La Policia investiga la violació d’una xica, de 19 anys, en un pub de València

Una xica, de 19 anys, ha sigut víctima d’una violació, presumptament, en un pub de València. Segons el relat de la jove, un desconegut la va introduir en una zona reservada del local a la força per a, més tard, violar-la, durant la matinada d’este divendres.

 

La Policia Nacional està investigant el cas després de trobar a la xica desorientada i amb senyals d’anar beguda en el passeig de l’Alameda, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Donat el seu estat, la jove no va contar els fets amb massa detalls, encara que assegurava que un desconegut l’havia forçat en un pub.

 

Immediatament, els agents de la Policia van traslladar a la xica a l’Hospital la Fe de València per a que es sotmetera a un examen d’un metge forense, com es fa en estos casos. En un primer moment, es descartà que l’home arribara a violar-la amb penetració, tot i que no es descarta que utilitzara la violència.

 

D’esta manera, els fets es podrien qualificar d’agressió sexual i no només d’abús. A més, a més, l’home s’hauria aprofitat de l’estat alcoholitzat de la xica per a forçar-la a mantindre relacions sexuals.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.