Detingut per intentar violar a la seua companya de pis en València

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 38 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual cap a la seua companya de pis.

 

Els fets es van produir el dissabte quan una patrulla de la Policia va ser avisada per a que es dirigira a la comissaria d’Abastos, a on hi havia una dona, víctima d’una agressió sexual, que necessitava que l’acompanyaren a casa a arreplegar les seues coses, ja que vivia en la mateixa l’agressor.

 

El detingut intentà violar-la dos voltes

Pel que pareix, uns dies abans, el seu company de pis havia entrat en el bany mentres ella s’estava dutxant i la va agarrar del monyo, li va llevar el barnús i va intentar tocar-li els genitals. Tot i això, la xica va conseguir escapar i anar-se’n de casa.

 

Dos dies després, el sospitós va entrar a la seua habitació, va bloquejar la porta i es va ficar en el seu llit, però quan ella va intentar anar-se’n, la va agarrar del coll. La víctima va intentar demanar ajuda des del seu telèfon, però ell se l’agarrà i el tirà per la finestra, alhora que li deia que volia ficar-se en el llit amb ella, pel que ella es va resistir i va conseguir, finalment, anar-se’n de casa.

 

Els agents van arreplegar en comissaria a la dona i la van acompanyar fins a sa casa, a on van localitzar al sospitós i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.