Camioner valencià denunciat a Navarra per conduir sense carnet i baix els efectes de la cocaïna

 

Un valencià ha sigut denunciat a Navarra per conduir baix els efectes de la cocaïna i sense disposar de punts en el carnet. L’home de 37 anys i veí de la ciutat de València, va ser aturat per la Policia Foral en la N-121-A, havent-se percatat els agents de la seua actitud temerària en la conducció d’un camió carregat amb 40 tones. El camioner està imputat per un delicte contra la seguretat vial. 

 

Després d’observar la seua conducció irregular, la patrulla que es trobava en una àrea de Servei prop del municipi de Santesteban (N-121-A) realitzant tasques d’organització del trànsit, va donar l’alto al xòfer i va procedir a efectuar les proves indiciàries d’alcoholèmia i drogues. Aquestes van donar un resultat positiu en cocaïna, un delicte que segons l’Article 14 de la Llei de Seguretat Vial és objecte de denúncia immediata, tal i com va ocórrer. 

 

No obstant això, aquest no va ser l’únic delicte comés per l’individu, ja que en demanar-li els agents que exposara la seua documentació i revisar-la mitjançant el Centre de Comandament i Coordinació, es va poder comprovar i traure la conclusió que l’home conduïa sense cap autorització administrativa per tal de poder fer-ho. El conductor no disposava de cap punt en el carnet ni tan sols havia realitzat cap curs per recuperar els punts, amb la qual cosa no es trobava habilitat per exercir la conducció. Aquesta acumulació d’infraccions ha donat lloc a una investigació per delicte contra la seguretat vial. 

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.