17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detingut per furtar i agredir a una xica en Borriana

Un lladre li furta el bolso a una xica

La xica va demanar auxili i el policia fora de servici va detindre al lladre | Freepik

Una xica ha resultat ferida després de què un xic li robara en ple carrer de José Canalejas en Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). El jove, de 19 anys, ha sigut detingut per un policia nacional fora de servici.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets s’han produït cap a les 2.30 hores d’esta matinada, quan l’agent de la Policia Nacional, que estava fora de servici, s’ha trobat a una xica plorant que demanava auxili i tenia sang en la cara.

 

L’agent ha vist a un xic corrent i li ha dit que pare, però el lladre no li ha fet cas. Ha sigut en eixe moment quan el policia ha intentat parar al xic, que ja havia tirat el bolso de la xica a terra. Finalment, l’agent ha conseguit agarrar al lladre i ha avisat a la Guàrdia Civil i la Policia Local de Borriana.

 

De seguida, diferents patrulles dels dos cosos policials han acudit al lloc dels fets i, en escoltar què ha passat, han detingut al presumpte lladre.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i acordar la renovació d’òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha oferit al PSPV-PSOE recuperar la 'normalitat institucional' amb el seu retorn a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana. Després de reunir-se amb els síndics, s'ha mostrat disposat a escriure a Diana Morant i ha demanat 'tindre més humanitat' perquè la trobada siga 'productiva'.