Un caçador troba el cadàver de la xica desapareguda en Albal en una séquia de Silla

 

Actualització 30/01/2021 a les 13.35 hores. La Guàrdia Civil ha confirmat que el cos trobat este matí per un caçador en una séquia de Silla correspon al de la jove de 19 anys desapareguda en Albal el passat 8 de gener i que les autoritats buscaven en coincidir els trets físics del cos localitzat.

 

Els agents del Grup d’Homicidis i del Servici de Criminalística de València han fet una minuciosa inspecció en la séquia i voltants. Després, el cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a practicar-li l’autòpsia. El cadàver es trobava en estat de descomposició. Dos tatuatges en el cos de la víctima han possibilitat la ràpida identificació de la víctima.

 

La pista de Florina, la xica romanesa desapareguda es va perdre el 8 de gener després que pujarà a un cotxe conduït per un home i no tornarà al lloc a on exercia la prostitució, un ramal d’enllaç amb la pista de Silla, en el terme municipal d’Albal. La companya de pis de Florina va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar per a denunciar la seua desaparició.

 

Els investigadors del Grup d’Homicidis han localitzat un enregistrament d’una càmera en la que s’aprecia com la víctima puja a un cotxe de color blanc, però les imàtgens no són nítides i no permeten distingir la matrícula del cotxe.

 

Un caçador troba el cadàver d’una xica en una séquia de Silla

Este matí de dissabte, un caçador ha trobat el cos sense vida d’una xica en una séquia del terme municipal de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València). A falta d’una completa inspecció ocular, tot pareix indicar que podria tractar-se de la jove prostituta romanesa de 19 anys a la que es busca des de fa uns quants dies per la seua desaparició en la localitat d’Albal en circumstàncies molt estranyes.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, per l’aspecte que presentava el cadàver, la mort podria haver-se produït fa ja bastants dies. Totes les hipòtesis apunten al fet que es tracta d’un homicidi.

 

Agents de la Guàrdia Civil s’han desplaçat al lloc per a aclarir les circumstàncies de la mort de la jove i recaptar les proves entre testimonis i en l’entorn. Després, el cos sense vida de la xica serà traslladat a l’Institut de Medicina Legal per a dur a terme proves forenses més profundes.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.