Un camió bolcat obliga a desviar el trànsit per la via de servici en l’A-31, a l’altura del Villena

 

Un camió de transport de mercaderies ha bolcat esta matinada en la carretera A-31 al seu pas per la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), i ha obligat durant la primera hora del matí a desviar el trànsit per la via de servici.

 

El succés s’ha produït en la matinada d’este dissabte en l’A-31 en sentit Alacant, segons ha informat el Centre de Gestió de Trànsit de la DGT.

 

La bolcada del camió ha obligat a tallar al trànsit els dos carrils de la via i a derivar la circulació per la via de servici, fet que ha ocasionat algunes retencions entre els quilòmetres 185 i 187 de l’A-31. No obstant això, no ha resultat cap persona ferida com a conseqüència del sinistre.

 

D’altra banda, les mateixes fonts han informat que no cal lamentar cap víctima mortal en accidents de trànsit en les últimes hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.