Anuncios

Detingut per agredir i violar a la seua companya de pis en Alzira

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge de matinada a un xic, de 29 anys i d’origen espanyol, en una casa d’Alzira, en la comarca de la Ribera. El detingut està acusat dels delictes contra la llibertat sexual i lesions, després de, presumptament, agredir i, fins i tot, mossegar a la seua companya de pis. Després d’això, l’ara detingut li hauria baixat els pantalons i la roba interior per a intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’anava a violar. 

 

Els fets es van produir sobre les dos menys deu de la matinada del diumenge, quan els agents que patrullaven la zona van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a una casa d’Alzira, a on, presumptament, els veïns havien sentit com un home agredia a una dona.

Anuncios

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i van vore que la porta del domicili estava oberta, pel que es van identificar com a policies, alhora que un home eixia de la casa de manera agressiva, però el van retindre.

 

Li va dir que l’havia de violar

En eixe moment, els agents van sentir com una dona demanava auxili, pel que un d’ells va accedir a l’interior del domicili i va vore a una dona en terra amb símptomes d’haver sigut agredida, ja que presentava colps i mossegades en diferents parts del cos i estava molt nerviosa.

 

Els policies van poder saber que feia mitja hora havia arribat a la casa el seu company de pis i, pel que pareix, va començar a agredir-la, pegant-li colps i, fins i tot, mossegant-la, i, en un moment donat, li va baixar els pantalons i la roba interior per a, presumptament, intentar introduir-li els dits en la vagina, al mateix temps que li deia que l’havia de violar.

 

Finalment, els agents el van detindre com a presumpte autor dels delictes contra la llibertat sexual i lesions i ràpidament van traslladar a la víctima a un centre de salut. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios