Detingut per intentar violar a la seua companya de pis en València

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 38 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual cap a la seua companya de pis.

 

Els fets es van produir el dissabte quan una patrulla de la Policia va ser avisada per a que es dirigira a la comissaria d’Abastos, a on hi havia una dona, víctima d’una agressió sexual, que necessitava que l’acompanyaren a casa a arreplegar les seues coses, ja que vivia en la mateixa l’agressor.

 

El detingut intentà violar-la dos voltes

Pel que pareix, uns dies abans, el seu company de pis havia entrat en el bany mentres ella s’estava dutxant i la va agarrar del monyo, li va llevar el barnús i va intentar tocar-li els genitals. Tot i això, la xica va conseguir escapar i anar-se’n de casa.

 

Dos dies després, el sospitós va entrar a la seua habitació, va bloquejar la porta i es va ficar en el seu llit, però quan ella va intentar anar-se’n, la va agarrar del coll. La víctima va intentar demanar ajuda des del seu telèfon, però ell se l’agarrà i el tirà per la finestra, alhora que li deia que volia ficar-se en el llit amb ella, pel que ella es va resistir i va conseguir, finalment, anar-se’n de casa.

 

Els agents van arreplegar en comissaria a la dona i la van acompanyar fins a sa casa, a on van localitzar al sospitós i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.