La Policia investiga la violació d’una xica, de 19 anys, en un pub de València

Una xica, de 19 anys, ha sigut víctima d’una violació, presumptament, en un pub de València. Segons el relat de la jove, un desconegut la va introduir en una zona reservada del local a la força per a, més tard, violar-la, durant la matinada d’este divendres.

 

La Policia Nacional està investigant el cas després de trobar a la xica desorientada i amb senyals d’anar beguda en el passeig de l’Alameda, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Donat el seu estat, la jove no va contar els fets amb massa detalls, encara que assegurava que un desconegut l’havia forçat en un pub.

 

Immediatament, els agents de la Policia van traslladar a la xica a l’Hospital la Fe de València per a que es sotmetera a un examen d’un metge forense, com es fa en estos casos. En un primer moment, es descartà que l’home arribara a violar-la amb penetració, tot i que no es descarta que utilitzara la violència.

 

D’esta manera, els fets es podrien qualificar d’agressió sexual i no només d’abús. A més, a més, l’home s’hauria aprofitat de l’estat alcoholitzat de la xica per a forçar-la a mantindre relacions sexuals.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.