Caos en Gandia: Un home amb una navalla entra en la Biblioteca Central

La vesprada del passat divendres, la Biblioteca Central de Gandia, la capital de la Safor (València), es va plenar de por i temor entre els estudiants universitaris que es preparen per als exàmens de gener. 

 

Segons ha avançat ‘Onda Naranja Cope’, un home entrà en la biblioteca amb una navalla i s’assentà al costat d’una xica, a qui li va ensenyar l’arma i li va preguntar si li agradava. Davant d’este fet, la xica pegà un bot i tirà alguns llibres a terra.

 

Altres estudiants que es trobaven allí en eixe moment, van vore la reacció de la xica, a més del motiu, i van començar a eixir de la sala i van avisar a la Policia per a evitar que es produïra una desgràcia.

 

De seguida, diferents patrulles de la Policia Nacional i cotxes camuflats van acudir al lloc dels fets i els agents van entrar en la biblioteca, conduïts fins a la zona a on es trobava el sospitós. Finalment, va ser detingut sense oposar resistència i ninguna persona va resultar ferida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

El base val·lisoletà del València Basket Sergio de Larrea rep el Premi Podi al millor esportista absolut de Castella i Lleó, que també reconeix a jóvens talents i entitats esportives de la comunitat.

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.