10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Un camió bolca i s’incendia a l’AP-7 entre Vila-real i Almassora

 Esta matinada s'ha produït un accident en el qual un camió ha bolcat i a continuació ha botat en flames. El sinistre ha ocorregut a l'autopista AP-7, en el seu tram entre Vila-Real, a la Plana Baixa, i Almassora, a la Plana Alta en direcció Barcelona. El camió segons sembla ha bolcat enmig de la calçada en el carril dret del vial i més tard aquest ha quedat tallat per Trànsit de la Guàrdia Civil de Castelló. Fins al lloc de l'incendi s'han mobilitzat efectius del parc de bombers de la Plana Baixa, del Consorci Provincial de la Diputació i han actuat per extingir el foc, que segons s'ha informat, s'ha originat per la fuga de gasoil del dipòsit. Afortunadament, no cal lamentar danys personals, sols materials, ja que el camió ha quedat molt afectat per les flames.

Un home bolca la seua furgoneta a Castelló

Un altre conductor ha bolcat el seu vehicle, a Castelló. L'home s'ha accidentat amb la seua furgoneta, bolcant-la de manera lateral a Castelló de la Plana. Els fets han ocorregut dilluns a la vesprada, concretament en l'Avinguda València, just enfront d'un restaurant de la zona. Es desconeixen els motius que han portat al conductor a perdre el control del vehicle i bolcar, malgrat que de totes maneres el cotxe ha quedat totalment inutilitzat. Fins al lloc s'han desplaçat agents per a fer l'informe d'atestats i esclarir les causes així com comprovar si el conductor anava baix els efectes de l'alcohol. Afortunadament sols cal lamentar danys materials, ja que el conductor ha resultat ferit lleu i no hi han hagut més cotxes implicats. L'accident ha resultat prou aparatós dins de la via i ha cridat l'atenció dels conductors. Així mateix s'han generat retencions de prous minuts en les proximitats.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.