Un caçador troba el cadàver de la xica desapareguda en Albal en una séquia de Silla

 

Actualització 30/01/2021 a les 13.35 hores. La Guàrdia Civil ha confirmat que el cos trobat este matí per un caçador en una séquia de Silla correspon al de la jove de 19 anys desapareguda en Albal el passat 8 de gener i que les autoritats buscaven en coincidir els trets físics del cos localitzat.

 

Els agents del Grup d’Homicidis i del Servici de Criminalística de València han fet una minuciosa inspecció en la séquia i voltants. Després, el cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal de València per a practicar-li l’autòpsia. El cadàver es trobava en estat de descomposició. Dos tatuatges en el cos de la víctima han possibilitat la ràpida identificació de la víctima.

 

La pista de Florina, la xica romanesa desapareguda es va perdre el 8 de gener després que pujarà a un cotxe conduït per un home i no tornarà al lloc a on exercia la prostitució, un ramal d’enllaç amb la pista de Silla, en el terme municipal d’Albal. La companya de pis de Florina va acudir a les dependències de la Guàrdia Civil d’Alfafar per a denunciar la seua desaparició.

 

Els investigadors del Grup d’Homicidis han localitzat un enregistrament d’una càmera en la que s’aprecia com la víctima puja a un cotxe de color blanc, però les imàtgens no són nítides i no permeten distingir la matrícula del cotxe.

 

Un caçador troba el cadàver d’una xica en una séquia de Silla

Este matí de dissabte, un caçador ha trobat el cos sense vida d’una xica en una séquia del terme municipal de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València). A falta d’una completa inspecció ocular, tot pareix indicar que podria tractar-se de la jove prostituta romanesa de 19 anys a la que es busca des de fa uns quants dies per la seua desaparició en la localitat d’Albal en circumstàncies molt estranyes.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, per l’aspecte que presentava el cadàver, la mort podria haver-se produït fa ja bastants dies. Totes les hipòtesis apunten al fet que es tracta d’un homicidi.

 

Agents de la Guàrdia Civil s’han desplaçat al lloc per a aclarir les circumstàncies de la mort de la jove i recaptar les proves entre testimonis i en l’entorn. Després, el cos sense vida de la xica serà traslladat a l’Institut de Medicina Legal per a dur a terme proves forenses més profundes.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU