Busquen a un reclús acusat de tractar de subornar a un metge en la presó de Fontcalent

 

Les autoritats busquen a un home que en desembre de 2017 va ingressar a la presó de Fontcalent, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per diferents fets delictius. L’home va aprofitar el seu pas pel centre penitenciari per a intentar subornar a un metge de la presó, amb la finalitat que li fera un informe favorable per a la seua excarceració per raons de salut.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el funcionari es va oposar a les pretensions de l’acusat i va presentar la corresponent denúncia. Ara, quan ha arribat la data del judici, l’Audiència Provincial d’Alacant ha hagut de suspendre el judici, ja que el sospitós que actualment estava en llibertat, es troba en parador desconegut. Per este motiu, la sala no ha pogut citar al presumpte autor dels fets per a acudir a la vista oral.

 

Tal com pareix, els fets es van produir el 15 de desembre de 2017 en el centre penitenciari d’Alacant. Un dels metges va denunciar que, mentres estava en la consulta, el pres li va oferir tres mil euros a canvi que elaborarà un informe favorable a la seua excarceració per motius de salut. El facultatiu es va negar amb rotunditat i va decidir posar en mans de la justícia esta maniobra.

 

L’acusat no es trobava en el seu domicili

Des de l’episodi de la presumpta extorsió fins al moment del judici, el reu va conseguir l’anhelada llibertat, encara que les fonts consultades pel citat mitjà no van poder precisar les circumstàncies del seu alliberament o si estava relacionat amb el seu estat de salut. Només que quan ha arribat la data de la vista oral i el personal judicial ha anat a entregar-li la notificació, l’acusat no es trobava en el seu domicili.

 

La Fiscalia considera que els fets són constitutius d’un delicte de suborn, motiu pel que reclama per a l’acusat una pena de quatre anys de presó. El judici estava assenyalat per a este dimarts, a on estaven citats tant l’acusat com el metge que va denunciar l’intent de suborn.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.