Detingut per agredir i violar a la seua companya de pis en Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge de matinada a un xic, de 29 anys i d’origen espanyol, en una casa d’Alzira, en la comarca de la Ribera. El detingut està acusat dels delictes contra la llibertat sexual i lesions, després de, presumptament, agredir i, fins i tot, mossegar a la seua companya de pis. Després d’això, l’ara detingut li hauria baixat els pantalons i la roba interior per a intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’anava a violar. 

 

Els fets es van produir sobre les dos menys deu de la matinada del diumenge, quan els agents que patrullaven la zona van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a una casa d’Alzira, a on, presumptament, els veïns havien sentit com un home agredia a una dona.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van vore que la porta del domicili estava oberta, pel que es van identificar com a policies, alhora que un home eixia de la casa de manera agressiva, però el van retindre.

 

Li va dir que l’havia de violar

En eixe moment, els agents van sentir com una dona demanava auxili, pel que un d’ells va accedir a l’interior del domicili i va vore a una dona en terra amb símptomes d’haver sigut agredida, ja que presentava colps i mossegades en diferents parts del cos i estava molt nerviosa.

 

Els policies van poder saber que feia mitja hora havia arribat a la casa el seu company de pis i, pel que pareix, va començar a agredir-la, pegant-li colps i, fins i tot, mossegant-la, i, en un moment donat, li va baixar els pantalons i la roba interior per a, presumptament, intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’havia de violar.

 

Finalment, els agents el van detindre com a presumpte autor dels delictes contra la llibertat sexual i lesions i ràpidament van traslladar a la víctima a un centre de salut. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.