Detingut per intentar violar a la seua companya de pis en València

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 38 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual cap a la seua companya de pis.

 

Els fets es van produir el dissabte quan una patrulla de la Policia va ser avisada per a que es dirigira a la comissaria d’Abastos, a on hi havia una dona, víctima d’una agressió sexual, que necessitava que l’acompanyaren a casa a arreplegar les seues coses, ja que vivia en la mateixa l’agressor.

 

El detingut intentà violar-la dos voltes

Pel que pareix, uns dies abans, el seu company de pis havia entrat en el bany mentres ella s’estava dutxant i la va agarrar del monyo, li va llevar el barnús i va intentar tocar-li els genitals. Tot i això, la xica va conseguir escapar i anar-se’n de casa.

 

Dos dies després, el sospitós va entrar a la seua habitació, va bloquejar la porta i es va ficar en el seu llit, però quan ella va intentar anar-se’n, la va agarrar del coll. La víctima va intentar demanar ajuda des del seu telèfon, però ell se l’agarrà i el tirà per la finestra, alhora que li deia que volia ficar-se en el llit amb ella, pel que ella es va resistir i va conseguir, finalment, anar-se’n de casa.

 

Els agents van arreplegar en comissaria a la dona i la van acompanyar fins a sa casa, a on van localitzar al sospitós i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.