Caos en Gandia: Un home amb una navalla entra en la Biblioteca Central

La vesprada del passat divendres, la Biblioteca Central de Gandia, la capital de la Safor (València), es va plenar de por i temor entre els estudiants universitaris que es preparen per als exàmens de gener. 

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, un home entrà en la biblioteca amb una navalla i s’assentà al costat d’una xica, a qui li va ensenyar l’arma i li va preguntar si li agradava. Davant d’este fet, la xica pegà un bot i tirà alguns llibres a terra.

 

Altres estudiants que es trobaven allí en eixe moment, van vore la reacció de la xica, a més del motiu, i van començar a eixir de la sala i van avisar a la Policia per a evitar que es produïra una desgràcia.

 

De seguida, diferents patrulles de la Policia Nacional i cotxes camuflats van acudir al lloc dels fets i els agents van entrar en la biblioteca, conduïts fins a la zona a on es trobava el sospitós. Finalment, va ser detingut sense oposar resistència i ninguna persona va resultar ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.