Busquen a un reclús acusat de tractar de subornar a un metge en la presó de Fontcalent

 

Les autoritats busquen a un home que en desembre de 2017 va ingressar a la presó de Fontcalent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per diferents fets delictius. L’home va aprofitar el seu pas pel centre penitenciari per a intentar subornar a un metge de la presó, amb la finalitat que li fera un informe favorable per a la seua excarceració per raons de salut.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el funcionari es va oposar a les pretensions de l’acusat i va presentar la corresponent denúncia. Ara, quan ha arribat la data del judici, l’Audiència Provincial d’Alacant ha hagut de suspendre el judici, ja que el sospitós que actualment estava en llibertat, es troba en parador desconegut. Per este motiu, la sala no ha pogut citar al presumpte autor dels fets per a acudir a la vista oral.

 

Tal com pareix, els fets es van produir el 15 de desembre de 2017 en el centre penitenciari d’Alacant. Un dels metges va denunciar que, mentres estava en la consulta, el pres li va oferir tres mil euros a canvi que elaborarà un informe favorable a la seua excarceració per motius de salut. El facultatiu es va negar amb rotunditat i va decidir posar en mans de la justícia esta maniobra.

 

L’acusat no es trobava en el seu domicili

Des de l’episodi de la presumpta extorsió fins al moment del judici, el reu va conseguir l’anhelada llibertat, encara que les fonts consultades pel citat mitjà no van poder precisar les circumstàncies del seu alliberament o si estava relacionat amb el seu estat de salut. Només que quan ha arribat la data de la vista oral i el personal judicial ha anat a entregar-li la notificació, l’acusat no es trobava en el seu domicili.

 

La Fiscalia considera que els fets són constitutius d’un delicte de suborn, motiu pel que reclama per a l’acusat una pena de quatre anys de presó. El judici estava assenyalat per a este dimarts, a on estaven citats tant l’acusat com el metge que va denunciar l’intent de suborn.

Últimes notícies

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.