16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingut per agredir i violar a la seua companya de pis en Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge de matinada a un xic, de 29 anys i d’origen espanyol, en una casa d’Alzira, en la comarca de la Ribera. El detingut està acusat dels delictes contra la llibertat sexual i lesions, després de, presumptament, agredir i, fins i tot, mossegar a la seua companya de pis. Després d’això, l’ara detingut li hauria baixat els pantalons i la roba interior per a intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’anava a violar. 

 

Els fets es van produir sobre les dos menys deu de la matinada del diumenge, quan els agents que patrullaven la zona van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a una casa d’Alzira, a on, presumptament, els veïns havien sentit com un home agredia a una dona.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van vore que la porta del domicili estava oberta, pel que es van identificar com a policies, alhora que un home eixia de la casa de manera agressiva, però el van retindre.

 

Li va dir que l’havia de violar

En eixe moment, els agents van sentir com una dona demanava auxili, pel que un d’ells va accedir a l’interior del domicili i va vore a una dona en terra amb símptomes d’haver sigut agredida, ja que presentava colps i mossegades en diferents parts del cos i estava molt nerviosa.

 

Els policies van poder saber que feia mitja hora havia arribat a la casa el seu company de pis i, pel que pareix, va començar a agredir-la, pegant-li colps i, fins i tot, mossegant-la, i, en un moment donat, li va baixar els pantalons i la roba interior per a, presumptament, intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’havia de violar.

 

Finalment, els agents el van detindre com a presumpte autor dels delictes contra la llibertat sexual i lesions i ràpidament van traslladar a la víctima a un centre de salut. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Eurolliga confirma que el Hapoel Tel Aviv-València es jugarà el dijous a Israel

L'Eurolliga va ratificar que el Hapoel Tel Aviv-València del dijous es disputarà a Israel, com estava previst. Després dels rumors per la tensió amb l'Iran, el Hapoel va iniciar la venda d'entrades i l'organització va confirmar el Menora Mivtachim Arena.

Alacant creuarà les llistes de funcionaris i adjudicataris de vivendes públiques

El consistori creuarà les dades d'adjudicataris amb la plantilla per a detectar possibles vincles i depurar responsabilitats. Hi haurà ple extraordinari i denúncia davant fiscalia.

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.

Reubicats en altres centres els xiquets de la guarderia d’Algemesí després de la detenció de la seua propietària per possible maltractament

Educació garantix la reubicació dels alumnes d'una guarderia d'Algemesí després de la detenció de la propietària per presumpte maltractament. La dona ha quedat en llibertat provisional amb prohibicions d'acostament i de treballar amb menors.

València Basket es juga la vida a Venècia per a seguir en l’Eurolliga femenina

L'equip taronja tanca la segona ronda en la pista del Umana Reyer amb un 6-5 i la necessitat de guanyar per a entrar en els encreuaments. Burgos apel·la a la mentalitat.

El Vila-real agita el mercat d’hivern amb cinc operacions

El club tanca un inusual gener amb tres eixides i dos incorporacions. Les baixes en les bandes i la lesió de Juan Foyth acceleren els reforços.

La Policia Nacional ha detingut a 14 jóvens a Ontinyent per assetjament transfòbic i amenaces

Catorze jóvens d'entre 15 i 20 anys han sigut detinguts a Ontinyent per un presumpte assetjament transfòbic amb agressions i amenaces. La investigació va verificar atacs reiterats en l'àmbit escolar i en espais d'oci; tots van quedar en llibertat excepte un menor internat a petició de Fiscalia.