Troben un crani menut en els Jardins de Vivers de València

Imatge d’arxiu d’un crani trobat en una fosa   | Cedida

 

Descobriment macabre el que s’ha trobat recentment en els Jardins de Vivers de València. El dia 16 de juliol, cap a les 14.00 hores del migdia, un home que passejava per la zona va trobar un cap xicotet en la zona dels concerts de la Fira de Juliol. Tot seguit, va tocar a la Policia Nacional per a que acudiren a investigar-ho.

 

Quan els agents es van presentar, el veí els va entregar el crani i els va indicar el lloc a on l’havia trobat, davant de les sospites que fora el cap d’un xiquet de pocs mesos d’edat. Amb el cap en poder de la policia, els agents van decidir enviar-lo a la Unitat d’Antropologia Forense de l’Insitut de Medicina Legal de València per a que un especialista fera les anàlisis pertinents i determinara a qui podia correspondre el cap.

 

De moment, una de les hipòtesis que s’està sospesant és que puga ser el cap d’un mico menut, ja que en els Jardins de Vivers va haver fa temps un xicotet zoològic. De fet, segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la mateixa Policia Nacional ha apuntat que poguera ser el crani d’una cria de ximpanzé enterrat fa temps en els jardins de Vivers.

 

Ara per ara, caldrà esperar a l’informe del tècnic forense per a acabar d’aclarir a qui o a quina espècie pertany el crani. De fet, fa un mes es van trobar restes de falanges en el lloc a on s’havien enterrat els cossos de les xiquetes d’Alcàsser i, encara que s’havia pensat que podrien ser ossos d’origen animal, sí que es va confirmar la procedència humana del material trobat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.