La Policia investiga la violació d’una xica, de 19 anys, en un pub de València

Una xica, de 19 anys, ha sigut víctima d’una violació, presumptament, en un pub de València. Segons el relat de la jove, un desconegut la va introduir en una zona reservada del local a la força per a, més tard, violar-la, durant la matinada d’este divendres.

 

La Policia Nacional està investigant el cas després de trobar a la xica desorientada i amb senyals d’anar beguda en el passeig de l’Alameda, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Donat el seu estat, la jove no va contar els fets amb massa detalls, encara que assegurava que un desconegut l’havia forçat en un pub.

 

Immediatament, els agents de la Policia van traslladar a la xica a l’Hospital la Fe de València per a que es sotmetera a un examen d’un metge forense, com es fa en estos casos. En un primer moment, es descartà que l’home arribara a violar-la amb penetració, tot i que no es descarta que utilitzara la violència.

 

D’esta manera, els fets es podrien qualificar d’agressió sexual i no només d’abús. A més, a més, l’home s’hauria aprofitat de l’estat alcoholitzat de la xica per a forçar-la a mantindre relacions sexuals.

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.