Detingut en Castelló per amenaçar i intentar agredir a veïns i policies amb una botella de vidre trencada

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut este cap de setmana a un xic de 29 anys que, pel que pareix, va amenaçar amb una botella trencada a veïns i als mateixos policies, que van haver de reduir al jove per la seua actitud violenta. El xic anava mig nu a plena llum del dia en la Plaça Constitució i a més va intentar autolesionar-se donant-se colps contra el cotxe patrulla.

 

L’altercat es va produir durant el migdia del dissabte, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre numeroses telefonades de veïns de la plaça de la Constitució que informaven de la presència d’un jove molt agressiu que estava amenaçant a diferents persones amb una arma blanca, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Fins al lloc, es van traslladar immediatament dotacions del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP). En arribar, els agents van vore que enmig de la plaça hi havia un home amb el tors nu i amb les mans plenes de sang que estava amenaçant a altres dos persones amb agredir-les amb una botella trencada de vidre.

 

Els agents es van arrimar i van ordenar al jove que parara i tirara la botella. L’ara detingut, en lloc de tirar la botella i calmar-se, va continuar amb la seua actitud agressiva cap als agents i va intentar en diferents ocasions agredir-los amb la botella.

 

Intentà agredir als agents i els amenaçà de mort

A la vista d’este comportament i que l’home es trobava molt violent, els agents van haver de reduir-lo i procedir a la seua detenció per un presumpte delicte d’amenaces greus, resistència i desobediència a Agents de l’Autoritat.

 

Durant l’arrest, el jove va mostrar una «actitud molt agressiva cap als agents», va intentar agredir-los i els va amenaçar de mort, segons la Policia Local. En no conseguir ferir als policies, va començar a pegar-se colps contra el cotxe patrulla.

 

A causa de la seua actitud violenta, els agents van decidir, en primer lloc, traslladar al detingut fins a l’Hospital General, a on va quedar ingressat després de rebre un tractament mèdic per a reduir la seua agressivitat. Posteriorment, va ser donat d’alta i es va quedar arrestat en les dependències de la Comissaria Provincial de la Policia Nacional a l’espera de passar en les pròximes hores a disposió judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.