16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Un caçador troba el cadàver de la xica desapareguda en Albal en una séquia de Silla

 

Actualització 30/01/2021 a les 13.35 hores. La Guàrdia Civil ha confirmat que el cos trobat este matí per un caçador en una séquia de Silla correspon al de la jove de 19 anys desapareguda en Albal el passat 8 de gener i que les autoritats buscaven en coincidir els trets físics del cos localitzat.

 

Els agents del Grup d’Homicidis i del Servici de Criminalística de València han fet una minuciosa inspecció en la séquia i voltants. Després, el cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a practicar-li l’autòpsia. El cadàver es trobava en estat de descomposició. Dos tatuatges en el cos de la víctima han possibilitat la ràpida identificació de la víctima.

 

La pista de Florina, la xica romanesa desapareguda es va perdre el 8 de gener després que pujarà a un cotxe conduït per un home i no tornarà al lloc a on exercia la prostitució, un ramal d’enllaç amb la pista de Silla, en el terme municipal d’Albal. La companya de pis de Florina va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar per a denunciar la seua desaparició.

 

Els investigadors del Grup d’Homicidis han localitzat un enregistrament d’una càmera en la que s’aprecia com la víctima puja a un cotxe de color blanc, però les imàtgens no són nítides i no permeten distingir la matrícula del cotxe.

 

Un caçador troba el cadàver d’una xica en una séquia de Silla

Este matí de dissabte, un caçador ha trobat el cos sense vida d’una xica en una séquia del terme municipal de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València). A falta d’una completa inspecció ocular, tot pareix indicar que podria tractar-se de la jove prostituta romanesa de 19 anys a la que es busca des de fa uns quants dies per la seua desaparició en la localitat d’Albal en circumstàncies molt estranyes.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, per l’aspecte que presentava el cadàver, la mort podria haver-se produït fa ja bastants dies. Totes les hipòtesis apunten al fet que es tracta d’un homicidi.

 

Agents de la Guàrdia Civil s’han desplaçat al lloc per a aclarir les circumstàncies de la mort de la jove i recaptar les proves entre testimonis i en l’entorn. Després, el cos sense vida de la xica serà traslladat a l’Institut de Medicina Legal per a dur a terme proves forenses més profundes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per emprar de manera irregular a estrangers i usurpar identitat

La Policia Nacional ha detingut a València a un empresari de 49 anys per emprar estrangers de manera irregular usant la identitat d'una altra persona. La investigació va acreditar amenaces, pagaments en mà de 50 euros i suplantació per a eludir controls.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a famílies de víctimes i persones amb incapacitat absoluta per la DANA

El Consell ha aprovat este divendres un decret que concedix una ajuda directa de 80.000 euros a famílies de víctimes de la DANA d'octubre de 2024 i a persones amb incapacitat absoluta i permanent. El termini per a demanar-la serà de tres mesos des de la seua publicació en el DOGV, amb tramitació telemàtica o presencial i possibilitat de fer-ho mitjançant representant.

A disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El detingut pel presumpte doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes va passar a disposició judicial a Vila-real. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets.

Mor l’actor Eric Dane als 53 anys després de lluitar contra l’ELA

L’intèrpret, conegut per interpretar Mark Sloan a Anatomia de Grey, havia fet públic el diagnòstic fa menys d’un any

El xofer de Mazón declara que l’És-Alert va sonar quan anaven cap al Cecopi

El conductor del llavors president va afirmar davant la jutgessa que l'alerta va sonar a les 20.11 quan es dirigien a L'Eliana per al Cecopi i encara no havien eixit de València. Va reconstruir la seua ruta i va assegurar que no va percebre senyals previs de gravetat.

Detinguts tres narcos després de la ‘bolcada’ d’un carregament d’haixix a Elx

La Policia Nacional ha detingut en Navalcarnero i Fuenlabrada a tres membres d'una banda de narcos després de l'assalt a la seua partida a Elx. Se sospita simulació de delicte i es van confiscar 34.000 euros, cotxes 'llançadora' i dispositius; la investigació seguix oberta per a detindre als assaltants.

El xofer de Mazón diu que quan va sonar l’És-Alert anaven cap al Cecopi

El conductor de Carlos Mazón ha declarat que el primer És-Alert, a les 20.11, els va sorprendre en ruta cap al Cecopi a l'Eliana i que no va percebre la gravetat fins a ser allí. El seu testimoniatge s'emmarca en la investigació judicial sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.

Passa a disposició judicial el detingut pel doble crim masclista de Xilxes

El sospitós ha entrat en els jutjats de Vila-real per a declarar pel presumpte assassinat de la seua exmuller i la seua filla. La causa està sota secret i s'investiguen el trencament de l'orde d'allunyament i els fets ocorreguts en la vivenda familiar.