Detingut en Castelló per amenaçar i intentar agredir a veïns i policies amb una botella de vidre trencada

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut este cap de setmana a un xic de 29 anys que, pel que pareix, va amenaçar amb una botella trencada a veïns i als mateixos policies, que van haver de reduir al jove per la seua actitud violenta. El xic anava mig nu a plena llum del dia en la Plaça Constitució i a més va intentar autolesionar-se donant-se colps contra el cotxe patrulla.

 

L’altercat es va produir durant el migdia del dissabte, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre numeroses telefonades de veïns de la plaça de la Constitució que informaven de la presència d’un jove molt agressiu que estava amenaçant a diferents persones amb una arma blanca, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Fins al lloc, es van traslladar immediatament dotacions del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP). En arribar, els agents van vore que enmig de la plaça hi havia un home amb el tors nu i amb les mans plenes de sang que estava amenaçant a altres dos persones amb agredir-les amb una botella trencada de vidre.

 

Els agents es van arrimar i van ordenar al jove que parara i tirara la botella. L’ara detingut, en lloc de tirar la botella i calmar-se, va continuar amb la seua actitud agressiva cap als agents i va intentar en diferents ocasions agredir-los amb la botella.

 

Intentà agredir als agents i els amenaçà de mort

A la vista d’este comportament i que l’home es trobava molt violent, els agents van haver de reduir-lo i procedir a la seua detenció per un presumpte delicte d’amenaces greus, resistència i desobediència a Agents de l’Autoritat.

 

Durant l’arrest, el jove va mostrar una «actitud molt agressiva cap als agents», va intentar agredir-los i els va amenaçar de mort, segons la Policia Local. En no conseguir ferir als policies, va començar a pegar-se colps contra el cotxe patrulla.

 

A causa de la seua actitud violenta, els agents van decidir, en primer lloc, traslladar al detingut fins a l’Hospital General, a on va quedar ingressat després de rebre un tractament mèdic per a reduir la seua agressivitat. Posteriorment, va ser donat d’alta i es va quedar arrestat en les dependències de la Comissaria Provincial de la Policia Nacional a l’espera de passar en les pròximes hores a disposió judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.