27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Caos en Gandia: Un home amb una navalla entra en la Biblioteca Central

La vesprada del passat divendres, la Biblioteca Central de Gandia, la capital de la Safor (València), es va plenar de por i temor entre els estudiants universitaris que es preparen per als exàmens de gener. 

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, un home entrà en la biblioteca amb una navalla i s’assentà al costat d’una xica, a qui li va ensenyar l’arma i li va preguntar si li agradava. Davant d’este fet, la xica pegà un bot i tirà alguns llibres a terra.

 

Altres estudiants que es trobaven allí en eixe moment, van vore la reacció de la xica, a més del motiu, i van començar a eixir de la sala i van avisar a la Policia per a evitar que es produïra una desgràcia.

 

De seguida, diferents patrulles de la Policia Nacional i cotxes camuflats van acudir al lloc dels fets i els agents van entrar en la biblioteca, conduïts fins a la zona a on es trobava el sospitós. Finalment, va ser detingut sense oposar resistència i ninguna persona va resultar ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.