Un caçador troba el cadàver de la xica desapareguda en Albal en una séquia de Silla

 

Actualització 30/01/2021 a les 13.35 hores. La Guàrdia Civil ha confirmat que el cos trobat este matí per un caçador en una séquia de Silla correspon al de la jove de 19 anys desapareguda en Albal el passat 8 de gener i que les autoritats buscaven en coincidir els trets físics del cos localitzat.

 

Els agents del Grup d’Homicidis i del Servici de Criminalística de València han fet una minuciosa inspecció en la séquia i voltants. Després, el cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a practicar-li l’autòpsia. El cadàver es trobava en estat de descomposició. Dos tatuatges en el cos de la víctima han possibilitat la ràpida identificació de la víctima.

 

La pista de Florina, la xica romanesa desapareguda es va perdre el 8 de gener després que pujarà a un cotxe conduït per un home i no tornarà al lloc a on exercia la prostitució, un ramal d’enllaç amb la pista de Silla, en el terme municipal d’Albal. La companya de pis de Florina va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar per a denunciar la seua desaparició.

 

Els investigadors del Grup d’Homicidis han localitzat un enregistrament d’una càmera en la que s’aprecia com la víctima puja a un cotxe de color blanc, però les imàtgens no són nítides i no permeten distingir la matrícula del cotxe.

 

Un caçador troba el cadàver d’una xica en una séquia de Silla

Este matí de dissabte, un caçador ha trobat el cos sense vida d’una xica en una séquia del terme municipal de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València). A falta d’una completa inspecció ocular, tot pareix indicar que podria tractar-se de la jove prostituta romanesa de 19 anys a la que es busca des de fa uns quants dies per la seua desaparició en la localitat d’Albal en circumstàncies molt estranyes.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, per l’aspecte que presentava el cadàver, la mort podria haver-se produït fa ja bastants dies. Totes les hipòtesis apunten al fet que es tracta d’un homicidi.

 

Agents de la Guàrdia Civil s’han desplaçat al lloc per a aclarir les circumstàncies de la mort de la jove i recaptar les proves entre testimonis i en l’entorn. Després, el cos sense vida de la xica serà traslladat a l’Institut de Medicina Legal per a dur a terme proves forenses més profundes.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.