La Policia investiga la violació d’una xica, de 19 anys, en un pub de València

Una xica, de 19 anys, ha sigut víctima d’una violació, presumptament, en un pub de València. Segons el relat de la jove, un desconegut la va introduir en una zona reservada del local a la força per a, més tard, violar-la, durant la matinada d’este divendres.

 

La Policia Nacional està investigant el cas després de trobar a la xica desorientada i amb senyals d’anar beguda en el passeig de l’Alameda, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Donat el seu estat, la jove no va contar els fets amb massa detalls, encara que assegurava que un desconegut l’havia forçat en un pub.

 

Immediatament, els agents de la Policia van traslladar a la xica a l’Hospital la Fe de València per a que es sotmetera a un examen d’un metge forense, com es fa en estos casos. En un primer moment, es descartà que l’home arribara a violar-la amb penetració, tot i que no es descarta que utilitzara la violència.

 

D’esta manera, els fets es podrien qualificar d’agressió sexual i no només d’abús. A més, a més, l’home s’hauria aprofitat de l’estat alcoholitzat de la xica per a forçar-la a mantindre relacions sexuals.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.