Detingut en Castelló per amenaçar i intentar agredir a veïns i policies amb una botella de vidre trencada

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut este cap de setmana a un xic de 29 anys que, pel que pareix, va amenaçar amb una botella trencada a veïns i als mateixos policies, que van haver de reduir al jove per la seua actitud violenta. El xic anava mig nu a plena llum del dia en la Plaça Constitució i a més va intentar autolesionar-se donant-se colps contra el cotxe patrulla.

 

L’altercat es va produir durant el migdia del dissabte, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre numeroses telefonades de veïns de la plaça de la Constitució que informaven de la presència d’un jove molt agressiu que estava amenaçant a diferents persones amb una arma blanca, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Fins al lloc, es van traslladar immediatament dotacions del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP). En arribar, els agents van vore que enmig de la plaça hi havia un home amb el tors nu i amb les mans plenes de sang que estava amenaçant a altres dos persones amb agredir-les amb una botella trencada de vidre.

 

Els agents es van arrimar i van ordenar al jove que parara i tirara la botella. L’ara detingut, en lloc de tirar la botella i calmar-se, va continuar amb la seua actitud agressiva cap als agents i va intentar en diferents ocasions agredir-los amb la botella.

 

Intentà agredir als agents i els amenaçà de mort

A la vista d’este comportament i que l’home es trobava molt violent, els agents van haver de reduir-lo i procedir a la seua detenció per un presumpte delicte d’amenaces greus, resistència i desobediència a Agents de l’Autoritat.

 

Durant l’arrest, el jove va mostrar una «actitud molt agressiva cap als agents», va intentar agredir-los i els va amenaçar de mort, segons la Policia Local. En no conseguir ferir als policies, va començar a pegar-se colps contra el cotxe patrulla.

 

A causa de la seua actitud violenta, els agents van decidir, en primer lloc, traslladar al detingut fins a l’Hospital General, a on va quedar ingressat després de rebre un tractament mèdic per a reduir la seua agressivitat. Posteriorment, va ser donat d’alta i es va quedar arrestat en les dependències de la Comissaria Provincial de la Policia Nacional a l’espera de passar en les pròximes hores a disposió judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.