Detingut per furtar i agredir a una xica en Borriana

Un lladre li furta el bolso a una xica

La xica va demanar auxili i el policia fora de servici va detindre al lladre | Freepik

Una xica ha resultat ferida després de què un xic li robara en ple carrer de José Canalejas en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). El jove, de 19 anys, ha sigut detingut per un policia nacional fora de servici.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït cap a les 2.30 hores d’esta matinada, quan l’agent de la Policia Nacional, que estava fora de servici, s’ha trobat a una xica plorant que demanava auxili i tenia sang en la cara.

 

L’agent ha vist a un xic corrent i li ha dit que pare, però el lladre no li ha fet cas. Ha sigut en eixe moment quan el policia ha intentat parar al xic, que ja havia tirat el bolso de la xica a terra. Finalment, l’agent ha conseguit agarrar al lladre i ha avisat a la Guàrdia Civil i la Policia Local de Borriana.

 

De seguida, diferents patrulles dels dos cosos policials han acudit al lloc dels fets i, en escoltar què ha passat, han detingut al presumpte lladre.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.