15.4 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Un caçador troba el cadàver de la xica desapareguda en Albal en una séquia de Silla

 

Actualització 30/01/2021 a les 13.35 hores. La Guàrdia Civil ha confirmat que el cos trobat este matí per un caçador en una séquia de Silla correspon al de la jove de 19 anys desapareguda en Albal el passat 8 de gener i que les autoritats buscaven en coincidir els trets físics del cos localitzat.

 

Els agents del Grup d’Homicidis i del Servici de Criminalística de València han fet una minuciosa inspecció en la séquia i voltants. Després, el cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a practicar-li l’autòpsia. El cadàver es trobava en estat de descomposició. Dos tatuatges en el cos de la víctima han possibilitat la ràpida identificació de la víctima.

 

La pista de Florina, la xica romanesa desapareguda es va perdre el 8 de gener després que pujarà a un cotxe conduït per un home i no tornarà al lloc a on exercia la prostitució, un ramal d’enllaç amb la pista de Silla, en el terme municipal d’Albal. La companya de pis de Florina va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar per a denunciar la seua desaparició.

 

Els investigadors del Grup d’Homicidis han localitzat un enregistrament d’una càmera en la que s’aprecia com la víctima puja a un cotxe de color blanc, però les imàtgens no són nítides i no permeten distingir la matrícula del cotxe.

 

Un caçador troba el cadàver d’una xica en una séquia de Silla

Este matí de dissabte, un caçador ha trobat el cos sense vida d’una xica en una séquia del terme municipal de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València). A falta d’una completa inspecció ocular, tot pareix indicar que podria tractar-se de la jove prostituta romanesa de 19 anys a la que es busca des de fa uns quants dies per la seua desaparició en la localitat d’Albal en circumstàncies molt estranyes.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, per l’aspecte que presentava el cadàver, la mort podria haver-se produït fa ja bastants dies. Totes les hipòtesis apunten al fet que es tracta d’un homicidi.

 

Agents de la Guàrdia Civil s’han desplaçat al lloc per a aclarir les circumstàncies de la mort de la jove i recaptar les proves entre testimonis i en l’entorn. Després, el cos sense vida de la xica serà traslladat a l’Institut de Medicina Legal per a dur a terme proves forenses més profundes.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.