Detingut en Castelló per amenaçar i intentar agredir a veïns i policies amb una botella de vidre trencada

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut este cap de setmana a un xic de 29 anys que, pel que pareix, va amenaçar amb una botella trencada a veïns i als mateixos policies, que van haver de reduir al jove per la seua actitud violenta. El xic anava mig nu a plena llum del dia en la Plaça Constitució i a més va intentar autolesionar-se donant-se colps contra el cotxe patrulla.

 

L’altercat es va produir durant el migdia del dissabte, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre numeroses telefonades de veïns de la plaça de la Constitució que informaven de la presència d’un jove molt agressiu que estava amenaçant a diferents persones amb una arma blanca, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Fins al lloc, es van traslladar immediatament dotacions del Grup d’Intervenció de Proximitat (GIP). En arribar, els agents van vore que enmig de la plaça hi havia un home amb el tors nu i amb les mans plenes de sang que estava amenaçant a altres dos persones amb agredir-les amb una botella trencada de vidre.

 

Els agents es van arrimar i van ordenar al jove que parara i tirara la botella. L’ara detingut, en lloc de tirar la botella i calmar-se, va continuar amb la seua actitud agressiva cap als agents i va intentar en diferents ocasions agredir-los amb la botella.

 

Intentà agredir als agents i els amenaçà de mort

A la vista d’este comportament i que l’home es trobava molt violent, els agents van haver de reduir-lo i procedir a la seua detenció per un presumpte delicte d’amenaces greus, resistència i desobediència a Agents de l’Autoritat.

 

Durant l’arrest, el jove va mostrar una «actitud molt agressiva cap als agents», va intentar agredir-los i els va amenaçar de mort, segons la Policia Local. En no conseguir ferir als policies, va començar a pegar-se colps contra el cotxe patrulla.

 

A causa de la seua actitud violenta, els agents van decidir, en primer lloc, traslladar al detingut fins a l’Hospital General, a on va quedar ingressat després de rebre un tractament mèdic per a reduir la seua agressivitat. Posteriorment, va ser donat d’alta i es va quedar arrestat en les dependències de la Comissaria Provincial de la Policia Nacional a l’espera de passar en les pròximes hores a disposió judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.