9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Detingut per intentar violar a la seua companya de pis en València

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 38 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual cap a la seua companya de pis.

 

Els fets es van produir el dissabte quan una patrulla de la Policia va ser avisada per a que es dirigira a la comissaria d’Abastos, a on hi havia una dona, víctima d’una agressió sexual, que necessitava que l’acompanyaren a casa a arreplegar les seues coses, ja que vivia en la mateixa l’agressor.

 

El detingut intentà violar-la dos voltes

Pel que pareix, uns dies abans, el seu company de pis havia entrat en el bany mentres ella s’estava dutxant i la va agarrar del monyo, li va llevar el barnús i va intentar tocar-li els genitals. Tot i això, la xica va conseguir escapar i anar-se’n de casa.

 

Dos dies després, el sospitós va entrar a la seua habitació, va bloquejar la porta i es va ficar en el seu llit, però quan ella va intentar anar-se’n, la va agarrar del coll. La víctima va intentar demanar ajuda des del seu telèfon, però ell se l’agarrà i el tirà per la finestra, alhora que li deia que volia ficar-se en el llit amb ella, pel que ella es va resistir i va conseguir, finalment, anar-se’n de casa.

 

Els agents van arreplegar en comissaria a la dona i la van acompanyar fins a sa casa, a on van localitzar al sospitós i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.