15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Camioner valencià denunciat a Navarra per conduir sense carnet i baix els efectes de la cocaïna

 

Un valencià ha sigut denunciat a Navarra per conduir baix els efectes de la cocaïna i sense disposar de punts en el carnet. L’home de 37 anys i veí de la ciutat de València, va ser aturat per la Policia Foral en la N-121-A, havent-se percatat els agents de la seua actitud temerària en la conducció d’un camió carregat amb 40 tones. El camioner està imputat per un delicte contra la seguretat vial. 

 

Després d’observar la seua conducció irregular, la patrulla que es trobava en una àrea de Servei prop del municipi de Santesteban (N-121-A) realitzant tasques d’organització del trànsit, va donar l’alto al xòfer i va procedir a efectuar les proves indiciàries d’alcoholèmia i drogues. Aquestes van donar un resultat positiu en cocaïna, un delicte que segons l’Article 14 de la Llei de Seguretat Vial és objecte de denúncia immediata, tal i com va ocórrer. 

 

No obstant això, aquest no va ser l’únic delicte comés per l’individu, ja que en demanar-li els agents que exposara la seua documentació i revisar-la mitjançant el Centre de Comandament i Coordinació, es va poder comprovar i traure la conclusió que l’home conduïa sense cap autorització administrativa per tal de poder fer-ho. El conductor no disposava de cap punt en el carnet ni tan sols havia realitzat cap curs per recuperar els punts, amb la qual cosa no es trobava habilitat per exercir la conducció. Aquesta acumulació d’infraccions ha donat lloc a una investigació per delicte contra la seguretat vial. 

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.