Camioner valencià denunciat a Navarra per conduir sense carnet i baix els efectes de la cocaïna

 

Un valencià ha sigut denunciat a Navarra per conduir baix els efectes de la cocaïna i sense disposar de punts en el carnet. L’home de 37 anys i veí de la ciutat de València, va ser aturat per la Policia Foral en la N-121-A, havent-se percatat els agents de la seua actitud temerària en la conducció d’un camió carregat amb 40 tones. El camioner està imputat per un delicte contra la seguretat vial. 

 

Després d’observar la seua conducció irregular, la patrulla que es trobava en una àrea de Servei prop del municipi de Santesteban (N-121-A) realitzant tasques d’organització del trànsit, va donar l’alto al xòfer i va procedir a efectuar les proves indiciàries d’alcoholèmia i drogues. Aquestes van donar un resultat positiu en cocaïna, un delicte que segons l’Article 14 de la Llei de Seguretat Vial és objecte de denúncia immediata, tal i com va ocórrer. 

 

No obstant això, aquest no va ser l’únic delicte comés per l’individu, ja que en demanar-li els agents que exposara la seua documentació i revisar-la mitjançant el Centre de Comandament i Coordinació, es va poder comprovar i traure la conclusió que l’home conduïa sense cap autorització administrativa per tal de poder fer-ho. El conductor no disposava de cap punt en el carnet ni tan sols havia realitzat cap curs per recuperar els punts, amb la qual cosa no es trobava habilitat per exercir la conducció. Aquesta acumulació d’infraccions ha donat lloc a una investigació per delicte contra la seguretat vial. 

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.