La Policia investiga la violació d’una xica, de 19 anys, en un pub de València

Una xica, de 19 anys, ha sigut víctima d’una violació, presumptament, en un pub de València. Segons el relat de la jove, un desconegut la va introduir en una zona reservada del local a la força per a, més tard, violar-la, durant la matinada d’este divendres.

 

La Policia Nacional està investigant el cas després de trobar a la xica desorientada i amb senyals d’anar beguda en el passeig de l’Alameda, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Donat el seu estat, la jove no va contar els fets amb massa detalls, encara que assegurava que un desconegut l’havia forçat en un pub.

 

Immediatament, els agents de la Policia van traslladar a la xica a l’Hospital la Fe de València per a que es sotmetera a un examen d’un metge forense, com es fa en estos casos. En un primer moment, es descartà que l’home arribara a violar-la amb penetració, tot i que no es descarta que utilitzara la violència.

 

D’esta manera, els fets es podrien qualificar d’agressió sexual i no només d’abús. A més, a més, l’home s’hauria aprofitat de l’estat alcoholitzat de la xica per a forçar-la a mantindre relacions sexuals.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant alerta que el pacte PP-Vox a Extremadura repetix el model valencià que, afirma, va costar vides

Diana Morant advertix que el pacte de govern entre PP i Vox a Extremadura reproduïx el model aplicat en la Comunitat Valenciana, que, segons denúncia, va costar vides pel negacionismo davant la dana i les emergències.

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.