Detingut per intentar violar a la seua companya de pis en València

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 38 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual cap a la seua companya de pis.

 

Els fets es van produir el dissabte quan una patrulla de la Policia va ser avisada per a que es dirigira a la comissaria d’Abastos, a on hi havia una dona, víctima d’una agressió sexual, que necessitava que l’acompanyaren a casa a arreplegar les seues coses, ja que vivia en la mateixa l’agressor.

 

El detingut intentà violar-la dos voltes

Pel que pareix, uns dies abans, el seu company de pis havia entrat en el bany mentres ella s’estava dutxant i la va agarrar del monyo, li va llevar el barnús i va intentar tocar-li els genitals. Tot i això, la xica va conseguir escapar i anar-se’n de casa.

 

Dos dies després, el sospitós va entrar a la seua habitació, va bloquejar la porta i es va ficar en el seu llit, però quan ella va intentar anar-se’n, la va agarrar del coll. La víctima va intentar demanar ajuda des del seu telèfon, però ell se l’agarrà i el tirà per la finestra, alhora que li deia que volia ficar-se en el llit amb ella, pel que ella es va resistir i va conseguir, finalment, anar-se’n de casa.

 

Els agents van arreplegar en comissaria a la dona i la van acompanyar fins a sa casa, a on van localitzar al sospitós i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.