Troben un crani menut en els Jardins de Vivers de València

Imatge d’arxiu d’un crani trobat en una fosa   | Cedida

 

Descobriment macabre el que s’ha trobat recentment en els Jardins de Vivers de València. El dia 16 de juliol, cap a les 14.00 hores del migdia, un home que passejava per la zona va trobar un cap xicotet en la zona dels concerts de la Fira de Juliol. Tot seguit, va tocar a la Policia Nacional per a que acudiren a investigar-ho.

 

Quan els agents es van presentar, el veí els va entregar el crani i els va indicar el lloc a on l’havia trobat, davant de les sospites que fora el cap d’un xiquet de pocs mesos d’edat. Amb el cap en poder de la policia, els agents van decidir enviar-lo a la Unitat d’Antropologia Forense de l’Insitut de Medicina Legal de València per a que un especialista fera les anàlisis pertinents i determinara a qui podia correspondre el cap.

 

De moment, una de les hipòtesis que s’està sospesant és que puga ser el cap d’un mico menut, ja que en els Jardins de Vivers va haver fa temps un xicotet zoològic. De fet, segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la mateixa Policia Nacional ha apuntat que poguera ser el crani d’una cria de ximpanzé enterrat fa temps en els jardins de Vivers.

 

Ara per ara, caldrà esperar a l’informe del tècnic forense per a acabar d’aclarir a qui o a quina espècie pertany el crani. De fet, fa un mes es van trobar restes de falanges en el lloc a on s’havien enterrat els cossos de les xiquetes d’Alcàsser i, encara que s’havia pensat que podrien ser ossos d’origen animal, sí que es va confirmar la procedència humana del material trobat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.