Camioner valencià denunciat a Navarra per conduir sense carnet i baix els efectes de la cocaïna

 

Un valencià ha sigut denunciat a Navarra per conduir baix els efectes de la cocaïna i sense disposar de punts en el carnet. L’home de 37 anys i veí de la ciutat de València, va ser aturat per la Policia Foral en la N-121-A, havent-se percatat els agents de la seua actitud temerària en la conducció d’un camió carregat amb 40 tones. El camioner està imputat per un delicte contra la seguretat vial. 

 

Després d’observar la seua conducció irregular, la patrulla que es trobava en una àrea de Servei prop del municipi de Santesteban (N-121-A) realitzant tasques d’organització del trànsit, va donar l’alto al xòfer i va procedir a efectuar les proves indiciàries d’alcoholèmia i drogues. Aquestes van donar un resultat positiu en cocaïna, un delicte que segons l’Article 14 de la Llei de Seguretat Vial és objecte de denúncia immediata, tal i com va ocórrer. 

 

No obstant això, aquest no va ser l’únic delicte comés per l’individu, ja que en demanar-li els agents que exposara la seua documentació i revisar-la mitjançant el Centre de Comandament i Coordinació, es va poder comprovar i traure la conclusió que l’home conduïa sense cap autorització administrativa per tal de poder fer-ho. El conductor no disposava de cap punt en el carnet ni tan sols havia realitzat cap curs per recuperar els punts, amb la qual cosa no es trobava habilitat per exercir la conducció. Aquesta acumulació d’infraccions ha donat lloc a una investigació per delicte contra la seguretat vial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022