Camioner valencià denunciat a Navarra per conduir sense carnet i baix els efectes de la cocaïna

 

Un valencià ha sigut denunciat a Navarra per conduir baix els efectes de la cocaïna i sense disposar de punts en el carnet. L’home de 37 anys i veí de la ciutat de València, va ser aturat per la Policia Foral en la N-121-A, havent-se percatat els agents de la seua actitud temerària en la conducció d’un camió carregat amb 40 tones. El camioner està imputat per un delicte contra la seguretat vial. 

 

Després d’observar la seua conducció irregular, la patrulla que es trobava en una àrea de Servei prop del municipi de Santesteban (N-121-A) realitzant tasques d’organització del trànsit, va donar l’alto al xòfer i va procedir a efectuar les proves indiciàries d’alcoholèmia i drogues. Aquestes van donar un resultat positiu en cocaïna, un delicte que segons l’Article 14 de la Llei de Seguretat Vial és objecte de denúncia immediata, tal i com va ocórrer. 

 

No obstant això, aquest no va ser l’únic delicte comés per l’individu, ja que en demanar-li els agents que exposara la seua documentació i revisar-la mitjançant el Centre de Comandament i Coordinació, es va poder comprovar i traure la conclusió que l’home conduïa sense cap autorització administrativa per tal de poder fer-ho. El conductor no disposava de cap punt en el carnet ni tan sols havia realitzat cap curs per recuperar els punts, amb la qual cosa no es trobava habilitat per exercir la conducció. Aquesta acumulació d’infraccions ha donat lloc a una investigació per delicte contra la seguretat vial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.