en el passat que tenia intenció de «volar» l’edifici.

 

La deflagració ha tingut lloc cap a les 06.20 hores en una casa de l’encreuament de l’avinguda de Diego Ramírez i el carrer d’Apol·lo, i s’ha saldat sense ferits tot i que ha provocat importants destrosses en 14 cases de la mateixa planta i altres menors en els pisos superiors.

Anuncios

 

Encara que al principi es va buscar entre les runes a l’amo de la casa, finalment s’ha comprovat que no està i en ara  es busca el seu parador, amb la finalitat de determinar la seua possible implicació en el sinistre. En declaracions a Efe Televisió, un portaveu dels bombers ha informat que este home «havia amenaçat que anava a volar l’edifici» en diferents ocasions i que, per això, alguns dels veïns li havien denunciat.

 

Dins de la casa hi havia 9 botelles de gas butà, 3 de càmping gas, pots de pintura i llandes de gasolina «estratègicament repartides» per les estades, segons el bomber, qui ha assenyalat que a la llum de tots els indicis «cal pensar que hi havia una intencionalitat perquè es produïra l’explosió».

 

Els veïns afirmen que «està mal del cap»

Un veí porta amb porta ha indicat a Efe Televisió que l’amo del pis a on hi ha hagut l’explosió «està malament del cap» i que ell li ha posat diferents denúncies per amenaçar als veïns, inclosos als seus fills. Per això, esta veí que és taxista creu que esta denúncia va poder fer que l’home posara en pràctica les seues amenaces de fer volar la casa.

 

Un altre veí de la tercera planta ha manifestat que «l’explosió ha sigut enorme» i ha afegit que li «ha tocat la loteria» perquè no ha patit danys ni ell ni els seus veïns, i ha confessat que no preveia que hi haguera una situació d’esta classe. 

 

Busquen entre la runa al propietari d’una casa a on hi ha hagut una explosió de gas en Torrevieja

Els bombers busquen a un home entre els enderrocs que ha provocat una gran explosió de gas butà registrada esta matinada de dijous dins d’una casa en la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), possiblement intencionada i que de moment no ha deixat ferits.

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant i Emergències de la Generalitat, la forta deflagració s’ha produït cap a les 6.20 hores en una casa situada en l’encreuament entre l’avinguda de Diego Ramírez i el carrer d’Apol·lo, i es busca al propietari de l’immoble entre els rebles.

 

Es creu que l’explosió ha sigut provocada perquè s’han trobat diferents bombones de gas i gasolina, segons els bombers. La deflagració, que ha causat una gran ona expansiva, ha arrasat la casa.

 

Els bombers, Guàrdia Civil i la Policia Local han evacuat l’edifici i ara mateix es valora les condicions d’habitabilitat, a demés d’investigar-se els detalls del que ha passat. Es continua buscant entre els enderrocs a l’amo de la casa i, segons ha indicat a Efe el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), no hi ha ferits.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios