Detingut per agredir i violar a la seua companya de pis en Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge de matinada a un xic, de 29 anys i d’origen espanyol, en una casa d’Alzira, en la comarca de la Ribera. El detingut està acusat dels delictes contra la llibertat sexual i lesions, després de, presumptament, agredir i, fins i tot, mossegar a la seua companya de pis. Després d’això, l’ara detingut li hauria baixat els pantalons i la roba interior per a intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’anava a violar. 

 

Els fets es van produir sobre les dos menys deu de la matinada del diumenge, quan els agents que patrullaven la zona van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a una casa d’Alzira, a on, presumptament, els veïns havien sentit com un home agredia a una dona.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van vore que la porta del domicili estava oberta, pel que es van identificar com a policies, alhora que un home eixia de la casa de manera agressiva, però el van retindre.

 

Li va dir que l’havia de violar

En eixe moment, els agents van sentir com una dona demanava auxili, pel que un d’ells va accedir a l’interior del domicili i va vore a una dona en terra amb símptomes d’haver sigut agredida, ja que presentava colps i mossegades en diferents parts del cos i estava molt nerviosa.

 

Els policies van poder saber que feia mitja hora havia arribat a la casa el seu company de pis i, pel que pareix, va començar a agredir-la, pegant-li colps i, fins i tot, mossegant-la, i, en un moment donat, li va baixar els pantalons i la roba interior per a, presumptament, intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’havia de violar.

 

Finalment, els agents el van detindre com a presumpte autor dels delictes contra la llibertat sexual i lesions i ràpidament van traslladar a la víctima a un centre de salut. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.